וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודה מהבית: האם נמצאה התרופה לקורונה?

בשיתוף עבודה מהבית

3.1.2021 / 14:25

לא מדובר בתרופה שמקבלים מרופא דרך מרשם, מדובר בתרופה לנפש, כזאת שתציל את בני האדם מתקופה נוראית זו. רוצים לדעת עוד על התרופה המדהימה הזו? תמשיכו לקרוא

עבודה מהבית. freepik,
עבודה מהבית/freepik

אנשים בכל העולם מוצאים את עצמם סובלים מתופעת לוואי של תקופת הקורונה - חוסר הפרנסה, הבדידות, השעמום, חוסר המשמעות ותופעות נוספות. בין אם נדבקת בנגיף ובין אם לא, העולם נמצא במצור. כמעט הכל השתנה, מפגשים חברתיים נמחקו מהעולם, הופעות, אירועים, ארוחות משפחתיות ועוד. אנשים פוטרו מעבודתם, הוצאו לחל"ת... כל אלו גרמו לבני האדם להיות תשושים ולאבד תקווה.
אוכל, מוצר כל כך בסיסי הפך להיות משהו להשיג, ואיך משיגים אוכל? קונים אותו. ובאיזה כסף? שאלה מעולה. אם אין עבודה, אז אין הכנסה. אם אין הכנסה, אז אין אוכל. ואם נשאר איזה חיסכון מפעם, גם הוא כבר נעלם בכל החודשים הארוכים האלו ללא הכנסה.

בזמן האחרון נהיה פופולרי מושג חדש- "עבודה מהבית". מדובר בעבודה שתכניס לך משמעות לחיים, תחזיר לך את התקווה, תעביר את השעמום וגם, הכי חשוב, תגרום לך להרוויח כסף, דבר שנראה כל כך קשה בתקופה האפורה הזו שלא רואים בה את האור.

עבודה מהבית היא דבר יחסית חדש בעולם, אך שנת 2020 גרמה לתחום העבודה מהבית לשגשג, ובגדול. אנשים תקועים בבתים, משועממים, חסרי יכולת לצאת מהבתים ובטח שלא לעבוד במשרד עם עוד אנשים, כל זה במקרה שאותם אנשים לא פוטרו עדיין... ישנם המון סוגי עבודות מהבית, מכאלו במשרה מלאה וכאלו שאפשר לעבוד בהן אפילו פחות משעה ביום, וכל זה תלוי רק בך.

המון בעלי עסק ואנשים פרטיים הבינו שלא יוכלו להעסיק עובדים שיעבדו בצורה פרונטלית, אז התחילו למצוא להם חלופות ואלטרנטיבות דרך המחשב, הטאבלט, או אפילו דרך הטלפון החכם, כדי שהעסק יוכל להמשיך להתפתח ולא להיתקע בתקופת הקורונה.

כשמדובר בעבודה מהבית, ניכר כי זהו מצב ניצחון לכולם, למעסיקים ולעובדים. אפשר להרוויח עשרות אלפי שקלים בחודש מהספה בסלון. לדוגמה, במכירות או טלמרקטינג, סקרים, הזנת נתונים או עריכת מדיה וסרטונים. רוב העבודות גמישות ואתה מחליט כמה אתה רוצה להרוויח וכמה שעות להשקיע בעבודה.

אז נכון שלא מדובר בתרופה אמיתית לנגיף הקורונה, אבל אין ספק שזהו תחום שמעודד אנשים, כי כבר מחקרים שנערכו, הראו ששיעור האנשים שנכנסו לדיכאון, עלתה להם תחושת הבדידות ואפילו במצבים קיצוניים, עלו שיעורי ההתאבדויות בקרב בני האדם בעולם. הקורונה היא הרבה מעבר לנגיף, זהו משהו ששינה סדרי עולם ואת היחס של בני האדם לחייהם.

עבודה מהבית היא ללא ספק משהו משמעותי שיכול להחזיר לבני האדם מעט שפיות, גם אם מתעלמים מעניין הכסף (שחייבים בכדי לחיות), מדובר במשהו שגורם לאנשים להרגיש שהם לא מיותרים בעולם הזה, שאנשים בודקים שהם עובדים ועל הדרך מתעניינים בהם, ותחושת סיפוק שהם עושים משהו בחיים שלהם במהלך הסגרים הרבים, הבידודים, והסכנות שקיימות מחוץ לבית.

עוד יתרון משמעותי שיש בעבודה מהבית, הוא שהיא קבועה ולא תלויה במצב התחלואה במדינה ובדרך הטיפול של המדינה בנגיף. גם אם יהיו סגרים, יסגרו המסעדות, הקניונים יסגרו, תהיה מגבלת מרחק מהבית, יהיה מותר ספורט בקבוצות או ספורט יחידני בלבד, עדיין יהיה אפשר לשבת בבית, ולעבוד!

דבר שנראה כל כך אבסורד במציאות שלנו.

אז ההמלצה שלי - כנסו לאינטרנט וחפשו עבודה מהבית, מכל המבחר העצום שקיים, שתוכלו להתחיל לעבוד בה כבר ממחר בבוקר! אם אתם רוצים להירפא נפשית מהתקופה הזאת... זהו הפתרון המושלם עבורכם.

לפרטים על משרות עבודה מהבית בכתיבה, הזנת תוכן, קלדנות, תמלול ועוד, שילחו לנו עכשיו הודעה בוואצפ 054-5699972 או למספר 052-6540924

בשיתוף עבודה מהבית
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully