וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניית חנות באינטרנט - כמה זה הולך לעלות לנו?

בשיתוף EK DESIGN

4.1.2021 / 11:11

בשנים האחרונות הופך הדיגיטל למרחב המשמעותי ביותר לשיווק העסק. בעלי עסקים רבים כבר מפנימים את העובדה הזו ומבינים כי אם לא יבנו נוכחות דיגיטלית מרשימה, איכותית ובעלת תפוצה רחבה, יהיה זה כמעט בלתי אפשרי לעמוד בתחרות

דיגיטל. freepik,
דיגיטל/freepik

השנה האחרונה הוכיחה לרבים מאיתנו עד כמה המגמה של מעבר לדיגיטל קריטית, בעיקר כאשר מגבלות הריחוק החברתי הפכו את הדיגיטל לפתח חשוב אל העולם. אם כן, נוכחות ותדמית היא חשובה כדי לשפר את המודעות למותג ולשמור על רלוונטיות, אך כיום לא פחות חשוב מכך להציע לקהלי היעד שלך אפיק רכישה בפלטפורמות הדיגיטליות שלך. כשזה מגיע לתפוצה, לשיפור נפח המכירות ולהרחבת הפעילות העסקית שלך, אין גבול לאפשרויות שאפשר להשיג עם אתרי החנות הנכונים. עם זאת, כדי לעשות את זה נכון ולהבטיח שהתהליך יהיה רווחי, חשוב שניקח בחשבון את כל העלויות של המיזם החדש שלנו. כדי לסייע לך בתהליך, אלו כמה מההיבטים המרכזיים בחישוב עלויות חנות אינטרנטית.

שירותי אחסון ודומיין

אם כבר יש לך אתר תדמית באוויר, עלויות האחסון, הכתובת והתחזוקה כבר ידועות לך וסביר להניח שהשינויים בעלויות לא יהיו דרסטיים. עם זאת, אם מדובר בתהליך חדש הנבנה מאפס, חשוב שניקח זאת בחשבון. לרוב, ניתן להשיג דומיין בחינם או בעלויות זניחות מהחברה בה נרכוש את חבילת האחסון. חשוב שנוודא כי אנו מקבלים שרת יציב, מהיר ואיכותי שיבטיח לגולשים חוויית משתמש גבוהה ושיהיה נעים להיכנס אליו.

בניית ועיצוב פלטפורמת המכירה

החנות האידיאלית תלויה במידה רבה בכישרון של איש המקצוע שנבחר בו. לכן, חשוב שנערוך סקר שוק מקיף ונוודא שאנחנו מפקידים את העסק שלנו בידי חברה אמינה, מקצועית ומנוסה בבניית אתר חנות. מומלץ שנוודא כי יש לה ניסיון בהקמת פלטפורמה בענף המקצועי הרלוונטי לך, שכן ישנם לא מעט דגשים המשתנים מעסק לעסק ויכולים להשפיע על שיעור יחס ההמרה שלך ולהפוך גולשים ומבקרים ללקוחות חוזרים. העלויות יכולות לנוע כאן מעשרות שקלים ועד עשרות אלפי שקלים בהתאם לשירות שנעשה בו שימוש.

פלטפורמות קוד פתוח מאפשרות להקים אתר חנות ללא כל עלות ואם נוסיף כמה שירותי פרימיום בתשלום, תהיה לנו חנות סבירה לחלוטין. עם זאת, ככל שנדרשים לך שירותים מתקדמים יותר העלויות יכולות לזנק. חשוב שנשאל את עצמנו מה בדיוק נדרש לעסק שלנו.

• כאשר עומדים לרשותנו מחסנים ומגוון רחב של מוצרים, מערכות ניהול מלאי ואספקה הן קריטיות ומאפשרות לנו לשמור על מעקב תקין ועל סדר בעסק גם במעבר לדיגיטל.
• אם נרצה אתר ממותג בהתאמה אישית שיעביר את התדמית שלנו בצורה אופטימלית, נזדקק לשירותי מעצבי אתרים מיומנים שלא יסתפקו רק בנראות נעימה לעין או בשילוב הלוגו של העסק באתר, אלא יבנו עבורך את הקונספט הדיגיטלי שידבר את המותג שלך בכל ההיבטים.
• חוויית המשתמש באתר שלך תלויה במידה רבה גם במידע הזמין על המוצר. הלקוח רוצה להכיר את המוצר ולקבל חוויה קרובה ככל הניתן לרכישה הפיזית. לכן, מומלץ להשקיע בתמונות מוצר מקצועיות ואפילו בסרטוני הדרכה שיאפשרו לקהלים שלך להרגיש שהם מבצעים רכישה מושכלת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

פתרונות תשלום

לרוב, כפתור לתשלום בביט או פייפאל ניתן לשלב באתר ללא עלות או במחיר נמוך מאוד. עם זאת, הלקוחות הפוטנציאליים שלך ירצו לרוב לבצע רכישה בכרטיס אשראי. לכן, מומלץ להשקיע בשירות סליקה אמין ומאובטח.

עלויות קידום ושיווק

לבסוף אנו זקוקים לאסטרטגיה שיווקית מקיפה שתאפשר לנו לחשוף את המותג לקהלים שלנו על הצד הטוב ביותר. סוכנות מנוסה ומיומנת לשיווק דיגיטלית תסייע לך לבסס נוכחות ברשתות החברתיות, לקדם את המותג שלך בגוגל וליצור תוכן איכותי שיקדם את יוקרת המותג שלך בכל ההיבטים. אם נבצע חישובי עלות-תועלת נבונים ונציב את העלויות שצפויות לנו לצד הרווח העתידי, נוכל למצות מהחנות החדשה שלנו את המיטב.

בשיתוף EK DESIGN
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully