וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתמכרות הבאה שלכם: ירק השדה כובשת את אזור גוש דן!

בשיתוף ירק השדה

27.12.2020 / 11:51

הפעם האחרונה שרובנו קנינו ירקות ופירות הייתה ככל הנראה בסופרמרקט, אצל הירקן או בשוק הקרוב לעיר, אבל לאחרונה אנחנו שומעים יותר ויותר על הזמנת פירות וירקות דרך האינטרנט

ירק השדה. ירק השדה,
הפתיעו גם אותנו - טעמים אקזוטים, צבעים מרהיבים ואיכות משובחת. ככה נראית תוצרת ישראלית/ירק השדה

בזמן האחרון תוכלו לשמוע יותר את המושג מהחקלאי לצרכן: חברת "ירק השדה" מציעה לתושבי רמת גן והסביבה, לרכוש את התוצרת החקלאית שלה ישירות מהמשק החקלאי. החברה משווקת פירות וירקות דרך אתר אינטרנט ומבצעת משלוחים עד לבית הלקוח.

חובבי בישול מושבעים, יודעים כמה מאתגר למצוא ירקות ופירות טריים בסופרמרקט. ההתלבשות, היציאה בקור, חיפוש החנייה הבלתי נסבל ואריזת השקיות. כל הפעולות האלה מתרכזות לפעולה פשוטה אחת בלבד: הקלקה על הלינק.

מי שעומדת מאחורי הפטנט הנהדר הזה היא משפחת כהן - דור שלישי למשפחת חקלאים ישראלית ותיקה, המגדלת מגוון ירקות ופירות בשטחים החקלאיים שבמושב תלמי יוסף שבדרום וברמת השרון.

תוכלו למצוא שם מגוון עצום של סוגים וזנים, לצד הירקות והפירות שכולנו מכירים. 20 זנים מיוחדים של עגבניות כמו למשל עגבניית עידן, קישואים בכל מיני צבעים וגדלים, מלפפונים ייחודים כמו מלפפון בייבי ומלפפון יפני, תירס לבן ופירות אקזוטים כמו אננס ופפאיה אורגנית אאורה ללא גרעינים. החברה אף מגדלת גידולים בהזמנה מיוחדת לפי הרצון של הלקוחות.

תמיכה בחקלאים גם בתקופת הקורונה

הזמנת פירות וירקות מהאינטרנט וקנייה ישירות מהחקלאי אליכם הביתה, לא רק שתעשה לכם את החיים לקלים, אלא גם תתרום לחקלאים ולתוצרת כחול לבן בעיר שלכם. תוכלו להשקיע כסף ולקבל תוצרת שגדלה כאן בארץ, ולא מיובאת מחו"ל. אם גם אתם רוצים לחזק את העסקים הקטנים ולתרום לכלכלה הישראלית, חשבו פעמיים אם תרצו לקנות מתוצרת איכותית ישראלית או מסחורה שמיובאת מארצות זרות.

ירק השדה. ירק השדה,
מהשדה למטבח- ההזמנה בתוך מספר שעות אצלכם בבית/ירק השדה

לא מתפשרים על איכות

"ירק השדה" מבטיחה לכם תוצרת חקלאית משובחת במיוחד, מהחקלאי לצרכן. כל הפירות והירקות שתקבלו יהיו איכותיים לפי הסטנדרט המחמיר ביותר. החברה מבצעת שימוש מופחת במרססים ודואגת לגדל ירקות ופירות יפים עם טעם עשיר ומיוחד.

"אני אוהב לבחור את הירקות שלי, להרגיש אותם ביד. לבחון את האיכות שלהם. לא יותר פשוט לבחור את הירקות שלי אחד אחד?"

אם לפני תקופת הקורונה היינו נוסעים לסופרמרקט בחוסר חשק, היום אנחנו נמנעים כמה שיותר מיציאות מהבית. ירק השדה מקלה על היציאה מהבית ועוזרת לנו לבחור את הירקות הטובים ביותר, ואם אתם עדיין מתלבטים על האיכות, אתם יכולים להציץ בתמונה הבאה:

"ירק השדה" מתפעלת גם עמוד אינסטגרם מרהיב עם קרוב ל-200 תמונות של תוצרת משובחת, ירקות טריים, פירות בגוונים חלומיים שנותנים לך הרגשה לנגוס בתמונה. צילום: ירק השדה.

חשוב לכם לדאוג לפרטים הקטנים? ציינו כל דבר בהזמנה שלכם ועובדי "ירק השדה" כבר ידאגו לשים לב להכל.

אם אתם עדיין מתלבטים ולא בטוחים איך תגיע הסחורה, אתם מוזמנים להגיע לשוק האיכרים ברמת השרון, לפגוש פנים מול פנים את החקלאים המסורים של המשק, ליהנות מקטיף כלניות בתקופת החורף או מקטיף חמניות בתקופת הקיץ והכי חשוב, להנות מירקות ופירות טריים ומשובחים.

כנסו לאתר של "ירק השדה" והתרשמו מעמוד הפייסבוק

בשיתוף ירק השדה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully