וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכלת המים מציגים: לא שוברים קירות!

בשיתוף תכלת המים

24.12.2020 / 11:46

"תכלת המים" היא חברה ישראלית, המתמחה בתיקון ניאגרות סמויות, אינטרפוצים, וברזים חכמים בטכנולוגיה חדישה שאינה דורשת שבירת קירות, החלפת אריחים ופתיחת צינורות. שיטת עבודה ייחודית של החברה חוסכת זמן יקר וכסף רב ללקוח

תכלת המים. יח"צ,
תכלת המים/יח"צ

בשנים האחרונות חדרי הרחצה הביתיים תופסים מקום של כבוד בעיצוב הבית וניאגרות סמויות, אינטרפוצים וברזים חכמים הפכו למילים השגורות בפי כולם ולא רק נחלתם הבלעדית של האינסטלטורים וקבלני הבנייה. יחד עם זאת, הטיפול במכשירים אלו דורש מיומנות ומקצועיות גדולים ביותר.

חברת "תכלת המים" מתמחה בתיקונים של ניאגרות סמויות, אינטרפוצים וברזים חכמים. דרור בן מויאל מייסד החברה, בעלים ומנכ"ל מיום הקמתה, אומר לנו: "עיקר המומחיות שלנו הינה נישה שפיתחנו לפני מספר שנים לתיקון ניאגרות סמויות של כל החברות ללא שבירת קירות, בטכנולוגיה מיוחדת אותה פיתחנו בחברת "תכלת המים".

בן מויאל מספר כי בזכות הטכנולוגיה החכמה והמיוחדת אותה פיתחו בחברתם, התיקון נעשה ללא נזק לאריחים ולקירות. החברה מתקנת ניאגרות סמויות של כל החברות והמותגים המובילים והקיימים בשוק. תיקון לוקח בין 10 דקות לתיקון המוגדר כתקלה קלה ועד לשעה לתיקון המוגדר כתקלה יותר מסובכת. עוד אומר בן מויאל כי למשך זמן התיקון יש כמובן השלכה גם על המחיר אותו צריך מזמין התיקון לשלם והוא נמוך בעשרות אלפי שקלים מתיקון הכולל שבירת קירות ואריחים.

כשאנו שואלים את בן מויאל על הרקע התעסוקתי שלו וכיצד הגיע למומחיות רבה המייחדת את חברתו הוא מספר לנו שאת ניסיונו התעסוקתי רכש בעזרת יידע וחוש טכני שהיו לו עוד מילדות. בן מויאל: "כבר כילד אופיינתי כבעל חוש טכני מפותח ומעל הממוצע. הייתי מהילדים האלו שתמיד מפרקים כל מכשיר שנופל לידיהם, חוקרים אותו, מתקנים ומפרקים אותו." בן מויאל החל לעבוד כאינסטלטור, אך לא איש כמותו ישקוט על שמריו, וכך עם הגעת הניאגרות הנסתרות לארץ, לפני כ-15 שנה, החל להתעסק עימן. מתוך סקרנות הנובעת מחושו הטכני המפותח בשילוב עם חשיבה "מחוץ לקופסא", החל בן מויאל לחקור ולהתעסק עם ניאגרות אלו, להתקדם ולהתמקצע בנישה זו וכך למצוא ולהמציא את הפטנט שמייחד את החבר.

הפטנט המייחד את חברת "תכלת המים" מאפשר להם להעניק שירות המתפרש כמעט על פני כל הארץ, מחיפה והקריות בצפון ועד באר שבע, עומר, ולהבים בדרום, כולל ירושלים ועוטף ירושלים במזרח. לקריאות הרחוקות ממרכז הארץ מגיעים צוות הטכנאים תוך 48 שעות ולקריאות קרובות במרכז הארץ (טווח גדרה - חדרה) הם מגיעים לתיקון באותו יום או עד 24 שעות מפתיחת הקריאה.

התיקון לוקח בין 10 דקות לתקלה פשוטה ועד לשעה לתקלה יותר מסובכת וכך דיירי הבית בו אירעה התקלה אינם צריכים לחפש מקום חלופי לשהייה של מספר ימים, כמו בתקלה בה מתקנים באמצעות שבירת קירות ואריחים.

לכל תיקון אותו מבצעת חברת "תכלת המים" יש שנה אחריות, ללא אותיות קטנות ועם התחייבות לשימוש בחלקי חילוף מקוריים בלבד של החברות המובילות בתחום: GROHE, GEBERIT, SANIT, WISA, SCHWAB ועוד.

בן מויאל מציין כי צוות הטכנאים והיועצים של חברתו הינו אדיב, מקצועי ויודע לחשוב "מחוץ לקופסא" כשצריך. צוות זה עובר הדרכות והסמכות באופן תדיר ארץ ובחו"ל ולא מתפשר על איכות התיקון של הניאגרות הנסתרות, האינטרפוצים והברזים החכמים.

לסיכום פגישתנו אומר בן מויאל כי יש דבר אחד שמאוד חשוב לו והוא ממש בנפשו. הוא אומר כי הוא נתקל באינסטלטורים רבים המנצלים ציבור של קשישים ומבוגרים שאינם נמצאים באינטרנט ואינם מכירים את רוח הדברים. קשישים אלו מקבלים הצעות מחיר לתיקון אסלות נסתרות הכוללות שבירת קירות בעשרות אלפי שקלים בעוד נכדיהם מקבלים הצעת מחיר מ"תכלת המים" עבור אותו תיקון במאות שקלים בלבד. בן מויאל מדגיש ואומר כי חזונו הוא להגיע לקשישים אלו ואם אפילו רק קשיש אחד יקרא כתבה זו ולא יאלץ לשלם מחיר כל כך גבוה ולסבול מהשבתת חדר השירותים למספר ימים, הרי שהוא כבר בא על שכרו.

טלפון להזמנת שירות: 03-6033769

אתר

בשיתוף תכלת המים
  • עוד באותו נושא:
  • נזילות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully