וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמצעי המדיה והפרסום המובילים באשדוד

בשיתוף אשדוד נט

27.12.2020 / 12:03

סקירה על כל אמצעי המדיה באשדוד, מי הם, מה החשיפה של כל מקומון וכמה עולה לפרסם בכל כלי תקשורת באשדוד?

פרסום באינטרנט. depositphotos,
פרסום באינטרנט/depositphotos

המקומונים באשדוד היו מאז ומעולם אמצעי מדיה שהשפיעו על ההוואי האשדודי, והפרסום באשדוד היה חייב להגיע דרך המקומונים ומהם אל הלב והכיס של התושבים בעיר. באשדוד עלה לאוויר מקומון דיגיטלי בשם אשדוד נט שהאפיל על כל המקומונים ונהנה מרייטינג גבוה מאוד. במקביל לעליה של אשדוד נט, החלה ירידה מתמדת של מקומוני העיתונות הכתובה. אשדוד היא צרכנית של מקומונים שבעשורים האחרונים השפיעו ועיצבו את דמותה.

המקומון המצליח והנפוץ באשדוד הוא המקומון הדיגיטלי, אשדוד נט, שגם נחשב למקומון הנפוץ והמצליח בישראל. אשדוד נט שהוקם לפני כ 12 שנים, מהווה מודל למקומוני אינטרנט בישראל אך עדין לא קם אתר שהצליח לשחזר את ההצלחה של אשדוד נט.

על פי נתוני גוגל אנליטיקס similar weeb, נכון לשנת 2020 לאשדוד נט - כ 1.5 מיליון כניסות בחודש בממוצע, כ3 מיליון דפים נצפים וכ300,000 משתמשים ייחודים, נתון גבוה מאוד ביחס לאוכלוסייה שהאתר מיצג.

מחירי קמפיין הפרסום באשדוד נט - כ 350 שקל ליום בתמורה לכ 100,000 חשיפות יומיות לבאנרים המתפרסים בעמוד הראשי ובנוסף בתוך הכתבות באתר.

המקומון הנפוץ במקום השני הוא ידיעות אשדוד מרשת "ידיעות תקשורת" (שפורסם לאחרונה שהם על סף סגירה ולא ידוע מה יהיה גורל המקומונים שלהם), ידיעות אשדוד נהנה מכך שהוא מחולק בתוך המנויים והעיתונים של ידיעות אחרונות בסוף השבוע והערכה שהיום התפוצה שלו מגיעה לכ12,000 עותקים באשדוד.

מחיר עמוד פרסום באשדוד עומד על כ 1200 - 1500 שקלים.

המקומון הוותיק באשדוד (כ 40 שנה) הוא "השבוע באשדוד" , שעד לפני מספר שנים היה המקומון הפופולרי בעיר. על פי נתונים שפורסמו בבית המשפט והערכות, התפוצה שלו עומדת על כ 5000 עותקים בשבוע.

מחיר עמוד עומד על כ 600-700 שקלים.

"המגזין אשדוד" הוא מקומון שקם ב 2004 בקול תרועה גדולה והצליח מאוד, בשנים האחרונות החלה הדעיכה שלו וכיום הערכה שהוא מפיץ כ 4000 עותקים מידי שבוע.

מחיר עמוד עומד על כ 600 שקלים.

"כאן דרום" הוא מקומון ותיק שהודיע על סגירתו בדצמבר 2020. מקומון שהיה פעיל מאוד במשך עשורים, אך הירידה בצריכה של העיתונות הכתבוה ומשבר הקורונה הכריעו אותו סופית והוא הכריז על סגירתו.

אתרי אינטרנט נוספים קמו באשדוד בעקבות ההצלחה של אשדוד נט, אך לא הצליחו לשחזר אותה. האתר של כאן דרום ו"אשדוד אונליין", מגיעים לפי בדיקה ב similar weeb לכ100,000 כניסות בחודש - כ 7% מאשדוד נט.

האתר של השבוע באשדוד - אשדוד 10, עומד על כ 30,000 כניסות בחודש וישנן עוד 2 אתרים כמו אשדוד 4 יו ואשדוד היום שנעים סביב ה 10,000 כניסות בחודש.

בשיתוף אשדוד נט
  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully