וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מאקנה ופצעונים מאז תחילת הקורונה? אנחנו יודעים למה

בשיתוף מורן צדק

31.12.2020 / 12:12

רבות דובר על הנזק הכלכלי שהביאה הקורונה, וכן על הנזק הנפשי הנוצר מריחוק חברתי וביטול השיגרה הקבועה שלנו. מה שלא כולם חושבים עליו הוא השפעות הקורונה על מצב ומראה עור הפנים שלנו. מהן ההשפעות הרעות על עור הפנים, כיצד להתמודד איתן וטיפים לשמירה על עור פנים

עור הפנים. freepik,
עור הפנים/freepik

פנינו למורן צדק, קוסמטיקאית מוסמכת אשר גם משווקת מוצרי טיפוח איכותיים לעור הפנים ובעלת ותק רב בטיפול, ריפוי ושמירה על עור פנים זוהר, נקי ובריא על מנת שתסביר לנו כיצד עור הפנים ניזוק במהלך שגרת קורונה, למה חשוב לשמור עליו ותין לנו כמה טיפים מנצחים שיבטיחו לנו עור פנים בריא.

כיצד שגרת קורונה פוגעת בעור הפנים שלנו?

"המצב החדש והלא מוכר שנקלענו אליו מביא עימו שתי תופעות אשר משפיעות לרעה על עור הפנים", מסבירה מורן. "הראשון הוא, איך לא - לחץ. קצות העצבים מחוברים לעור הפנים שלנו וכאשר חווים התקף חרדה או מרגישים לחץ ממושך, העצבים תוקפים את עור הפנים שלנו והדבר מתבטא באודם, גרד, פצעונים, שלפוחיות ועוד. מחקרים קליניים הוכיחו כי העור והמוח מקושרים בניהם וכתוצאה מכך כאשר אנו חווים חרדה, סטרס או לחץ, אלו עלולים לעורר או להחמיר מחלות עור שונות כגון פסוריאזיס, אקזמה, רוזציאה וויטיליגו ועוד.

"התופעה השנייה היא כמובן המסכה. חשיבותה גדולה והחובה לעטות מסכה מעוגנת בחוק ואם לא תעשו זאת, תקבלו קנס. מצד אחד היא שומרת עלינו מפני הווירוס ומצד שני היא חוסמת את הפה וכל האזור מסביבו".

אילו נזקים נגרמים לעור כתוצאה בגלל מסכה?

"הנזקים הנגרמים לעור הפנים כתוצאה מהליכה ממושכת עם מסכה יהיו בהתאם לסוג עור הפנים שלכם", מסבירה מורן.

● עור יבש: אנשים בעלי עור רגיל ויבש יחושו אי נוחות לאחר ובמהלך חבישת מסיכה שתתבטא בגרד ואדמומיות כתוצאה משפשוף המסיכה בפנים. על מנת למנוע גירוי יתר מורן ממליצה להשתמש במכשירי קוסמטיקה אשר עשירים בלחות וחומצה היאלורונית בבוקר ובערב וכן לשים מסכה חד פעמית ולא מסכת בד כבדה וגסה יותר.

● עור שומני: עור שומני הוא בעל נטייה לפצעים ופצעונים וכתוצאה מהזיעה והאדים של הנשימה תופעה זו עלולה להחריף. במקרים אלו מומלץ לנקות את עור הפנים עם סבון פנים המכיל חומרים פעילים אנטי דלקתיים. כמו כן מומלץ להשתמש גם בקרם אנטי דלקתי המכיל שמנים ותמציות להרגעת העור.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

במה שונים המוצרים שלך לעומת מוצרי פארם רגילים?

"מוצרי פארם כגון קרמים, סבונים, מסיכות וכו' מיוצרים כך שיתאימו לכל סוגי העור. המשמעות של זה היא שנמצאת בהם כמות זעירה של חומרים פעילים ועל כן השפעתם היא מינורית".

"במוצרים שאני משווקת", אומרת מורן, "נמצאת כמות גבוהה של חומרים פעילים אשר מטפלים בבעיות עור השונות שתוארו מעלה ובאמת מעניקים פתרון יעיל ללקוחותיי. המשמעות של זה היא פשוטה - את יכולה לקנות בכל פארם קרם פנים ולטעות בסוג העור הרשום על הקופסא ולא ייגרם לך שם נזק מאחר והשפעת החומרים הפעילים תהיה כמעט ובלתי מורגשת".

בין מוצריה בחנות האינטרנטית הנקראת BeBelle.Pro ובקליניקה של מורן ניתן למצוא מגוון תכשירי פרמיום כמו קרמים לפנים, עיניים ואף שפתיים עם חומצה היאלורונית בריכוז גבוה מבוסס פטנט ייחודי כחול לבן, סבוני ניקוי פנים, סרום ופילינג לעור הפנים ואף קרם הגנה שמגן לא רק מפני השמש אלא גם נזקי לחות ויובש.

כמעט כמו טיפול אצל קוסמטיקאית

"סדרת מוצרים של חוה זינגבוים שאני משווקת מטפלים במגוון בעיות בניהן, טיפול באקנה ופיגמנטציה, אנטי אייג'ינג לעור צעיר ומבוגר, קרמים ומסכות מחדשי עור ועוד. כמות החומרים הפעילים בהם היא גבוהה ופעולת תכשירים אלו מהווה מעין מיני טיפול פנים. לקוחותיי אשר עוברות אצלי אבחון והתאמת מוצרים בהתאם למצב הפרטני של כל אחת ומזמינות את המוצרים, מדווחות לי על שיפור מידי ותוצאות נראות לעין כמעט כמו לאחר טיפול אצל קוסמטיקאית.

"בתקופת קורונה יש ביקוש רב למוצרי טיפוח פנים איכותיים ומקצועיים מאחר וישנו חשש לפעמים להגיע לטיפול פנים מול פנים וללא מסכה וכן ההגבלות והסגרים שמגיעים אחד אחרי השני ללא הודעה מוקדמת - כל אלו מצריכים פתרון הכי קרוב לטיפול אצל קוסמטיקאית. וזה מה שאני מעניקה ללקוחותיי", מספר מורן.

איך מתבצע אבחון העור?

מורן חוזרת ומדגישה שהתאמת מוצרי הקוסמטיקה שהיא משווקת לסוג העור של לקוחותיה זה הדבר הראשון שהיא עושה. האבחון נעשה על ידי בדיקה פרונטלית, או שיחת וידאו ודרך תמונות פנים. כך מורן מזהה את סוג העור ונזקיו במידה ויש ויודעת להתאים בדיוק את קרם הפנים, תרחיץ ניקוי והמסכה המתאימים.

ולסיום, מה חשוב לעשות על מנת לשמור על עור פנים בריא?

מעבר לטיפוח יומיומי הכולל קרמים, מסיכות וסבון פנים אשר מכילים חומרים פעילים ומותאמים לעור הפנים שלכן, ישנם עוד מספר דברים שחשוב לעשות על מנת לשמור על עור בריא:

● שתיית מים מרובה
● שימוש בקרם הגנה גם בחורף
● להימנע מלגעת בפנים עם ידיים מלוכלכות
● לא להזניח את הפצעונים והגירויים בפנים אלא לטפל בהם באופן מיידי על מנת להימנע מצלקות
● לאכול תזונה בריאה ומאוזנת

בשיתוף מורן צדק
  • עוד באותו נושא:
  • עור
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully