וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוודת הדיגיטלית שאחראית על העלאת מאות אלפי עוקבים בחודש באינסטגרם

בשיתוף עדי אנקונינה

27.12.2020 / 15:06

עדי היא נוודת דיגיטלית בת 27 בלבד שחושפת את כל האמת מאחורי אימפריית האוטומציה שבנתה במשך פחות משנתיים והפכה מעובדת במשרד פרסום ב 40 ש"ח לשעה בלחץ, למובילת דעת קהל עולמית בתחום האוטומציה לרשתות החברתיות בעולם שגובה 350$ לשעת ייעוץ

עדי אנקונינה. עדי אנקונינה,
עדי אנקונינה/עדי אנקונינה

עד לפני שנתיים וקצת אף אחד לא הכיר אותה בתחום הדיגיטל והיום מנהלי חברות פרסום בארץ בעולם עוקבים אחרי ערוץ היוטיוב הנצפה שלה וקבוצת הפייסבוק שלה ששוברת שיאי מעורבות, יש לא מעט מהם שמשלמים מאות דולרים לשיחות ייעוץ וחלקם אפילו מפקידים בניהולה את כל הלקוחות שלהם.

בשנתיים האחרונות בעקבות מגמת הדיגיטליזציה בעולם וכוחם העולה של הרשתות החברתיות, יש ניסיון אדיר של חברות ויחידים לצבור עוקבים ברשתות השונות כאשר אינסטגרם בראשם, אבל גם לינקדאין וטיקטוק עולם האוטומציה לא זר להם ושלא נדבר על פייסבוק ששם בכל עונת בחירות התחום חוגג.

כיום עדי מתגוררת (נכון לכתיבת מילים אלה) במקסיקו ומשם מנהלת את העסק שלה, כאשר לפי שמועות יש לסוכנות שלה לקוחות מלא פחות מ- 35 מדינות שונות! הישג לא רע למישהי שהתחילה את דרכה לפני שנתיים כעצמאית.

הראיון הבא התבצע בזום ביחד עם אנטולי (טוליק) איידלמן השותף העסקי של עדי לגביי העסק שלהם בתחום האוטומציה, ואיך הוא הפך להיות שם דבר בעולם

עדי buena noches אפשר להגיד?

"שמע האמת זה יותר Buenos días כי השעה 8:00 בבוקר פה, אבל איך שנוח לך, בדיוק עוברת פה על כל מה שהיה בארץ במהלך היום, הודעות מהצוות שלנו ועדכונים, דיי נוח האמת ככה להתחיל את היום בסוף יום עבודה בישראל עם כל הריקושטים, אבל אנחנו גם ככה עובדים 24/7 כי הלקוחות נמצאים בכל העולם אז זה לא משנה בכלל.

שנייה הלקוחות יודעים שאת במקסיקו מבלה בזמן שאת עונה להם?

"קודם כל אני פחות מתנהלת מול לקוחות עכשיו, יש לנו צוות נהדר שמטפל בלקוחות בכל העניין הטכני וההתנהלות הכספית ?, בכללי לא אמור לעניין אותם איפה אני נמצאת כל זמן שיש תוצאות בחשבון האינסטגרם שלהם, זה מה שמעניין לקוחות אם יש תוצאות או אין תוצאות, כי אם לא היה תוצאות אז יכולתי גם לשבת לידם ולא היו מרוצים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

עדי מה בעצם את עושה שגורם לנהירה כזו של לקוחות מכל העולם ?

אז אני יתחיל מהסוף, היום כולם רוצים עוקבים ברשתות החברתיות שהם מכורים אליהן (אני לא מגזימה) והרשת הבולטת במיוחד בשנים האחרונות היא אינסטגרם, גם אנשים פרטיים וגם בעלי עסקים רוצים עוקבים איכותיים, שונה מאנשים פרטיים שזה רק בשביל ההרגשה הפרטית שלהם, אצל בעלי עסקים זה מתורגם לכסף ויותר מדוייק להגיד לעוקבים איכותיים שמתורגמים לכסף!

אז בעצם מה שאת עושה את קונה להם עוקבים טובים ?

לא מדוייק, אנחנו לא קונים עוקבים ללקוחות שלנו, לקנות עוקבים זה לשלם לאינסטגרם (שזה פייסבוק למי שלא יודע) כסף ופשוט לנסות להביא תנועה מאוד איכותית וממוקדת מפרסום איכותי, זה דורש תקציב פרסום ואיש פרסום ובמקרה הטוב צריך לפחות 4000-5000 ש"ח לחודש.

עדי אנקונינה. עדי אנקונינה,
עדי אנקונינה/עדי אנקונינה

אוקיי הבנתי, אז איך בדיוק את מצליחה להביא עוקבים טובים?

אוקיי, אז מה שבעצם עושים הוא ככה אבל תשמור את זה בסוד אני מקווה, אנחנו מפעילים עוזר וירטואלי (בוט) שנקרא ג'רבי והוא 24/7 עובד על החשבון של הלקוח, הוא זה שמביא עוקבים איכותיים.

אז זה לא את מביאה עוקבים זה הבוט? לא כזה הבנתי.

אני אסביר :) מה שאני יודעת לעשות ביחד עם הצוות שלי זה לטרגט ללקוחות שלנו עוקבים פוטנציאליים ע"י פעולות אנושיות כמו Follow, לייקים, צפיות בסטוריז וגם הודעות פרטיות, אני עושה את זה בעזרת לא מעט פעולות, בעיקרון את המידע הזה אני לוקחת מהלקוח שיודע מי הם המתחרים שלו ופשוט יודעת להגיד לרובוט לטרגט את העוקבים של המתחרים של הלקוחות שלנו.

וכמה עוקבים זה מביא?

פה התשובה היא שזה תלוי מאוד בחשבון, זה יכול להביא בחודש מספר גרוע של 200 עוקבים ויכול לפעמים לחצות את 1000 עוקבים בחודש שכולם לרוב רלבנטיים ובחרו ביוזמתם לעקוב אחרי החשבון של הלקוח שלנו, יחד עם עבודת מוניטיזציה נכונה שגם פה אנחנו ממליצים בשיחת אפיון אפשר להגיע לתוצאות מדהימות יחסית לשאר האופציות.

ומה הכוונה שאר האופציות?

אני אוהבת לחלק את זה ל -3 חלקים, האופציות היום להביא עוקבים באינסטגרם הם 1) פרסום ממומן 2) עבודה ידנית מסיבית 3) אוטומציה

אופציה אחת היא יחסית מאוד יקרה, התוצאה שהיא תביא לדוגמא בתקציב של 750 ש"ח (כמו העלות החודשית אצלנו) במקרה הטוב 300 עוקבים שזה הרף התחתון ביותר אצלנו, אפשר בהימור גם להגיד שמול ממומן אנחנו פי 2-3 יותר רווחים.

האופציה השנייה זה עבודה ידנית שיכולה להשיג תוצאות מדהימות, אבל מה לעשות שכל יום להשקיע שעתיים לפחות וגם לדעת מה לעשות ואיך להתחרות עם בוט 24/7 העלות מול תועלת הרבה יותר נמוכה.

אז נשמע כאילו אין שאלה בכלל?

האמת שמי שמגיע אלינו מכל 10 לקוחות 8 מתחילים תהליך איתנו כי פשוט באמת זו האופציה הכי טובה, לא מתאימה דרך אגב לכולם וזה משהו כבר פרטני שמדברים מול הלקוח, מי שחושב שזה קסם ולא מתחזק בכלל את החשבון -העבודה נדונה לכישלון.

שאלה נוספת, שמעתי שיש סיכוי שיסגרו את החשבון אינסטגרם, זה נכון?

נקודה מצויינת, זו אחת הסיבות שמי שלא מתחיל איתנו בוחר שלא לקחת סיכון, השיטה שאנחנו עובדים לא מאוד אהודה על אינסטגרם, לפרקים הם אפילו נלחמים בה, בתיאוריה יש סיכוי להכול, במציאות גם בתקופות הכי קשות היו מקרים בודדים של חשבון שנסגר לצמיתות שאנחנו לא יודעים אם זה בכלל בגלל העבודה שלנו ב 100% אבל בגלל שיודעים מה צריך לעשות לפתוח אותו אז הוא כמובן נפתח והיום חי ונושם.

אם אתה שואל "האם יש סיכוי" התשובה היא כן, בתכלס - אם המותגים הכי גדולים בעולם יכולים לעמוד בו, כנראה שגם הלקוחות הפוטנציאליים יוכלו.

לסיום, יש עוד רשתות חברתיות שזה עובד כמו באינסטגרם?

האמת לאחרונה יש לנו בארץ יותר ויותר לקוחות בלינקדאין ששם זה עובד נהדר והסיכונים נכון לכתיבת שורות אלו כמעט ולא קיימים, אנחנו גם החברה היחידה שעושה זאת בארץ, יש לנו גם לקוחות בטוויטר, יוטיוב, פייסבוק, טיקטוק ופינטרסט.

יש גם שירותים נוספים הכוללים שליחת מאות אלפי הודעות פרטיות לקהל מדויק ושירותי חילוץ דאטה (מיילים, טלפונים) מהמתקדמים בעולם. במידה שזה נשמע לך מעניין אפשר לקבוע שיחה איתנו כאן ולקבל עוד פרטים

תוכלו לקרוא עוד תוכן באתר שלנו

נשמח להגדיל עבורכם את חשבון האינסטגרם עם מאות ואלפי עוקבים איכותיים ולקוחות חדשים!

בשיתוף עדי אנקונינה
  • עוד באותו נושא:
  • פרסום
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully