וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תגדילו את ההכנסות לעסק שלכם

בשיתוף buypost

5.1.2021 / 15:36

כל בעל עסק יודע - הדרך לעקוף מתחרים ולקבל לקוחות חדשים הוא פרסום ושיווק נכונים במדיה. כל מי שאכפת לו מהפרנסה שלו כבר יודע שחייבים לפתוח עמוד אינסטגרם או פייסבוק, לנהל אתר אינטרנט ולהשקיע בפרסום, איך לא - באינטרנט

פרסום ברשת. freepik,
פרסום/freepik

זה לא סוד שעלויות הפרסום והשיווק באפיקים השונים יכולות להגיע לעשרות אלפי שקלים בחודש ולא תמיד ישיגו את התמורה לתשלום הגבוה. מהו אפיק הפרסום אשר יבטיח לכם החזרת ההשקעה במהרה, יגדיל את החשיפה וישפר את המוניטין ברשת? זו הכתבה שכל בעל עסק חייב לקרוא.

האם אתם מוכנים להיחשף לקהל לקוחות עצום?

פנינו לגל חזיזה, מנכ"ל חברת בייפוסט, אשר משווק ומוכר כתבות פרסומיות באתר וואלה, אחד האתרים הגדולים והמוכרים בישראל עם יותר מ-800 אלף גולשים ביום. "חלק גדול מהכתבות שתקראו באינטרנט היום," מסביר גל, " הן כתבות ממומנות ופרסומות סמויות אשר כל מטרתן היא לפרסם את העסק או להוציא קישור לאתר העסק. פעם היה מספיק להוציא קישור ולפרסם כתבה באחד מאלפי אתרי תשתית הפשוטים הקיימים ברשת, אך בשנים האחרונות בגוגל הגדירו כי פרסום באתרים מוכרים בעלי מאות אלפי גולשים מדי יום והוצאת קישור משם הם בעלי השפעה גדולה יותר ועל כן מומלצים יותר.

כיום אני זכיין במדור וואלה מומלצים - אשר מציג המלצות וסקירות של עסקים ובעלי מקצוע שונים ומהווה פלטפורמה פרסומית ענקית ויעילה שעסקים רבים כבר נהנים מפרסום רחב, סגירת עסקאות ועליית האתר בתוצאות החיפוש בגוגל בזכות הקישור האיכותי שקיבלו מאתר וואלה".

כתבות יח"צ - מה זה אומר בעצם?

"כתבות יחסי ציבור, כשמן כן הן - כתבות אשר נועדו לעשות יחסי ציבור לחברות ועסקים במגוון תחומים ושירותים. כתבות יח"צ ממומנות מתפרסמות בפלטפורמות שיווקיות ואתרי אינטרנט מוכרים אשר גם חושפים את העסקים לקהל לקוחות פוטנציאליים גדול וגם מעלים את דירוג האתר בגוגל בזכות קישור יוצא מאתר בעל סמכות גבוהה בגוגל", מסביר גל.

פרסום ממומן לשיפור התדמית והמונטין של העסק

"כל בעל עסק מבין שעל מנת להגדיל ולשמר את קהל הלקוחות, חשוב שיהיה אתר אינטרנט פעיל אשר מופיע לכל הפחות בעמוד התוצאות הראשון בגוגל. אם העסק לא מופיע בגוגל - משמע הוא לא קיים בפני גולשים אשר אינם מכירים אותו באופן אישי. מנגד, כאשר גולש נתקל בכתבה על העסק אשר פורסמה באתר מוכר כמו וואלה - הסיכוי לסגירת העסקה גדל בכ-30% מאחר וכתבה חיובית באתר כמו וואלה מהווה מעין המלצה איכותית לגולש".

כתבות שיווקיות לשיפור בתוצאות בגוגל

"כאמור, פרסום כתבות ממומנות תורם לתדמית ומוניטין חיוביים ברשת, אך לא רק", מספר גל. "ברגע שגוגל מזהה שאתר גדול ומוכר מקשר לאתר שלכם, הוא בעצם מבין שהאתר הוא אמין ומקדם אותו על פני אתרי מתחרים, להם אין פרופיל קישורים איכותי. בניית פרופיל קישורים איכותי אשר כולל קישורים מאתרים הגדולים בארץ, מהווה חלק ניכר של קידום אתרים בגוגל והשקעה הכי חשובה שתוכלו לעשות. מיקום האתר בתוצאות החיפוש בגוגל הוא הפקטור הכי משמעותי לכמות גולשים שיפנו אליכם, כאשר שני המקומות הראשונים גורפים יחד כ-70% מהגולשים והשאר מתחלקים בין האתרים שמופיעים בעמוד הראשון בתוצאות.

"קידום האתר בחברות קידום והשקעה בפרסום ממומן יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים בחודש והתוצאות נראות לעין לאחר פרק זמן לא מבוטל וכן לאחר הפסקת הקידום או הפרסום הממומן נעצרות כליל, כאשר פרסום כתבות ממומנות בעל השפעה מיידית ונשאר לכל החיים".

גל חזיזה. יח"צ,
גל חזיזה/יח"צ

כיצד עובד התהליך?

"אנו מפרסמים כתבה שיווקית בוואלה במדור המומלצים עם קישור לאתר הלקוח. רוב הכתבות בנויות כראיון, אשר מציג את כל המעלות של העסק ושירותיו. כתבות אלו מאפשרות לגולשים להכיר את העסק ובעליו, נותנות מענה לשאלות אשר עולות בטרם סגירת עסקה ומעניקות לגולשים תחושה שמדובר בעסק אמין ומוכר בתחומו.

"לרוב, אנו אחראים על כתיבת התכנים על ידי קופירייטרים מנוסים ומקצועיים, אשר יודעים לבנות את הכתבה בהתאם לחוקי הגוגל ועומדים בסטנדרטים גבוהים. תוך מספר ימים מרגע סגירת העסקה הכתבה מתפרסמת באתר וואלה והלקוחות שלנו מקבלים טלפונים ופניות ונהנים מסגירת עסקאות מוצלחות".

כמה עולה כתבה שיווקית?

"פעם כתבות ממומנות עברו את רף ה-3 אלפים שקל בקלות. אנו החלטנו לשבור את השוק ומציעים כתבות יח"צ בעלות לכל כיס. אך מעבר למחיר הזול - אנו בונים יחד עם לקוחותינו תכנית עבודה מסודרת הכוללת סקירת תקציב, התמקדות בנושאים שונים בכתבות, תזמון פרסום הכתבות בהתאם לצורך על מנת למקסם את תוצאות השיווק".

לסיכום, כתבות ממומנות נועדו להציג את העסק שלכם בצורה מיטבית, בהתאם לדרישות שלכם. בעזרתן ניתן לנהל את המוניטין העסקי שלכם ברשת, להוריד ולהעלים תכנים פחות מחמיאים, לשפר את הסמכות של האתר שלכם ולחשוף אתכם לקהל לקוחות עצום ומגוון.


להזמנת כתבה באתר וואלה מומלצים

ניתן לפנות בטלפון \ ווצאפ : 052-4583975

במייל sales@pronline.co.il
או באתר: www.pronline.co.il

בשיתוף buypost
  • עוד באותו נושא:
  • פרסום
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully