וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי ישי: הכירו אמן חושים ישראלי מצליח

בשיתוף עומרי ישי

13.1.2021 / 9:47

מה עושה אמן חושים, איך הוא לומד את המלאכה ומה הייתרון של אמן חושים ישראלי. כל מה שצריך לדעת על המופע המדהים

עומרי ישי. יח"צ,
עומרי ישי/יח"צ

כבר לא צריך לטוס לארצות הברית או לאירופה כדי לחזות במופע של אמן חושים. אמן חושים כחול-לבן נמצא כאן, והוא נכון להעניק מופעים עוצרי נשימה. למעשה, אמן חושים ישראלי מקצועי, יכול לספק לקהל אירוע חוויתי בעוצמות הגבוהות ביותר. כיום, לא מעט אנשים היו לפחות פעם אחת במופע של אמן חושים, ולרוב (אם אמן החושים היה מקצועי וטוב) יצאו משם כשהם בהלם מוחלט ופעורי פה.

דברים שכדאי לדעת על אמן חושים

אמן חושים מומלץ ומקצועי מסוגל לערער את המציאות שלכם ולגרום לכם לפקפק בהגיון כפי שהבנתם אותו עד היום. אחרי מופע טוב של אמן חושים ישראלי, אתם תצאו שקועים במחשבות ותרגישו שעברתם חוויה יוצאת דופן. ואכן, אין דבר מדהים יותר ממופע מושקע ומקצועי של אמן חושים מוכשר. ואלה כמה דברים שכדאי לדעת על מופע טלפתיה של אמן חושים.

1. מתאים לכל אירוע

בכל אירוע יש קטע אמנותי שנועד לרענן את האווירה ולגרום לאירוע להיות בלתי נשכח. בין אם אתם חוגגים בר מצווה לילד או עורכים ערב חברה לעסק, אמן חושים הוא התשובה. אמן החושים ידהים את הקהל באמצעות מופע מלהיב ואקטיבי - כזה בו הקהל עצמו משתתף באופן פעיל.

2. למידה של אמנות חושים

כדי להיות אמן חושים, צריך לעבוד קשה במשך שנים רבות. אמן חושים מקצועי לומד את התחום במגוון צורות - מקריאת חומר תאורטי (פסיכולוגיה, היפנוזה, וגם קסמים). חלק מאמני החושים גם טסים לחו"ל כדי ללמוד מאמנים אחרים. אמן חושים ישראלי מיוחד בכך שהוא מביא עמו ערך מוסף ומתאים את המופע לקהל הישראלי. כמו כן, מנטליטסים (אמני חושים) מקצועיים מתאמנים ללא סוף ועורכים חזרות פעמים רבות, עד שהם עולים לבמה ומתחילים להציג.

3. אמן החושים מרגיש את הקהל

בדיוק כמו התקליטן, גם אמן חושים ישראלי יודע לקרוא את הקהל העומד בפניו, או יותר נכון - לחוש אותו. כך למשל מופע של אמן חושים לנוער יהיה שונה ממופע טלפתיה המועבר לאנשי עסקים בערב חברה.

4. אמן חושים אצלכם בבית

אמן חושים אינו מגיע רק להופעות גדולות כמו חתונות או מסיבות בר מצווה. הוא גם מגיע אל הבית הפרטי שלכם, כאשר אתם מעוניינים לערוך אירוע הרמת כוסית או חוג בית. אמן החושים מוכן ומזומן להתאים את המופע להרכב מצומצם של אנשים, וכמובן במקרה שכזה המופע יהיה מרהיב לא פחות, ואולי לעיתים אף יותר ממופע רב משתתפים. יש משהו באינטימיות שאמן חושים טוב יוצר עם הקהל שיוצר את הדגמות אמנות החושים חזקות בהרבה.

5. שמו הולך לפניו

איך בוחרים אמן חושי לאירוע שלכם? ובכן, כדאי לדבר עם אמן החושים בטלפון תחילה ולראות אם יש ביניכם כימיה טובה. בשיחה הזו שאלו על הניסיון שיש לאמן החושים, ועל הדרך היכנסו לאתר האינטרנט שלו כדי לבקש מידע נוסף. וכמובן, שיטת המפה לאוזן רלוונטית גם בעידן האינטרנט. אספו המלצות על אמן חושים טוב מחברים ובני משפחה. ואם מדובר באמן חושים טוב במיוחד, אתם כבר תשמעו עליו.

עומרי ישי - אמן חושים שלא כדאי להחמיץ

עומרי ישי הוא מנטליסט ישראלי יוצא דופן בנוף המקומי. האהבה שלו לעולם הקוסמות ואחיזת העיניים התחילה מערכת קסמים קטנה שקנו לו הוריו במתנה בילדותו. הערכה הקטנה הזו פתחה לו דרך לקריירה גדולה, והיום רבים בישראל נהנים ממופעו - מופע טלפתיה וקסמים בלתי נשכח. מופע שמושפע רבות מעולמות מגוונים כגון קולנוע, פסיכולוגיה, ואפילו סטנדאפ. אמן החושים עומרי ישי יבטיח לכם מופע שישמר בזיכרונכם גם זמן רב לאחר תום האירוע, ואין סיכוי שלא תצאו שמחים, צוחקים, המומים, ומרוצים.

בשיתוף עומרי ישי
  • עוד באותו נושא:
  • אמן חושים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully