וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלמת נימים - בפנים וברגליים המדריך המקיף ומרכזי הטיפול

בשיתוף אתר דוקטור חן

29.12.2020 / 11:32

האם אתם מעוניינים להסיר נימים שמציקים לכם? כל שיטות הטיפול המתקדמות ומרכזי הטיפול המובילים בפריסה ארצית לפתרון המושלם!

העלמת נימים ברגליים בלייזר מתקדם במרכזיים המובילים. freepik,
העלמת נימים ברגליים בלייזר מתקדם במרכזיים המובילים/freepik

הנימים הם כלי הדם הקטנים ביותר בגופנו ולהם קוטר של מספר מיקרומטרים. תפקידם של הנימים הוא העברת דם בין העורקים לוורידים. כאשר נוצר עומס על הנימים הם מתרחבים וגדלים ומופיעים בצבע אדום או כחול. בשל מיקומם בשכבת העור העליונה (הדרמיס), ניתן להבחין בהם כשהם מופיעים בצורת קווים דמויי קורי עכביש. ברוב המקרים נימים בולטים אינם מהווים סכנה בריאותית כלשהיא אך הופעתם מהווה מטרד אסתטי, במיוחד כאשר הם מופיעים ברגליים, על הלחיים, האף, או על המצח. ברשת המרכזים הרפואיים והאסתטיים אתר דוקטור חן, תוכלו לעבור טיפול העלמת נימים באמצעות טכנולוגיות הלייזר המתקדמות ביותר במרכזי אתר דוקטור חן בפריסה ארצית המעלימות את הנימים לצמיתות בטיפול לא פולשני, לא כואב ושאינו מותיר כל סימן או צלקת.

מהם נימים?

נים הוא כלי הדם הקטן ביותר בגופנו וקוטרו נע בין 5-10 מיקרומטר בלבד. הנים משמש צינור בין העורק לווריד. בעת עומס, הנימים מתרחבים וניתנים להבחנה בגווני כחול ואדום. הסיבות הנפוצות ביותר להיווצרותם של נימים בולטים הן : תורשה, משקל עודף, הריון, עמידה ממושכת ועבודה פיזית מאומצת. נימים בולטים הם בעיה אסתטית שכיחה ולכן טיפולי הסרת נימים בפנים וברגליים פופולריים מאוד. לתופעת הנימים הבולטים נטייה להתפשט ולהחמיר מבחינה אסתטית. הפתרון היעיל והבטוח ביותר להעלמת נימים הוא טיפול באמצעות טכנולוגית לייזר.

שיטות שונות להעלמת נימים

קיימות שיטות טיפול רבות לצורך העלמת נימים בפנים וברגליים וביניהן:

- העלמת נימים בפנים וברגליים באמצעות גלי רדיו - זהו טיפול המתבצע בהרדמה מקומית ובמהלכו מוחדר אל מתחת לעור צנתר דק דרכו עוברים גלי הרדיו הפולטים חום ומכווצים את עובי הווריד. גלי הרדיו מזהים אך ורק את הנימים ומטפלים בהם באמצעות חימום ממוקד שלהם אשר מוביל לקרישת הדם באזור ולהחזרת הנימים לגודלם המקורי. הטיפול מתאים במקרים בהם הנימים הבולטים ממוקמים באזור שבין הברך למפשעה. גלי הרדיו יוצרים חימום ממוקד באזור של הנימים ויוצרים קרישת דם. קרישת הדם גורמת להרס של הנימים ולהסתלקותם מהגוף.

- העלמת נימים בפנים וברגליים באמצעות סקלרותרפיה הזרקת סקלרוזנטים (הטרשה) הטיפול מתבצע באמצעות הזרקת תמיסה ישירות לוורידים כשהתמיסה גורמת להתעבותן של דפנות הוורידים עד למצב של חסימה מלאה. הזרקת החומרים גורמת לדלקת מקומית על ידי פגיעה בדופן הנימים וכתוצאה מכך הנימים נחסמים. הפסקת זרימת הדם בנימים גורמת להיעלמותם. במהלך הטיפול חש המטופל צריבה הנעלמת עם הזמן. רק לאחר מספר שבועות מסיום הטיפול ניתן לחזור לשגרה מלאה.

- העלמת נימים בפנים וברגליים בלייזר - טיפול הסרת נימים בלייזר נחשב לפופולרי, למתקדם וליעיל ביותר. בעזרת מערכת מיחשובית, מחשבים את עומק הנימים כך שהלייזר יחדור במדויק לשכבה הנכונה, יכווץ את הנימים ויגרום להם להסתלק ברגע. בשיטה זו מבוצע הטיפול על ידי התמקדות של קרן לייזר על שורש הנימים כאשר הוא נצרב ומומס ולאחר הטיפול מסתלק באופן טבעי מהגוף.

- העלמת נימים בפנים וברגליים באמצעות ניתוח סטריפינג - טיפול זה נחשב לוותיק ביותר להעלמת וורידים (דליות) ברגליים במצבים חמורים. הטיפול מתבצע בהרדמה כללית או מקומית על ידי רופא בבית חולים. כאשר מדובר בוורידים גדולים, מבוצעים חתכים ברגל והוורידים החולים והנפוחים נשלפים החוצה. זהו אקט פולשני המותיר לאחריו צלקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טיפול בטכנולוגית לייזר מתקדמת לצורך העלמת נימים בפנים וברגליים

הטיפול באמצעות טכנולוגית לייזר אינו פולשני ואורכו כעשרים דקות בלבד. אין צורך באשפוז והמטופלים חוזרים לשגרה מיד בתום הטיפול. בחלק מהמקרים יתבקשו המטופלים להגיע למרפאה לפני הטיפול בכדי למרוח את האזור המטופל בחומצה אמינו לבוליאנית (ALA) שתייעל את הטיפול . די בטיפול אחד או שניים להעלמת יותר מ-80% מהנימים המטרידים בפנים או ברגליים. במהלך הטיפול, קרן הלייזר נספגת בכלי הדם וגורמת לחימום ממוקד שלהם ובכך מעלימה את הנים. הטיפול יעיל הן במקרים של רשתות נימים בולטות והן להעלמת נימים אדומים וכחולים. לאחר הטיפול הנימים נספגים בגוף. הדור החדש של הלייזר מאפשר הסרת נימים באופן קל וידידותי בהליך פשוט של המסת הנימים והיעלמותם באופן טבעי מהגוף.

העלמת נימים בפנים בלייזר מתקדם במרכזיים המובילים. freepik,
העלמת נימים בפנים בלייזר מתקדם במרכזיים המובילים/freepik

כל היתרונות של טיפול העלמת נימים בפנים וברגליים בטכנולוגית לייזר

- ללא כאבים - עוצמת המכשיר שוות ערך לפילינג כימי ולכן אין תחושת כאב אלא רק תחושת חימום או צריבה בעוצמה חלשה שכמעט אינה מורגשת

- תוצאות מהירות - התוצאות המהירות ביותר להסרת נימים בפנים וברגליים. לרוב יש צורך בטיפול אחד בלבד

- מחיר אטרקטיבי - עלויות הטיפול הכי זולות ואטרקטיביות (עלות של מאות שקלים בלבד לטיפול. )

- טיפול יעיל לצמיתות - הנימים שהוסרו לעולם לא יחזרו

- טיפול בטכנולוגיית לייזר מהדור החדש ללא כאב. הטיפול מבוצע על ידי מומחים בקליניקות בכל רחבי הארץ

- תוצאות מושלמות - ללא סימן או צלקת

- השיטה המתקדמת והיעילה ביותר להעלמת נימים בפנים וברגליים

- מאושרת בתקנים המחמירים ביותר של ה-FDA ה-CE ומשרד הבריאות

הטיפול היעיל ביותר במרכזים המובילים

המומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן מבצעים טיפול העלמת נימים בפנים וברגליים באמצעות לייזר מהדור החדש המסיר את הנימים ללא כאב או סימן. בהליך של סדרת טיפולים קצרה בת טיפול אחד או שניים, מוסרים הנימים לצמיתות במהירות כשהתוצאות ניכרות לעין כבר במהלך הטיפול עצמו. עוד באותו יום, יכולים המטופלים לחזור לשגרה. קבעו פגישה עם המומחים של אתר דוקטור חן ללא התחייבות וללא תשלום וקבלו את כל ההדרכה והמידע אודות טיפול העלמת נימים בפנים וברגליים באמצעות מכשיר הלייזר המתקדם ביותר הפועל בטכנולוגיה שפותחה במיוחד לצורך טיפול זה ובהתאמה אישית לכל מטופל ומטופל בהתחשב בכמות הנימים אותם יש להסיר, גודלם, מיקומם וכן נתוניו האישיים של המטופל וזאת, על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

אז אם גם לכם מציקים נימים בפנים וברגליים ואתם מעוניינים להסיר אותם

לפרטים נוספים ולסניף הקרוב לביתכם הקליקו כאן

וואלה! כסף, בשיתוף אתר דוקטור חן
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully