וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הובלת דירה: לעבור דירה בכיף

בשיתוף אפדייט הובלות

30.12.2020 / 15:39

מעבר דירה כרוך באינסוף פרוצדורות ומשימות שצריך להספיק לעשות. אנחנו לא מכירים אנשים רבים שנהנים מהתהליך כולו, ומיום המעבר באופן ספציפי. אז כשרות לקוראינו יצאנו לבדוק איך הופכים הובלת דירה לחוויה כיפית וחיובית וכיצד נוכל לזהות זאת עוד בשלב בחירת חברת ההובלו

מעבר דירה. 123rf,
מעבר דירה/123rf

מי מאיתנו לא חווה מעבר דירה על בשרו? מדובר על חוויה מלחיצה שמתחילה מקבלת ההחלטה על המעבר ונגמרת חודשים רבים לאחר מכן, לאחר שנסיים לפרוק את אחרון הארגזים בביתנו החדש. לאורך התהליך הזה ישנם שלבים רבים שעלינו לתת עליהם את הדעת, לא נתחיל לדבר כלל על חיפוש הדירה החדשה שכן החלק הזה משתנה מאוד מאדם לאדם, אך כן נדבר על השלב הכרחי שאי אפשר לברוח ממנו - שלב הובלת הדירה. יצאנו לבדוק האם אפשר לעבור דירה בכיף, ללא לחצים מיותרים אלא להפך, הכל יהיה בכיף ובסוף עוד נחייך.

איך בוחרים חברת הובלת דירות?

הדרך הטובה והמומלצת מכולן לבחירת חברת הובלות, היא כמובן המלצה מאדם קרוב. אך לא תמיד המוביל שהומלץ זמין, או שאולי הוא לא פועל באזור בו אנו נדרשים לבצע את ההובלה. מה עושים במצב כזה? מרבית האנשים פונים אל האינטרנט ומתחילים לחפש חברת הובלת דירות. אז למען האנשים האלו החלטנו להעמיק ולכתוב את המאמר הזה שישפוך אור על איך בוחרים חברת הובלת דירות, מה הפרמטרים החשובים לבדיקה ואיך יודעים שהחוויה הכללית בסיום כל התהליך אכן תהיה חיובית.

כדי לספק את התובנות המעמיקות ביותר, פנינו לסלאבה מחברת אפדייט הובלות (כניסה לאתר) המתמחה בכול סוגי ההובלות ולאורך השנים בנתה לעצמה שם של חברת הובלות אמינה אשר יודעת להתמודד עם אתגרי שילוח מורכבים. "כבעלים של חברת הובלות אני יכול להגיד לך שדווקא את הפרמטר החשוב ביותר אי אפשר לראות רק משיטוט באינטרנט. הדבר החשוב ביותר שיש לחברת הובלות הוא ההון האנושי שלה. הדרך היחידה לקבל מושג לגבי האנשים שעומדים מאחורי חברת ההובלות, היא לשוחח עימם בטלפון. במהלך השיחה חשוב לא רק לשאול את השאלות הטכניות, חשוב יותר להקשיב בין השורות ולנסות לזהות האם האדם שמשוחח איתכם מבין כי מאחורי הארגזים בסופו של יום יש אנשים שחשוב להם שהכל יעבור חלק ויהיה כמו שצריך".

אבל עוד לפני שמגיעים לשלב בו משוחחים עם נציג מחברת הובלת הדירות אנחנו יושבים מול גוגל ומסתכלים על רשימה אין-סופית של חברות המציעות שירותי הובלת דירות. אז איך נדע מי מבין כל חברות הובלת הדירות היא החברה המתאימה לנו? יש כמה שלבים שמומלץ לפעול לפיהם ופירטנו לכם אותם.

1- תחקיר

אין מנוס משלב הסינון הראשוני שכולל מעבר על תוצאות החיפוש השונות בגוגל, שיטוט באתרים של חברות הובלה וקריאה בפורומים שונים. אין דרך אחת נכונה לבצע את התחקיר המקדים, מה שחשוב הוא שתאפשרו לעצמכם מספיק זמן מראש כדי לעבור על התוצאות ולשוחח עם החברות שתמצאו לנכון. בדקו המלצות בגוגל, המלצות במידרג, שהרי בסופו של דבר חברה מקצועית וטובה תימצא בראש הדירוג בשל ההמלצות שקיבלה (ככל שיש יותר המלצות כך טוב יותר, חכמת ההמונים).

2- גישוש ראשוני

הגישוש הראשוני המומלץ ביותר הוא שליחת הודעה באמצעות האתר של חברת ההובלות. כבר בפנייה הראשונית שלכם נסו להעניק כמה שיותר פרטים על הובלת הדירה שאתם זקוקים לה, בשלב הזה עוד אין צורך בפירוט מלא של מספר ארגזים ומשקלם אך כן חשוב מאוד לספר על יעד ומוצא ההובלה וגם לציין את מספר החדרים שיש בדירה. בעזרת הגישוש הראשוני נוכל לבצע את הסינון הראשוני, חברת הובלת דירות שלא תחזור אליכם כבר יכולה להימחק בשלב הזה.

3- שיחה עם נציג חברת הובלת הדירות

כפי שאמר לנו סלאבה, השיחה הראשונית עם חברת ההובלות היא השיחה החשובה ביותר. בשיחה הזו תוכלו להתרשם בצורה ישירה ולא אמצעית מהחברה ומרמת האיכות והשירות שלה. מומלץ מאוד לבקש כבר בשיחה הזו המלצות נוספות ועדכניות מלקוחות החברה וגם כדאי לכם להגיע לשיחה הזו ערוכים עם הפרטים המדויקים על אודות ההובלה כדי שהשלב הבא כבר יהיה האחרון.

4- הצעת המחיר

בשלב האחרון אתם מקבלים לידכם את כל הצעות המחיר מהחברות שנותרו במרוץ. השוו בין הצעות השונות לא רק בשורה התחתונה של המחיר הכולל, אלא בדקו בפירוט מה כולל השירות והאם יש תוספות סמויות שעשויות לצוץ בשלב מאוחר יותר. דעו שיש חברות שאפילו מבקשות מכם אם אפשרי שתעבירו להם סרטון קצר שתצלמו דרך הפלפון על מנת שיהיה אפשר לתת הערכת מחיר מדויקת עד כמה שניתן כך שלא יהיו הפתעות בהמשך.

איך הופכים הובלת דירות לחוויה כיפית ביום המעבר עצמו?

"הרבה מהדברים שהופכים הובלת דירות לחוויה לא נוגעים לדברים שהלקוח אמור לעשות, אלא לשירותים של חברת ההובלות" משתף אותנו סלאבה מאפדייט הובלות ברזי המקצוע "חברת הובלות איכותית היא כזו שמעניקה ללקוחותיה את השירות המקצועי והמלא ביותר שאפשר לחלום עליו. שירות כזה מתחיל מהבנה מלאה של צרכי הלקוח, ממשיך בהגעה לדירה לפני המעבר כדי לספק שירותי אריזה מקצועיים שבעזרתם אפשר לישון בידיעה שהארגזים לא יקרעו ושכלום לא ישבר במהלך המעבר. ומובן שעמידה בלוח הזמנים שנקבע מראש היא דבר שלא צריך בכלל להזכיר מרוב שהוא אלמנטרי".

אז אולי קשה לדעת את הדברים האלה לפני שמתחילים ביום המעבר, אך לאורך הדרך, עד שתסגרו עם חברת ההובלות באופן סופי תוכלו להעריך את התכונות האלה אצל הספק המיועד. חברת הובלות שחוזרת אליכם ושואלת שאלות רלוונטיות ומקצועיות כדי להעניק לכם את הצעת המחיר המפורטת והמדויקת ביותר, היא זו שיש סיכויים גבוהים יותר שתהפוך את הובלת הדירה שלכם לחוויה כיפית. אל תשכחו כמובן גם לקרוא ולשוחח, אם אפשר, עם לקוחות עבר של החברה ולשמוע מיד ראשונה על חוויות מהעבודה המשותפת עם חברת ההובלות המיועדת.

זכרו כי בחיים, כמו בהובלת דירות, מומלץ להתייעץ ולעבוד עם המומחים בתחומם. רק ככה אתם יכולים להבטיח כי התוצאה הסופית תהיה כפי שאתם חולמים עליה ושבסופו של יום תצאו עם חיוך על פניכם.

בשיתוף אפדייט הובלות
  • עוד באותו נושא:
  • מעבר דירה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully