וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטוס בכדור פורח

בשיתוף fly away

31.12.2020 / 13:38

לראות את העולם מלמעלה? טיסה בכדור פורח היא כבר לא חלום של עשירים, כל אחד יכול להגשים את השאיפה להגיע לעננים. סיור בכדור פורח הוא אחת האטרקציות המהנות ביותר הקיימות היום, אז אם אתם רוצים לטוס מעל העננים ולראות את ארצנו היפה מלמעלה, זוהי ההזדמנות שלכם

כדור פורח. freepik,
כדור פורח/freepik

טיסה בכדור פורח - למי זה מתאים?

כדור פורח הוא אטרקציה מיוחדת במינה שלא כדאי להפסיד, ומומלץ להזמין אותה להזדמנויות ואירועים של החיים, ואין אירוע גדול ומרגש יותר מהצעת נישואין. אם אתם מחפשים דרך מקורית להציע הצעת נישואין לבחירת לבכם, הצעה בכדור פורח יכולה לעשות את כל ההבדל. כאשר אתם נישאים מעל לעננים בתוך סל, מעל השדות הירוקים, זה הזמן להציע את ההצעה המרגשת.

אבל זה עוד לא הכול. טיסה בכדור פורח מתאימה למגוון רחב של חוויות והזדמנויות. לדוגמה, תוכלו להפתיע את האדם הקרוב והאהוב אליכם במסיבת יום הולדת הכוללת אטרקציה בכדור פורח. טיסה בכדור המרהיב מתאימה לכל גיל, ובמיוחד אם החלטתם להשתתף באטרקציה עם כל המשפחה. כמובן, כדור פורח הוא אטרקציה טובה ואיכותית לכל הזדמנות ואירוע: בר מצווה/ בת מצווה, מסיבת אירוסין, יום כיף של חברה קטנה ומגובשת ועוד.

מעבר לכך, אינכם זקוקים לסיבה מיוחדת כדי לטוס בכדור פורח. מדובר בחווייה מהנה, מרתקת ומלאת אדרנלין שפשוט אי אפשר לוותר עליה. ומעל לכול, טיסה בכדור פורח מתאימה למי שרוצה לראות את הנוף. כך, בחודשי אפריל ומאי ישנה פריחה יפהפייה בצפון הנגב. אז אפשר לטייל בין הכלניות ושאר הפרחים. אבל אם אתם רוצים לראות את כל התמונה השלמה, אתם מוזמנים לעלות על הכדור הפורח ולראות את מרבדי הפריחה מלמעלה. כך תוכלו לקבל פרספקטיבה הרבה יותר טובה ולראות איך העולם נראה מזווית שונה, ממעוף ציפור או עטלף, אם תרצו.

איך הכדור הפורח מתרומם לאוויר בעצם?

רגע לפני שאתם טסים בכדור פורח, בואו נבין תחילה איך הוא מתרומם לאוויר. הכדור הפורח מורכב מבלון גדול אשר מתרומם לאוויר באמצעות גז. היום מנפחים את הכדור בעזרת גז הליום שנחשב דליק פחות, אך בעבר מילאו את הכדור באמצעות להבה קטנה וגז דליק, והם אף נטו לעלות באש במהלך הנחיתה. אך זה היה בעבר. חשוב להבין שבימינו הכדורים הפורחים בטיחותיים הרבה יותר.

השימושים השונים של הכדור הפורח

היום משמש הכדור הפורח כספורט אתגרי שבו גם אתם מוזמנים להשתתף, אבל לכדור המופלא הזה קיימים שימושים שונים. בעבר שימש הכדור הפורח ככלי תחבורה כדי לנוע ממקום אחד למשנהו. כמו כן, בזכות היכולת של הבלון להגיע למקומות גבוהים, הוא משמש גם כבלון תצפית, בין השאר גם בקרב צה"ל והמשטרה. מעבר לכך, בעבר, לפני עידן המטוסים השתמשו בכדור פורח למטרות מחקר. הגיאוגרפים חקרו את כדור הארץ והמדענים השתמשו בהם כדי לחקור את האטמוספירה של כדור הארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בואו לעוף עם Fly Away

אם גם אתם רוצים לעוף בכדור פורח שהוא מעל ומעבר לכל דמיון אפשרי, לטיסה משפחתית לגיבוש וכייף או טיסה רומנטית עם או בלי הצעת נישואין בשמיים) …רעיון!) הכירו את חברת Fly Away כדורים פורחים בע"מ. הכדור הפורח של החברה, הידוע בכינויו "מייק", נתפר עבורה במיוחד על ידי חברה בריטית ועוצב עבורכם. הכדור מסוגל לשאת חמישה אנשים אתם מוזמנים להכיר את הכדור מקרוב, לעלות עליו ולציין כל אירוע שרק תרצו. טיסה בכדור פורח מעניקה לכם את החוויה המושלמת, והיא מתאימה למשפחות, זוגות ובודדים.

אם אתם רוצים להפתיע את האנשים שאתם הכי אוהבים, הזמינו מקום לטיסה בכדור פורח מייק.

לחברת פליי אוואי כדור פורח נוסף גדול ומרשים שהיתרון הבולט שלו שהוא מאפשר לשאת קבוצות גדולות יותר של אנשים, כך שניתן להזמין טיסה בכדור פורח לימי כייף וגיבוש של חברות, ארגונים, מוסדות ומשפחות גדולות.

עם חברת פליי אוואי בעונת האביב ( חודשים פברואר - מרץ) תוכלו ליהנות מטיסה בכדור פורח מעל מרבדי הכלניות בדרום הארץ ומשאר הפעילויות בפסטיבל המסורתי "דרום אדום".
חוויה קסומה שאתם ממש חייבים לעצמכם.

שימו לב, בתקופה זו הביקוש לטיסות גבוה מאוד לכן כדאי לשריין מקום מבעוד מועד. טיסה נעימה.

בשיתוף fly away
  • עוד באותו נושא:
  • כדור פורח
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully