וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזר מס הכנסה באינטרנט - חברת זכותך

בשיתוף זכותך

29.12.2020 / 15:25

שכירים רבים זכאים להחזר ממס הכנסה על סכומי יתר שנגבו מהם. חברת זכותך מסייעת להשגת הכסף ישירות לחשבון הבנק שלך

מחשבון. freepik,
מחשבון/freepik

בדיקת זכאות להחזר מס על ידי חברת החזרי מס מוסמכת בעלת ניסיון רב בתחום. זכותך מסייעת לפרילנסרים, בעלי עסקים, שכירים וחברות להשיג את החזר מס הכנסה באינטרנט בקלות ובמהירות. חברת זכותך מטפלת במגוון החזרי מס עבור כל מי שנמצא בשוק העבודה החל מחיילים משוחררים ועד פנסיונרים ומטפלת בבדיקת זכאות ופתיחת תיק מול רשות המס לקבלת החזר מס הכנסה באינטרנט בגין כל סיבה: הפסקת עבודה, פיטורים, שינוי מקום עבודה, שינוי שכר, יציאה לחל"ת ועוד. חושבים שמגיעים לכם החזר מס הכנסה באינטרנט? חברת זכותך תעזור לך להשיג את הכסף המגיע לך מהמדינה! חייג עכשיו לפרטים נוספים ובדיקת זכאות ללא עלות וללא התחייבות!

איך משיגים החזר מס הכנסה באינטרנט - בדיקת זכאות להחזר מס בכמה קליקים!

הידעת? זכותך לקבל החזרי מס מהמדינה עד 6 שנים אחורה משנת המס הנוכחית! ניתן כיום לברר בקלות האם מגיע לך החזר מס הכנסה באינטרנט ע"י בדיקת זכאות להחזר מס , להגיש בקשה מקוונת ולחכות לתשובה מפקידי מס הכנסה. במידה ותימצא זכאי לקבלת החזר מס הכנסה באינטרנט, זכותך ליהנות מהחזר המס רטרואקטיבית עבור שש השנים האחרונות בהם עבדת, שינית מקומות עבודה, פדית קרן פנסיה ומגוון סיבות אחרות עבורן אפשר לקבל החזר מס הכנסה באינטרנט או דרך הדואר וכן פיזית במשרד מס הכנסה במידה והם כבר מקבלים ביקורים פיזיים. בכל מקרה אם אין לך גישה למשרדי מס ההכנסה נציגי חברת זכותך יוכלו לטפל בהגשת הבקשה עבורך ולדאוג שהיא תטופל גם על ידי הגעה פיזית למשרד רשות המס!

החלפת עבודה ב-6 השנים האחרונות - בדוק זכאותך לקבל החזר מס הכנסה באינטרנט

זכותך היא חברה החזרי מס מקצועית המתמחה במתן סיוע לקבל החזר מס הכנסה באינטרנט. אזרחים רבים מין השורה זכאים לקבל החזר מס הכנסה באינטרנט אך אינם מודעים לכך. אנו מסייעים לאזרחים מכל גיל, השייכים למעגל העבודה או כאלו שפרשו ממנו, להשיג כספים שמגיעים להם מהמדינה בגין סיבות שונות ומגוונות, החל מהפסקת עבודה, משיכת כספי פיצויים, לימודים או עבודה בחו"ל, סטטוס משפחתי, נקודות זיכוי על ילדים וכדומה. חושבים שמגיע לכם לקבל החזר מס הכנסה באינטרנט ולא יודעים איך לבצע זאת? חברת זכותך תבצע את הבדיקה ללא עלות עבורכם ובמידה ותימצאו זכאים לקבל החזר מס הכנסה באינטרנט, תוכלו לקבל את הכסף ישירות אל חשבון הבנק שלכם! צרו קשר או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם ייעוץ לגביי טפסים ומסמכים שצריך להציג לרשות המס על מנת ליהנות מהטבות המס ומהחזרי המס עד 6 שנים אחרונה משנת המס הנוכחית!

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

זכותך לקבל החזר מס הכנסה באינטרנט - בדוק זכאות עכשיו!

הנה רשימה של סיבות עבורן ייתכן מאוד שמגיע לכם לקבל החזר מס הכנסה באינטרנט:

• סטטוס עבודה - במדינת ישראל נהוג לשלם מס הכנסה לפי חישוב שנתי. מי שהחליף מקום עבודה, ישב בבית כמה חודשים וחזר לעבודה, היה בחל"ת וכדומה, סיכוי רב ששילם יותר מדי מס הכנסה בחודשים בהם עבד באופן מלא מכיוון שמס הכנסה גבה ממנו מס לפי מדרגת המס בה הוא היה באותם חודשים בהם עבד. אם אותו עובד פרש ויש ב בבית כמה חודשים לאחר מכן, צריך למעשה לקזז לו מס גבוה מדי ששילם בחודשים בה עבד! חברת זכותך תבדוק את סטטוס העבודה שלך ותשאג שתקבל את אותם כספים המגיעים לך מהמדינה!

• סטטוס משפחתי - במדינת ישראל נהוג לתת לכל אזרח נקודות זכות למס לפי סטטוס משפחתי, מצב תעסוקתי, מצב בריאותי ועוד. אימהות חד הוריות בעלות כמה ילדים מקבלות יוצר נקודות זיכוי למס מאשר רווקים ללא ילדים למשל. הורים לילידם בעלי מוגבלות אמורים ליהנות גם הם מנקודות זכות נוספות. כל נקודת זכות כזאת שווה כ-220 שקלים בחודש! לכן אפשר לחסוך וליהנות מאלפי שקלים בשנה רק עבור עדכון סטטוס משפחתי במשרדי רשות המס. חברת זכותך מטפלת בכל במקרים בהם יש סיכוי לקבל נקודת זכות נוספת בשל סטטוס משפחתי, בריאותי או תעסוקתי! מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם לביצוע הבדיקה האם מגיע לכם החזק מס בגין נקודות זיכוי עור סטטוס משפחתי או אחר בו אתם נמצאים.

• סטטוס בריאותי - במדינת ישראל נהוג לגבות מס הכנסה על פי הכנסה בלבד אך בעזרת נקודות זיכוי, אנשים בעלי ליקוי בריאותי, אחוזי נכות וכדומה, יכולים ליהנות גם הם מנקודות זיכוי המס, אשר עוזרות להם לשלם פחות מס וכך להגדיל את סכום הנטו שהם מקבלים על כל עבודה בה הם נמצאים! במצטבר מדובר באלפי שקלים בשנה, המהווים סכום משמעותי, שיכול לעזור, במיוחד עבור מי שמתקשה בעבודתו בשל תנאים רפואיים וזקוק לכסף זה יותר מכל. חברת זכותך עוזרת לכל מי שסובל מבעיה רפואית או בריאותית, להשיג את אותן נקודות זיכוי מס אשר מאפשרות למי שזכאי להן, להרוויח יותר במקום העבודה! פנו עכשיו אל נציג חברת זכותך לקבלת ייעוץ אישי ללא עלותו ללא התחייבות לבדיקת הסטטוס הרפואי, המשפחתי או התעסוקתי שלכם ולקבל סיוע בהשגת החזר המס ונקודת המס המגיעים לכם!

נמצאים במעגל העבודה? כנראה מגיע לכם החזר מס! בדקו זאת עכשיו עם חברת זכותך!

חברת זכותך מטפלת בכל סוגי החזרי המס הקיימים עבור כל מי שנמצא במעגל העבודה הישראלי ועבד אפילו יום אחד כשכיר, עצמאי, פרילנס וגם מטפל בחברות אשר יכולות להפיק משירותינו החזרי מס חברות בשווי אלפי שקלים! אנו מטפלים בכל סוג של החזר מס, הטבת מס, נקודות זיכוי למס וכל אלמנט אחר המזכה אתכם בכסף המגיע לכם מהמדינה.

החזר המס נשמר עבור הזכאים לקבל אותו עד 6 שנים אחרונה משנת המס הנוכחית. כלומר שגם אם מגיע לכם החזר מס עבור כל אחת מהשנים הללו אחרוה, עדיין תוכלו להגיש בקשה לקבלת החזר מס ולקבל את הכסף רטרואקטיבית כולל ריבית על כסף, ישירות אל חשבון הבנק שלכם!

נשמח לעזור לכם לקבל כסף זה בלקות ובמהירות, בלי בירוקרטיה וסחבת וליהנות מהכסף השייך לכם עבור כל אותן שנים. בנוסף נוכל לסייע לכם לתקן את הסטטוס שלכם במשרדי מס הכנסה כך שתקבלו את נקודות המס המגיעות לכם במידה והן אינן מעודכנות במערכת, למשל במקרים כמו הורה גרוש המשלם מזונות וזכאי לנקודת זכות נוספת על כך, מי שפדה קופת פנסיה מוקדמת ושילם 35% מס וייתכן ומגיע לו החזר חלקי על כך וכדומה.

הקורונה יצרה זכאי מס חדשים! בדקו זכאותך עכשיו עם חברת זכותך!

במיוחד בתקופת הקורונה ולאחריה אנו עמוסים מאוד בשל המצבים המיוחדים אליהם נקלעו אזרחים רבים אך אנו מבטיחים לחזור אל כל אחד ואחת ממי שישאיר לנו פרטים מלאים באתר עם פתרון מלא לכל בעיית מס שיש לכם. יצאתם לחל"ת בתקופת הקורונה? פוטרתם? אתם עובדים מהבית? כל המצבים הללו יכולים לזכות אתכם בהחזרי מס על הוצאות וכדומה, גם במידה ואתם שכירים וגם במידה ואתם עצמאים! מוזמנים להתקשר עכשיו למענה מקצועי ומהיר. בהצלחה!

בשיתוף זכותך
  • עוד באותו נושא:
  • מס הכנסה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully