וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את המוצר שאתם חייבים במטבח שלכם

בשיתוף היקארי

30.12.2020 / 16:12

מה יהפוך אותך מטבח חובב לשף אמיתי ואיזה אמצעי אתם חייבים במטבח שלכם כדי לשדרג את חוויית הבישול? בואו להכיר את סוד הקסם של סכיני המטבח היפניים

סכין שף יפני. יח"צ,
היקארי/יח"צ

כל שף מקצועי יודע כי עבודת המטבח מתחילה קודם כל בסכין שף אמיתית ומקצועית, כזו שתאפשר לו חיתוך מהיר, עדין ומדויק. בתקופה בה כולנו הפכנו לבשלנים, אין ספק כי סכין שף איכותית תשדרג את חוויית העבודה במטבח ותאפשר לכם לעלות בדרגה מטבח פשוט לשף מדופלם

הבסיס של המטבח מתחיל בסכין טובה

כאשר מדובר בסכיני שף, אין מקום לטעויות ובהחלט שווה להשקיע לפחות בסכין אחת איכותית ומקצועית. כל שף מקצועי יספר לכם כי חיתוך הבשר או הירקות הוא לב ליבו של המטבח, ולפני שאתם מתחילים להשקיע במערבלים, טוחנים ושלל גדג'טים שונים שאמורים לשדרג את המנה הסופית, כדאי רגע לחזור אל הבסיס.

אז מה זה בכלל סכין טובה, איך תוכלו לדעת כי אתם רוכשים מוצר איכותי ולא מתפתים לכל מיני ידוענים שמצטלמים למותגים שונים? סכיני שף איכותיות עשויות קודם כל מפלדה קשה מאוד אשר מאפשרת לסכין לשמור על החדות שלה. החיתוכים המדויקים על גבי הסכין וזווית הפלדה אינם פוגמים בחומר אותו אתם חותכים ואינם פוגעים במרקם, בין אם מדובר בחיתוך של סטייק עסיסי או של גזר טרי. עם השימוש בסכין שף יפנית מיד תחושו בהבדל, הן מבחינת איכות החיתוך, המהירות, האחיזה והמשקל של הסכין. התוצאה שתתקבל בין חיתוך עם סכין פשוטה לבין חיתוך עם סכין שף היא משהו שאפשר גם לראות, גם לחוש וגם לטעום.

סכין שף יפני. יח"צ,
היקארי/יח"צ

התאמה של סכין שף יפניים

ישנם סוגים שונים של סכיני שף יפניים הנבדלים באורך הלהב, הידית, המשקל והן בסוג הפלדה של הסכין. ישנם סכינים המתאימים למגוון רחב של שימושים במטבח וישנם כאלו שיתאימו במיוחד לבשר, דגים, ירקות קשים, עשבי תיבול ועוד. על מנת שתוכלו להחליט איזה סוג של סכין שף תתאים לכם מומלץ קודם לבחון את רוב השימושים שלכם במטבח. טבחים מתחילים לרוב יבחרו בסכין המתאימה למירב השימושים כמו סכין השף (גיוטו) או סכין השף היפני (סנטוקו) הנחשבים למומלצים ביותר. עם הזמן וההנאה שבשימוש בסכין שף יגדילו את מלאי הסכינים ובהתאמה לשימושים ספציפיים.

היקארי סכיני שף היא חנות בוטיק המתמחה בסכיני שף יפניים מקצועיים המיוצרים בעבודת יד. טובי השפים בישראל כבר יודעים כי אם הם מחפשים סכינים איכותיות, זה המקום להגיע אליו. בהיקארי תוכלו למצוא מגוון רחב של סכיני שף בטווחי מחירים שונים ובסוגים שונים. הצוות המקצועי ישמח לעמוד לשרותכם ולסייע לכם בשדרוג חווית הבישול והעבודה במטבח.

בשיתוף היקארי
  • עוד באותו נושא:
  • סכינים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully