וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי אמבט העסק שעשה מהפכה בתחום ארונות אמבטיה

בשיתוף לוי אמבט

31.12.2020 / 14:16

כל ארון שתראו באתר נמצא במלאי החברה ויסופק לכם בזריזות. אז אם אתם מבקשים לחדש את חדר האמבטיה לוי אמבט מציעים לכם פיתרון זריז ובמחיר נוח במיוחד

חנות לוי אמבט ראשון לציון. יח"צ,
החנות בראשון לציון/יח"צ

אנחנו לא שמים אליו לב במיוחד, עד הרגע שבו אנו זקוקים לו באמת. ממבט ראשון, ארון אמבט נראה לנו פשוט כל כך, אבל כשאנו מכניסים אותו לחדר האמבטיה שלנו, אנו שואלים, למעשה, איך הסתדרנו בלעדיו עד עכשיו. ארון אמבטיה טוב ואיכותי הוא ארון מעוצב העמיד בפני לחות וטמפרטורות גבוהות, שהן מנת חלקו של כל חדר אמבטיה. אבל מעל לכול, הארונות מספקים לנו פתרון אחסון טוב למגבות, כלי טיפוח או חומרי ניקוי, עושים לנו סדר בחדר האמבטיה וגורמים לחדר הזה להיראות נקי ומסודר.

ארונות לאמבטיה קונים אצל לוי אמבט

מחפשים ארון לאמבטיה? חברת לוי אמבט מציעה לכם ארונות אמבטיה בשלל צבעים ועיצובים לאמבטיות גדולות וקטנות כאחד. ארונות האמבטיה מגיעים בגדלים שונים עם משטח כיור מובנה, או משטח בוצ'ר מעץ אלון מלא שעליו ניתן להושיב כיור מונח. העיצוב הייחודי של ארונות אמבטיה מבית לוי אמבט מציג לכם שורה ארוכה של ארונות יפהפיים בצבע אחיד או בשילובי צבעים, שתוכלו לבחור לפי טעמכם האישי. ניתן למצוא גם ארונות בגדלים שונים, בהתאם לשטח שיש בחדר האמבטיה שלכם בהתאמה אישית. כמו כן, ניתן לבחור ארון אמבטיה תלוי שיחסוך במקום, או ארון אמבטיה עומד, לפי מבנה חדר האמבטייה בבית שלכם.

אבל יש עוד משהו מיוחד בחברה של לוי אמבט. החברה פועלת בשיטה יחידה מסוגה בארץ, שיטת קיים במלאי. כלומר, אם אתם מזמינים ארון אמבטיה, הוא בטוח נמצא במלאי ויגיע ישר אליכם. המחסנים הגדולים של החברה מאחסנים ארונות מסוגים רבים, וכל מה שאתם רואים באתר האינטרנט נמצא גם במלאי. כך שאין צורך לחכות עד שיעשו בשבילכם הזמנה באופן אישי שאורכת בדרך כלל ה-40 ימי עסקים, או ימסרו לכם את התשובה המאכזבת "אזל מהמלאי". כל ארון שתזמינו מחברת לוי אמבט, יגיע אליכם תוך זמן קצר.

ארונות המתאימים לכיס של כל אחד

דבר מיוחד נוסף בחברת לוי אמבט הוא המחירים הזולים והאטרקטיביים של ארונות האמבטיה. כך שאם ארון האמבטיה הישן שלכם נשבר ואתם זקוקים נואשות לארון אחר, תוכלו להזמין ארון חדש מבלי לרושש את הכיס. לא צריך לחשוב על לחסוך בכסך כשקונים מלוי אמבט, כי בחברה הזאת תמצאו ארונות במחירים זולים. איך זה קורה? ובכן, החברה מייצרת מלכתחילה מלאי גדול של ארונות, ולכן היא מציעה ארונות זולים בפערים משמעותיים בהשוואה לאלה שתמצאו בשוק. כך שבסופו של דבר אתם מקבלים לידיכם ארון אמבטיה איכותי שתמיד נמצא במלאי תוך זמן קצר, וגם נהנים ממחיר אטרקטיבי. יש יותר טוב מזה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

איך בוחרים את המיקום לארון האמבטיה?

רגע לפני שאתם מזמינים ארון אמבטיה איכותי מלוי אמבט במחיר משתלם, כדאי לבחון את חדר האמבטיה כדי להחליט היכן בדיוק יוצב הארון שלכם. רכישת ארון חדש מספקת לכם הזדמנות טובה לעצב מחדש את חדר האמבטיה. אולי אחרי שתוציאו את הארון הישן שלכם, תגלו שיש לכם יותר מקום ממה שאתם חושבים ואולי תחליטו להציב את הארון החדש במיקום אחר. על כל פנים, כדאי בהחלט למדוד את השטח כדי לבחור את הארון המתאים - בגודל של 80, 100 או 120 סנטימטרים וכדומה.

בהזדמנות זו, ניתן לשקול אם אתם רוצים לשדרג את ארון האמבטיה החדש שיגיע באמצעות כיור מותקן או מראה שתלויה מעליו. כמו כן, מומלץ להתקין את הארון במרחק מה מהאמבט עצמו, כדי שיהיה לכם די מקום לנו בתוך חדר האמבטיה. ולבסוף, כשאתם יודעים בדיוק איזה ארון אתם מחפשים, אתם מוזמנים להיכנס לאתר של לוי אמבט, לבחור את הארון שהכי מדבר אליכם ולהזמין אותו. החברה המקצועית כבר תיקח את זה מכאן, ותוך ימים ספורים תקבלו ארון אמבטיה חדש, למידע נוסף אודות החברה חפשו בגוגל - לוי אמבט.

בשיתוף לוי אמבט
  • עוד באותו נושא:
  • אמבטיה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully