וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את פרויקט האיכות של חברת דונה במודיעין

בשיתוף דונה

30.12.2020 / 11:14

העיר מודיעין הולכת ומתפתחת בקצב עצום, וכיום נבנית בה אחת מהפנינות של עולם הנדל"ן. פרויקט איכות המשלב מבני בוטיק יוקרתיים, דירות מרווחות, נוף עוצר נשימה ומתחמים שיכולים לאכלס אלפי משפחות בשכונת מורשת בעיר. גלו מה הופך את פרויקט דונה CROWN למקום המבוקש בעיר

פרויקט דונה במורשת. יח"צ,
פרויקט דונה במורשת/יח"צ

מה הופך את שכונת מורשת למבוקשת כל כך?

העיר מודיעין כוללת מגוון רחב של שכונות שלכל אחת אופי משלה. שכונת מורשת במודיעין תוכננה מראש עם מוסדות חינוך ותרבות עצמאיים עבור תושבי השכונה. מורשת בנויה על גבע לצד רכס ציורי (גבעת הברפיליה) ולכן מעניקה לתושבי השכונה בונוס מיוחד - נוף עוצר נשימה, עצים ירוקים, מדשאות רחבות ידיים וכמובן שמיים תכולים ואוויר צח. בסמוך לכל אלה נבנים מוסדות ציבור נוספים שמשרתים את התושבים של השכונה במשך כל השנה.

אם אתם אוהבים לרכוב על אופניים או ללכת לפארק, מצפות לכם שעות רבות של הנאה בתוך השכונה וסביב לה. כיום, מוקמים פארקים נוספים, וגם מתחמי הדיור עצמם כוללים גינות פרטיות שבהן הילדים יכולים להשתעשע, לשחק ולצבור זכרונות ילדות מתוקים שילוו אותם במשך כל חייהם. האופי הייחודי של השכונה והמיקום שלה, הופכים את הנדל"ן בשכונה לאטרקטיבי לא רק עבור מגורים, אלא גם כהשקעה נדל"נית משתלמת. חשבו על כמות הזוגות הצעירים שירצו להתגורר בשכונה.

לצד מבני הציבור ובתי הספר האיכותיים המוקמים בשכונה, מתוכננים גם גני ילדים ומעונות יום וכן מוקמים מתחמי מסחר בשכונה, שיכולים להוות הן מקומות בילוי במרחק הליכה, והן מקומות עבודה לתושבי השכונה ואזור מודיעין בכלל. תושבים רבים בעלי השכלה אקדמית מגיעים למקום בזכות הקרבה הרבה לעורקי התעבורה הראשיים כמו: כביש 1, כביש 443 וכביש 6, המספקים מסלולים נוחים ומהירים הן לערי המרכז כמו: תל אביב, רמת גן ופתח תקווה והן לירושלים. למעשה, המיקום המיוחד של העיר מודיעין הפך אותה לעיר המבוקשת ביותר על משפחות רבות שמעוניינות להתגורר במרחק סביר ממקום העבודה, יכולות לחפש דירות למכירה במודיעין בפרויקט החדש של דונה במורשת ולהתרחק מהסביבה האורבנית הצפופה והסואנת.

היתרון הגודל של שכונת מורשת בתחום הזה הוא היכולת לצאת החוצה, לנשום אוויר צח וליהנות מהמרחבים הנעימים ממש כמו בצפון הארץ, שבה העצים ממלאים את האוויר בניחוח משכר, עם אוויר נקי מזיהום אוויר. זה הזמן לעבור לאורח חיים בריא ורגוע יותר בפרויקט CROWN.

מה תמצאו בפרויקט CROWN של דונה במודיעין?

ישנם מספר פרויקטים חדשים במודיעין, ופרויקט דונה CROWN נחשב לאחד מהמבוקשים ביותר, כיאה ל"כתר העיר". המתחמים של חברת דונה פזורים ברחבי כל השכונה ומהווים מגוון ענק של פתרונות מגורים שונים. ניתן לבחור בין דירות קטנות וצנועות של 3 חדרים עד דירות פנטהאוז מרווחות בנות 6 חדרים שמציעות שפע מקום אחסון ומרחב רב לחיות את חייכם. כל ילד יכול לקבל חדר משלו כבר בגיל צעיר, וליהנות מאיכות חיים כמו שלא ניתן למצוא בערי המרכז האחרות.

המפרט היוקרתי שתמצאו בדירות של דונה הוא בין המודרניים והחדשניים בארץ. אתם יכולים לבחור את הצבעים השולטים במטבח ובאמבט, וליהנות מאפשרות של בית חכם עם תשתית המוכנה מראש בדירות הפנטהאוז. כמו כן, תוכלו לבחור את הריצוף בבית, להתרשם מאריחים גדולים ומרשימים המעניקים תחושת יוקרה, לעצב את צבעי הארונות במטבח וליהנות משיש קיסר איכותי במשטח העבודה.

בדירות יש גם מנגנון חשמלי לתריסים וזכוכית בידודית לחלונות. כך, אתם נהנים מצריכה אנרגטית חסכונית במיוחד ומניהול טמפרטורה יעיל. במטבח ישנה הכנה לכיריים חשמליות עם מעגל חשמלי נפרד, המאפשר לבשל בסטייל אמריקאי, וליהנות מכל אביזרי החשמל החדשניים עם תצרוכת אנרגטית נמוכה. חדרי המגורים כוללים הכנה למסך TV התלוי על הקיר.

לחיות בסביבה איכותית ויוקרתית - המדד הסוציואקונומי בעיר

העיר מודיעין מתהדרת במעמד סוציו־אקונומי גבוה בישראל, כיום הוא נמצא בדרגה 8 מתוך 10. העובדה כי מודיעין ומכבים־רעות נמצאות בדירוג הזה, משכה תושבים רבים ממרכז הארץ ומירושלים שמאסו באווירה האורבנית המלחיצה, ורצו ליהנות מחיים משפחתיים רגועים יותר, עם אפשרות נסיעה מהירה לעבודה בכל מקום. הגיל הממוצע של תושבי השכונה צעיר מאד, ונכון לעשור הקודם התושב המודיעיני הממוצע הוא צעיר משכיל בגילאי שלושים, בעל מקצועי חופשי, נשוי ויליד ישראל. נכון להיום הגיל הממוצע עלה מעט והוא סביב גיל 40 - דבר המבטיח שתהיו חלק מקהילה תוססת של הורים צעירים המעוניינים באיכות חיים גבוהה הן לילדיהם והן עבור עצמם. בפרויקט דונה CROWN איכות החיים הזו מובטחת, ואתם עומדים לגלות את המקום שבו תרצו להישאר כל חייכם, לגדל את הילדים היום ואת הנכדים בעתיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מדוע לבחור דווקא בדירות מפרויקט דונה?

דונה מיצבה את עצמה לאורך שלושה עשורים כחברה קבלנית הידועה בזכות החוסן הכלכלי שלה, השירות והאיכות הבלתי מתפשרים, העמידה המוקפדת בלוחות הזמנים ומתחמים שונים בכל הארץ שמשמשים כבית עבור עשרות אלפי משפחות. החברה בנתה כבר אלפי יחידות דיור בשכונות רבות בעיר מודיעין, ואף משרדי החברה נמצאים במרכז העיר החדש. לדונה פרויקטים של בנייה חדשה לאורך השנים במגוון רחב של ערים נוספות: אשקלון, קריית־גת, עפולה, חריש, ירושלים, בית שמש, ראש־העין ועוד רבות נוספות בארץ ובעולם.

בכל פרויקט מגורים החברה מעסיקה מהנדסי חברה מנוסים המתכננים את המבנה בהתאם למיקום הטופוגרפי שלו זאת תוך התחשבות בנוף ובסביבה. הבנייה היא בסטנדרטים הגבוהים ביותר, בשילוב של חומרי גלם עדכניים תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. דונה כאן כדי לייצר עבור המשפחה שלכם את מתחם המגורים הבטוח ביותר.

החברה זכתה לסיווג הגבוה ביותר לחברות משכנות על ידי משרד השיכון. מתחמים רבים של החברה משמשים לדיור במסגרת השוק החופשי ואף במסגרות מחיר למשתכן, וכן מוצעות ללקוחות בשוק החופשי תוכניות מימון ייחודיות. דונה מלווה כל אחת מהמשפחות הרוכשות דירה במתחם עוד מהשלב שבו הן בוחנות את הפרויקט על הנייר, דרך קבלת המפתח והכניסה לדירה החדשה, וכמובן גם בשלב שבו המשפחה מתגוררת כבר בדירה.

תנאי מימון יחודיים שמאפשרים גם לכם ליהנות מדירה חדשה במחיר שפוי

תנאי המימון הייחודיים של דונה בתקופה זו, מציעים אפשרות פז לשלם אך ורק 20% בעת החתימה על החוזה, ולאחר מכן להשלים את שמונים האחוזים הנותרים רק בסמוך לאכלוס וללא הצמדה למדד תשומות הבניה - כך שאתם יודעים בדיוק כמה תשלמו על הדירה! בדרך זו, אתם יכולים להישאר בדירה הנוכחית שלכם עד שהמתחם בנוי, ואינכם צריכים להיות בלחץ חריג ולא מתוכנן. תוכלו גם להיעזר ביועצי החברה כדי לברר על תכניות מימון נוספות שמסוגלות להתאים ליכולתכם ולגלות איך הדרך לבית נסללת עבורכם בצורה הנכונה לכם.

לקבלת פרטים נוספים על פרויקט הדגל של דונה במודיעין - דונה CROWN - צרו קשר עוד היום.

בשיתוף דונה
  • עוד באותו נושא:
  • מודיעין
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully