וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילה מטריקס: הדרך להיגמל מהרגלים מזיקים

בשיתוף וילה מטריקס

24.12.2020 / 13:53

משחק הימורים אחד עלול להוביל להתמכרות שתעלה לכם ביוקר, סמים קלים עשויים ליצור תלות של ממש, ועם הפרעות האכילה רצוי לטפל מוקדם ככל האפשר. אם אתם מזהים את הבעיות הללו אצלכם או אצל אדם הקרוב אליכם, זה בדיוק הזמן לעצור - ולמצוא את הטיפול הטוב ביותר

משכך כאבים אופיאטי מסוג אוקסיקודון. ShutterStock
דמילה/ShutterStock

סמים קלים - התמכרות קשה

עבור לא מעט אנשים, ג'וינט נתפס כדבר לא מאוד מזיק. הם בטוחים שהסמים המוגדרים "קלים" הם גם לא מאוד ממכרים, וסביר להניח שהם בטוחים שיוכלו להפסיק מתי שרק ירצו. בפועל הם מוצאים עצמם זקוקים לסם הזה והם מתקשים לתפקד בלעדיו. אם כן, גמילה מסמים איננה מוגבלת רק למי שמתמודד עם התמכרות להרואין או קוקאין. תוכניות טיפול ייחודיות יכולות להתאים גם למכורים לסמים קלים, וזוהי אחת התוכניות המשמעותיות במרכז הגמילה וילה מטריקס, המציע את המעטפת האידאלית למי שמתמודד עם התמכרות הפוגעת באיכות חייו, ובחייהם של הסובבים אותו.

הימורים - לא רק להנאה

משחקי הימורים יכולים לספק הנאה ועניין מפעם לפעם, אבל מי שזקוק לריגוש הזה לעתים תכופות יותר מכיר היטב את הקשיים הנלווים. הוא מחפש עוד ועוד הזדמנויות לשחק, הסכומים עולים וכדי להמשיך ולממן את ההתמכרות הזו הוא לווה כספים ונכנס לחובות לא מבוטלים. גמילה מהימורים היא צעד קריטי במצבים מהסוג הזה, שכן לצד הפגיעה בחשבון הבנק ניתן לזהות גם פגיעה במערכות יחסים, במקום העבודה ובתפקוד היומיומי בכלל.

הפרעות אכילה - יש פתרון

הרצון לרדת במשקל ולהגיע לאידאל יופי כזה או אחר עשוי להוביל להתנהגות אובססיבית, והיא בתורה תוביל לפגיעה לא מבוטלת בגוף. ההימנעות מאכילה או מנגד, התקפי הזלילה המלווים בהקאות יזומות, אלו הן התנהגויות בעייתיות שחשוב למצוא את הפתרון כדי לאפשר לגוף לפעול באופן תקין יותר. טיפול בהפרעות אכילה בהחלט אפשרי, ועם ליווי אישי ומקצועי ניתן להשיג את השילוב המדויק בין התמודדות עם הדימוי העצמי לבין שיקום הגוף והנפש.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הכלל החשוב ביותר - קבלו עזרה

בין אם אתם מנסים להתגבר על התמכרות לסמים קלים או קשים, להימורים או לאלכוהול, טיפול בהתמכרות מחייב עבודה נכונה, מקצועית וסבלנית. מרכז גמילה וילה מטריקס מעניק לכם את המסגרת המקיפה, המשלבת בין טיפול פרטני לקבוצתי ושמה את הדגש גם על הפן הזוגי והמשפחתי, על הצורך הפיזי ועל ההכנה ליום שאחרי. אתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 050-4949696.

בשיתוף וילה מטריקס
  • עוד באותו נושא:
  • התמכרות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully