וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאנו לחפש קצת השראה וחזרנו עם תחושה של WOW

בשיתוף WOW design

28.12.2020 / 8:56

כולנו רוצים להיכנס לבית המיוחד שלנו, שיתאים בדיוק לצרכים שלנו ויראה כמו בית החלומות. עם זאת לרוב בין החלום לבין המציאות יש פער. חלקנו נשלים איתו ונחיה בבית שהוא בסדר מבחינתנו וחלקנו ניקח צעד קדימה ונעצב אותו כך שיהיה המקום שהכי נרצה לחזור אליו

wow design. אמיר ארליך,
WOW design/אמיר ארליך

כיוון שרובנו לא מעצבים ולא יודעים כיצד לממש את הפוטנציאל של הבית ולא תמיד יודעים להגדיר מה אנחנו באמת רוצים ממנו, נכון לפנות לאנשי מקצוע. אנחנו יצאנו לחפש השראה לבתים, לעיצובים ולשינויים. פגשנו את דנה פלד עיצוב פנים ו-WOW וחזרנו נרגשים.

עולם העיצוב כל הזמן מתחדש ומתקדם

עולם העיצוב מתחדש כל הזמן והטכנולוגיה שמתקדמת מאפשרת לנו לקבל יותר פתרונות או במילים אחרות, ככל שהדבר נוגע לעיצוב, השמיים הם הגבול. מי שאינו מתמחה בתחום עלול ללכת לאיבוד והתפקיד של המעצבת הוא להיות עם אצבע על הדופק, להכיר את החידושים, את הפתרונות והחומרים הטובים ביותר ולהתאים אותם לצרכים שלנו, בעלי הבתים שרוצים ליהנות מהם כל יום מחדש.

החדשנות אינה אומרת שאנחנו צריכים לשנות כל הזמן. להפך, אנחנו יכולים ליהנות מתהליך עיצוב שישמש אותנו לאורך שנים רבות אך לצורך כך חשוב שתהיה לצידנו מעצבת שתבין מה באמת אנחנו רוצים מהבית שלנו. הכוונה בכך היא שהמעצבת צריכה להבין אותנו לפעמים יותר מכפי שאנחנו מבינים את עצמנו. הניסיון שלה, הידע העשיר בעיצוב, בהבנת פוטנציאל הבית ובחירה בחומרים יוצאי דופן, יכול להפוך את כל מה שחשבנו ולשדרג את החיים שלנו.

כניסה קצרה לעמוד הפייסבוק של דנה פלד עיצוב פנים ו-WOW מלמדת אותנו על חידושים משמעותיים שיכולים להפוך את החיים שלנו להרבה יותר נעימים. החומרים הרבים והאיכותיים שדנה עובדת איתם, בעלי המקצוע הראשונים במעלה וההשראה שמגיעה מכל מקום, מצביעים על מקצוענות שאנחנו רוצים להכניס לבית שלנו.

להשראה פנים רבות

אנחנו חיים בעולם מהיר, מחפשים ריגושים ורוצים שיפתיעו אותנו אך בסופו של דבר, כולנו אנשים וכולנו רוצים שהבית שלנו יהיה המקום שלנו יהיה הכי נעים לשהות בו. היום קל להסתכל על תמונות ממגזינים שונים, לפתוח אתרים כדי לקבל השראה ולחלום על מחוזות רחוקים שנשיג מהם את מה שבאמת מיוחד. על פי הגישה של דנה, מעצבת פנים בדרום, ההשראה נמצאת בכל מקום. אין שום בעיה להפליג רחוק ולחפש פתרונות מורכבים, אבל בסופו של דבר הטבע, החיים, הצמחייה וגם הבתים בסביבה הקרובה, יכולים להוות לנו השראה.

באחד הפרויקטים אותו ביצעה דנה ההשראה הייתה מעולם האנימה ונלקחו רעיונות ואלמנטים מתוכו. כמובן, בפרויקט זה בעלי הבית היו מחוברים לעולם זה והיכולת לחבר את האהבה האישית שלהם לסביבת המגורים הפכה את הבית למקום הכי אישי עבורם.

בפרויקט אחר ההשראה הייתה דיסוננס. דנה מספרת שהבית היה ממש יפה ועדין ועל מנת לאזן זאת היא פנתה לעולם החרקים. "חשוב לי שהאומנות על הקיר תזיז את האנשים, שהיא תגרום לראקציה וזה ממש אתגר בכל פעם מחדש". התוצאה בהתאם, בית מרשים שרואים בו את ההתפתחות, הצמיחה ושמהווה חשק לגדול ולצמוח בו.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר

כשרובנו חושבים על עיצוב הבית, אנחנו מדמיינים איך היינו רוצים לחיות בו. יכול להיות שאנחנו נמשכים לצבע מסוים, רוצים להחליף את הווילונות למיוחדים, אך בסופו של דבר אנחנו מדמיינים את סגנון החיים שלנו. דנה לוקחת את החלומות, את הדמיון שלנו, הופכת אותו למציאות וזאת בתהליך ליווי מלא, מ-א' ועד WOW. היא שמה את אופי הלקוח במרכז ורק אז משתמשת בעושר של חומרים, טקסטיל ייחודי ובוחרת את האלמנטים המתאימים לבית. היא מבינה את התחושות האישיות שצריכות להיות במקום ונותנת להן את הבמה.

דנה אמנם מביאה את נקודת המבט שלה ואת המקצועיות, אך היא מביאה בחשבון את כל הצרכים של הלקוחות ואת כל האהבות שלהם. כל חדר וכל נקודת חשמל מקבלים התייחסות, מהפרט הכי קטן ועד הגדול. לסיכום, אפשר להגיד שהתרשמנו, אפשר להגיד שקיבלנו השראה ואפשר לסכם את כל החוויה שלנו אל מול העיצוב של דנה ב-WOW!

לפייסבוק

לאתר

לאינסטגרם

בשיתוף WOW design
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully