וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתרים המומלצים שכדאי להכיר

בשיתוף PRONLINE

30.12.2020 / 15:02

מכירים את זה שאתם גולשים וגולשים באתרים אבל לא מוצאים את האתר שמדבר אליכם, שכובש את לבכם? בעידן האינטרנט המתקדם שלנו אנו מוצפים במידע רב, ולא תמיד אנו מוצאים את האתרים שמהם נוכל לדלות את המידע הרלוונטי לנו. כדי לעשות סדר, אספנו לכם כמה אתרים שכדאי להכיר

מחשב. freepik,
אינטרנט/freepik

5 האתרים המומלצים שלא כדאי להחמיץ

מעוניינים בכך שהגלישה שלכם תהיה איכותית יותר? קבלו רשימה של 5 אתרים שלא הכרתם:

1. אתר חדשות טובות - יש דבר כזה

מרוב שאנחנו רגילים כבר לחדשות לא כל כך טובות, לפעמים אנחנו שוכחים שגם דברים טובים קורים בעולם. אתר חדשות טובות לא נותן לנו לשכוח זאת. באתר תמצאו מגוון רחב של ידיעות עדכניות על דברים טובים שקרו לאחרונה כמו ידיעה על עמותה המסייעת לילדים להתקדם ולהתפתח או כתבה הכוללת טיפים לחיים מאושרים ובריאים יותר. כדאי להיכנס במיוחד כשיש לכם מצב רוח לא כל כך טוב, כדי שתוכלו לקרוא ידיעות משמחות ומעודדות.

2. יוצרים באזז עם הבאזר

הבאזר הוא אתר מיוחד שבו תמצאו חדשות בלתי שגרתיות. פוסטים ויראליים, סרטונים ותיעודים של רגעים מצחיקים, מדהימים ולפעמים אפילו די קשים לצפייה מחכים לכם באתר הזה. התיעודים כוללים התנהגויות מעניינות של בעלי חיים, יחסי בעלי חיים ובני אדם, שינויים מעניינים שעוברים אנשים במהלך חייהם או תופעות מוזרות ולעתים גם מטרידות שתועדו לגמרי במקרה במצלמה. אז אם אתם חובבי ידיעות בלתי שגרתיות, הבאזר נועד לכם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

3. עיצוב הבית - לומדים לעצב את הבית לבד

אם אתם מעוניינים לעצב את הבית שלכם בכוחות עצמכם, מבלי להיעזר באחרים, אתר MG - עיצוב הבית הוא האתר המתאים לכם. אם אתם עומדים בפני שיפוץ או בפני מעבר לבית חדש, אתם מוזמנים להגשים את החלום העיצובי שלכם. באתר תמצאו כתבות על עולם העיצוב וטיפים איך תוכלו לעצב את הבית בקלות וביעילות, וזאת מבלי להוציא יותר מדיי כסף מהכיס. אז כדאי להציץ בו מדי פעם, במיוחד אם אתם מתכוונים לשדרג את האמבטיה, הסלון או כל פינה אחרת בבית.

4. אתר מדריכים - אתם עושים הכול לבד בבית הזה

אם יש משהו שגולשים אוהבים במיוחד הוא מדריכים המסבירים להם איך לעשות דבר זה או אחר, וזה לא מפתיע. בימינו, כשכל המידע נמצא בגוגל, קל יותר ללמוד מיומנות חדשה. אתר של מדריכי עשה זאת בעצמך מציע לכם שורה ארוכה של מדריכים שלא ידעתם שהם קיימים. לדוגמה, באתר תוכלו ללמוד איך מכינים עטיפת שבלונה מקורית לספר או איך תופרים תיק מחולק. הטיפים שתמצאו באתר מתאימים להזדמנויות שונות כמו אירועים, מסיבות יום הולדת, מסיבות רווקים ורווקות, גימיקים למשרד, שדרוג הגינה הביתית ועוד.

5. פרסום ברשת - BuyPost

אתר זה מתאים במיוחד לבעלי עסקים המחפשים דרך מהירה ונוחה לפרסם את העסקים שלהם ברשת. במחירים משתלמים ותוך מענה מהיר לכל לקוח שפונה, BuyPost מציע פרסום יעיל ואיכותי לכל מי שמעוניין להגדיל את מאגר הלקוחות שלו ולהגיע רחוק. כך שגם עסק מתחיל יכול ליהראות כעסק ותיק וגדול, כאשר עשרות כתבות שלו מופיעות באתר. שיטת הפרסום הזו מוכיחה את עצמה ב-BuyPost כבר מעל ל-5 שנים, ומאחוריה לקוחות מרוצים רבים.

אם נסכם, ראינו 5 אתרים מנצחים שכדאי להיכנס אליהם בזמנכם הפנוי בהפסקת הצהריים בעבודה, או בערב בבית. האתרים מתעדכנים בכל רגע, ותמיד תוכלו למצוא בהם ידיעה מעניינת שמדברת אליכם.

בשיתוף PRONLINE
  • עוד באותו נושא:
  • אינטרנט
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully