וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בוחרים איך תיראה החולצה שלכם

בשיתוף חולצות בע"מ

31.12.2020 / 12:31

סיום קורס? אירוע? קייטנה - חברות ואנשים רבים בוחרים להכין חולצות מודפסות על מנת לזכור אירוע או ליצור גיבוש בין אנשים. ועכשיו גם על מסכות

חולצה מודפסת. freepik,
חולצה מודפסת/freepik

בימינו החולצה היא הרבה מעבר לפריט לבוש, היא גם השתייכות לקבוצה מסוימת. לא פעם אנו רואים ברכבת או באוטובוס צעיר עם חולצה של סיום קורס בצה"ל או תלמיד תיכון הלובש חולצה עם תמונה, הדפס או כיתוב משעשע כמזכרת מקורס, טיול או אירוע שבו הוא היה. החולצה היא הרבה יותר מפריט לבוש. היא גם זיכרון נעים שאנו אוהבים להתגאות בו ולחלוק לא רק עם הקרובים אלינו, אלא גם עם אנשים שאנו כלל לא מכירים. כי בסופו של דבר כולם רואים אותנו לבושים בחולצות.

הדפסה על חולצות - למי זה מתאים?

שירותי הדפסה על חולצות מתאימים למגוון רחב של הזדמנויות. בואו נראה רק כמה מהן:

1. הדפסה עבור עסקים

בעלי עסקים רבים מחפשים שירותי הדפסה על חולצות, בעיקר הדפסות לוגו, כי הם רוצים ליצור תלבושת אחידה שתתמוך בגיבוש העובדים ובגאוות יחידה. דבר נוסף הוא הלקוחות שלהם יזהו את עובדי החברה בקלות. אלה יכולים להיות מדריכים במוזיאונים, מלצרים במסעדה, ספרים, מארגני אירועים וכדומה. הדפסות על חולצות מתאימות לא רק לעסקים פרטיים, אלא גם לגופים כמו משטרה. כמובן, ניתן להזמין חולצות גם לימי גיבוש וכיף שיהיו בתור מזכרת.

2. חולצות סיום קורס לחיילים / סוף מסלול

אין שמחה גדולה יותר מזו של חייל המסיים קורס. כדי להנציח את הרגע הזה, רגע היחד של כל החיילים, חשוב להזמין חולצה מיוחדת. בין אם מדובר בקורס טיס או בקורס צנחנים, החולצה היא שעושה את כל ההבדל. כך כל חייל יוכל לזהות את חבריו לקורס באירועים גדולים או לשוחח עם חייל אחר שעבר קורס שונה או דומה לזה שלו.

3. חולצות לאירועים המיוחדים של החיים

החולצות המודפסות מככבות לא מעט באירועים שונים. האירוע הבולט ביותר הוא החתונה. אירוע מיוחד זה דורש מזכרת מיוחדת, ואין מזכרת מרגשת יותר מחולצה עם כיתוב משגע שאפשר ללבוש בכל יום ולהתפעל. כמובן, החולצות המודפסות מתאימות לאירועים נוספים דוגמת בר מצווה/ בת מצווה, מסיבות של רווקים ורווקות, ימי הולדת מיוחדים ועוד.

4. חולצות משפחתיות

משפחה פעילה ומגובשת במיוחד אינה מוותרת על חולצות מודפסות, בייחוד אם מדובר במשפחה מרובת ילדים. כשיוצאים לטיול, לצימר בצפון או אפילו לחו"ל, מוכרחים ללבוש חולצה מיוחדת. כך אפשר לזהות את כל הילדים מצד אחד, ומצד שני החולצה תשמש למזכרת טובה.

5. חולצות לקייטנות

אולי אחד השימושים הבולטים ביותר בחולצות מודפסות הם חולצות לקייטנות. כשהקיץ מגיע, מגיעות עמו הקייטנות ולכל קייטנה יש הרבה מה להציע. כדי לשמור על הילדים במהלך הקייטנה, לדעת לזהות אותם בנקל וגם להשאיר להם מזכרת קטנה ואיכותית, חשוב להזמין שירותי הדפסה של חולצות.

מדפיסים גם על מסכות

בעקבות נגיף הקורונה והמצב החדש שאליו נקלענו, מסתבר שהוא הביא עמו אופנה חדשה. ועכשיו, אל החולצות המודפסות מצטרפות גם מסכות מודפסות. מסכות מודפסות מבד רגיל או מבד לא ארוג ב -3 שכבות. הדפסה על מסכות היא טרנד חדש ומדליק שכדאי בהחלט להכיר. כי המסכה בולטת כמו החולצה ואף יותר מכך. היא ממש מול עיני המתבונן. כך שחברות ועסקים יכולים להזמין מסכות מודפסות עם לוגו החברה לעובדים שלהם, וגם אנשים פרטיים יכולים לבחור ציור מיוחד או כיתוב שהם מתחברים אליו. כשמדובר במסכה הגלויה לעיני כול, השמים הם הגבול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מדפיסים על חולצות ומסכות עם חולצות בע"מ

האירוע הפרטי שלכם מתקרב ואתם מעוניינים להדפיס על חולצות? רוצים לספק מסכות מודפסות לכל העובדים בעסק כדי לחזק את המיתוג? רוצים שהלקוחות יוכלו לזהות בקלות את העובדים? בחברת חולצות בע"מ מציעים לכם מגוון רחב של סוגי הדפסות. כאן מדפיסים על חולצות, מסכות, כובעים, סינרים, מגבות, בגדי תינוקות ובכלל - הדפסות המיועדות לכל מטרה. בין אם אתם מעוניינים להפתיע את הקרובים אליכם במתנה מודפסת נהדרת, ובין אם אתם רוצים להזמין חולצות רבות לתלמידים, חיילים, עובדים ועוד, הצוות האנרגטי של החברה עומד תמיד כאן לשירותכם.

אז הזמינו מסכות ממותגות או חולצות מודפסות כאן: https://hooltzot.co.il/

בשיתוף חולצות בע"מ
  • עוד באותו נושא:
  • חולצות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully