וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחשק לכם המבורגר? הזמינו משלוח עכשיו

בשיתוף קפטן ג'ק

30.12.2020 / 10:58

ההמבורגר החל את דרכו אי שם במאה ה-19, עד שהפך לקציצה הטעימה והמפורסמת כפי שאנו מכירים אותה היום. האמריקאים אוהבים מאוד את ההמבורגר שלהם בשלל וריאציות, אבל גם הישראלים לא נופלים מהם

מיסטר ג'ק. יח"צ,
מיסטר ג'ק/יח"צ

כל אחד אוהב לאכול את ההמבורגר שלו לפי טעמו האישי - מתובל, חצי נא או מוכן עד הסוף. כשאתם אוכלים את הקציצה הטעימה בין שני חלקי הלחמניה, וטובלים תוך כדי את הצ'יפס בתוך הרוטב שאתם אוהבים, אין הנאה גדולה יותר מזו. ועכשיו, ניתן להזמין המבורגרים בבת ים ללא בעיה עם משלוחים מהירים מאוד.

מתחשק לי משלוח המבורגר

כמה טוב שאפשר להזמין אוכל מבלי לקום מהכיסא, בייחוד כאשר מדובר בהמבורגר טעים ועסיסי. אי אפשר לתאר את הרגע המרגש שבו אתם מקבלים את שקית המשלוח שלכם מהשליח, פותחים את ההמבורגר החם והריחני ואוכלים לאט לאט ובתיאבון. אז מתי כדאי להזמין משלוח? בואו נראה:

1. כשמזג האוויר לא מאפשר לכם לצאת

בישראל אין שינויים קיצוניים מאוד במזג האוויר, כאלה שאנו לא יודעים עליהם. ועדיין, לפעמים פשוט לא בא לנו לצאת. ביום קיץ חם אנחנו מעדיפים להישאר מתחת למזגן ולא להתאמץ יותר מדי. לחלופין, במזג אוויר קר וסוער גם אי אפשר כל כך לצאת מהבית. ועדיין, זה לא אומר שצריך לוותר על ההמבורגר, כשיש לכם אופציה להזמין אותו לכל מקום שרק תרצו.

2. לפעמים פשוט בא לכם המבורגר

ההמבורגר הוא קציצה כל כך טעימה שפשוט אי אפשר לוותר עליה. אם אתם יושבים במשרד בעבודה וחולמים על המבורגר, או אם נזכרתם שהפעם האחרונה שבה אכלתם המבורגר הייתה במסיבה של חברים בשנה שעברה, כדאי לשקול להזמין את המנה האהובה עליכם ישר כשאתם חוזרים הביתה. אחרי הכול, גם לכם מגיע להתפנק בכל הזדמנות.

3. כשלא בא לכם לאכול את מה שיש לכם

כן, גם זה קורה לפעמים. בדיוק ברגע נתון לא ממש מתחשק לכם לבשל עוד פעם פסטה, ואולי לעבודה הבאתם כריך שאתם לא כל כך אוהבים. מדוע שלא תגוונו רק הפעם עם המבורגר טעים ועסיסי? המבורגרים משלוחים בת ים מחכים לכם במיוחד, כדי שתזמינו את המנה האהובה עליכם ותהנו עד הסוף.

4. כשאתם מוזמנים למסיבה אבל לא הספקתם להכין אוכל

קצת מפדח, אבל יכול לקרות. כאשר עורכים מסיבה של חברים, בדרך כלל מחלקים תפקידים וקובעים מי מביא מה. קרה שהבטחתם להכין את המנה המפורסמת שלכם שתמיד מפתיעה את כולם ושכחתם? קורה. תוכלו בכל זאת להפתיע את כולם במנות המבורגר טעימות במיוחד, ואולי אף אחד לא לא יזכור שרציתם להכין בכלל משהו אחר, וזאת מההתלהבות הולכת וגוברת בנגיסת כל ביס מההמבורגר.

5. כשאתם רוצים לאכול ארוחת ערב מיוחדת עם האנשים שאתם אוהבים

ארוחה זוגית שקטה לאור הנרות או ארוחת ערב משפחתית תוססת עם הילדים, הסבים והסבתות, זה לא משנה כל עוד יש לכם המבורגר על השולחן. אגב, אם אתם כבר מזמינים המבורגרים משלוחים בת ים עד לבית, תוכלו לשדרג את הארוחה שלכם. לקראת ההמבורגר שנמצא בדרך אליכם ממש ברגעים אלה, תוכלו להכין סלטים ולהכין שתייה חמה שאתם אוהבים. כך שכאשר השליח יגיע, תוכלו להניח אחר כבוד את המנה העיקרית על השולחן.

6. כשעבר עליכם יום קשוח

וזה יכול לקרות לא מעט. רבתם עם הבת זוג או עם הבוס בעבודה, הפילו עליכם את כל המשימות האפשריות, הייתה לכם שיחה קשה עם אמא שלכם או נכשלתם במבחן האחרון שהיה לכם בסטטיסטיקה. לא משנה מה הסיבה ליום המבאס שעבר עליכם, אתם יודעים טוב מאוד מה כדאי לעשות כדי לשפר את מצב הרוח - להזמין המבורגר עסיסי וטעים.

7. כשאתם רוצים להיות חלק מהחבר'ה

בין אם אתם גרים עם שותפים במעונות או בדירה, אתם רוצים להיות חלק מהחבר'ה ולהתחבר אל כולם. החיבור הזה עובר לא פעם דרך האוכל. אז הזמינו לכם המבורגרים טעימים, מצאו סרט טוב במחשב ותתחילו לאכול עם כולם בכיף.

מיסטר ג'ק. יח"צ,
מיסטר ג'ק/יח"צ

המבורגר, מה הסוד שלך?

לאחר שדיברנו על הסיבות להזמין המבורגר ממש עכשיו, נדבר על היתרונות שלו. אז מה הופך את ההמבורגר למיוחד וטעים כל כך? ובכן, דבר ראשון, האהבה של האדם לבשר טוב ומשובח. נכון, היום קיימים המבורגרים צמחונים, אבל כל קרניבור יגיד לכם שזה פשוט לא זה. המבורגר אמיתי עשוי בשר טחון אדום, והוא ערב לחך בזכות העיבוד המיוחד שהוא עובר וההכנה שלו הנעשית במקום. דבר שני, ההמבורגר אמנם יכול לעמוד בזכות עצמו, אך פעמים רבות התוספות ההולכות איתו משדרגות אותו. כך למשל, התוספת הנפוצה ביותר עבור ההמבורגר היא הצ'יפס, שכן קציצת ההמבורגר הולכת טוב עם תפוחי אדמה. כמובן, כאשר אתם מזמינים כריך המבורגר, אתם מוזמנים להכניס לתוכו ירקות שונים, וכמובן לבחור את הרטבים שלכם - קטשופ, מיונז ועוד. ולבסוף, ההמבורגר טעים כי אנו רואים בו מנת גורמה מיוחדת שלא ניתן לוותר עליה. למעשה, הוא כל כך ממכר שקרניבורים רבים מזמינים אותו שוב ושוב.

רעבים להמבורגר טעים בבת ים והסביבה? ממליצים לכם לטעום את ההמבורגרים של מיסטר ג'ק בת ים, טעים זה בטוח יהיה!

בשיתוף קפטן ג'ק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully