וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשעולם הנדל"ן והתרבות נפגשים: אופטימיות בימי הקורונה היא המסר שצובע את פרויקט Gallery240

בשיתוף Gallery 240

6.1.2021 / 11:03

הבניין ברחוב הרא"ה 240 ברמת גן עומד להיהרס ולבנות מחדש. עד אז מוצגות עליו עבודות של 20 אמנים נבחרים המשדרות אופטימיות בימי הקורונה הקשים

Gallery 240. גיא סידי (So Media),
Gallery 240/גיא סידי (So Media)

שנת הקורונה זעזעה את קהילות העולם וחיברה את העולם למציאות אחרת. בתקופה כזאת ובימים שהמציאות מטלטלת פעם אחר פעם, הפתרונות היצירתיים להרמת המורל ומצב הרוח בקרב התושבים מתחילים להגיע. שמענו על יצירות אמנות אשר תלויות על גבי חזית ברחוב הרא"ה 240 ברמת גן ויצאנו לבדוק מה פשר העניין, והאמת? חזרנו הביתה עם חיוך ענק על הפנים והרבה אופטימיות.

הכירו את פרויקט Gallery 240

Gallery240 היא תערוכה יוצאת דופן ומיוחדת במינה המציגה את כל המוטיבים החיוביים של ימי הקורונה ומביאה את התמזגותו של עולם הנדל"ן לעולם התרבות. הפרויקט הוקם ע"י חברת היזמות והבניה "גרופית" יחד עם סוכנות הדיגיטל "סו מדיה".

חברת הבניה גרופית בבעלותו של עמיר רחלבסקי המשמש כמנכ"ל החברה, חוגגת השנה 45 שנות פעילות ענפה ומכובדת תוך התמחות בכל שלבי היזמות, התכנון, הבניה והשירות. החברה מסווגת ברשם הקבלנים בסיווג הגבוהה ג-5 ומדורגת כאחת מהחברות המובילות בתחום הנדל"ן עפ"י מדד דנס 100 ומדד הנדל"ן. בעבר, בהווה ובעתיד - גרופית תמשיך ותפעל למען הקהילה.

סו מדיה היא סוכנות שיווק, פרסום וקריאייטיב המתמחה בפרסום בכל הזירות הדיגיטליות, פיתוח אסטרטגיה שיווקית, מיתוג, יצירת תוכן, עיצוב גרפי מתקדם, קופירייטינג ממוקד מטרה, פיתוח אתרים שיווקיים ואפליקציות.

פנינו לשי ירמיהו, מנכ"ל "סו מדיה" ולהדר רחלבסקי, מנהלת השיווק של "גרופית" בניסיון להבין מה עומד מאחורי השלטים הצבעוניים הללו.

Gallery 240. גיא סידי (So Media),
Gallery 240/גיא סידי (So Media)

מהי מטרת הפרוייקט Gallery 240?

"מטרת העל" מסביר שי "היא להעביר את רשימת הערכים ואת גולת הכותרת המרכזית - "אופטימיות בימי הקורונה". כאשר חשבנו על תכנון הפרויקט, על מהותו ועל היכולת שלנו להעביר מסרים חברתיים-ציבוריים באמצעות אמנות ויזואלית שנוצרה ע"י אמנים ויוצרים מכל רחבי הארץ הריגוש היה גדול. מטרת הפרויקט והחיבור לתקופה זאת הוא לראות ולהציג את תקופת הקורונה בעיניים אופטימיות באמצעות מסרים וערכים אותם רצינו להעביר יחד עם ההזדמנות הגדולה שנתנה לנו חברת גרופית על בסיס מיקום הפרויקט".

לדברי הדר רחלבסקי, "עולם התרבות הוא אחד הענפים הראשונים שנפגעו מתקופת הקורונה ולכן ראינו חשיבות גבוהה לתת במה לאמנים ישראלים ובשיתוף פעולה מלא איתם צלחנו במשימה והקמנו את Gallery 240 הגלריה הראשונה בישראל שמציגה את המוטיבים החיוביים של תקופת הקורונה".

המיזם מביא איתו ארסנל מסרים חיוביים מעולמם האישי של האמנים המשתתפים ומשקף אור האופטימי במטרה להאיר את היום של עוברי האורח ברחוב ולייצר תחושת שייכות קהילתית באמצעות שיטות אומנותיות שונות שבעזרתן האמנים השתמשו ליצירת הפרויקט. בין היצירות ניתן לראות סמלי שלום, משפחתיות, הכרת תודה לרופאים, יחסי שכנות מרחוק ועוד סמלים אשר מציגים את המציאות החדשה של העולם כולו.

Gallery 240. גיא סידי (So Media),
Gallery 240/גיא סידי (So Media)

אילו אמנים השתתפו בפרויקט?

"במסגרת הפרויקט, נבחרו 20 אמנים אשר איירו, ציירו ועיצבו את עולמם במסגרת תערוכת רחוב המתנוססת על גבי שלטי ענק אשר מכסים את חזיתו של בניין ברחוב הרא"ה 240 ברמת גן,
רגע לפני הריסתו ובניית בניין מגורים מפואר במקומו".

ואלו הם האומנים אשר השתתפו בפרויקט: איתי נבט, אורי גולד, ליאור חסון, עציון גואל, טל שטח, מור רקנאטי, גילי בן עטר, מאי שאול, עומר פורת, אמיר פרסיה, ערן בן ברק, שי שמחוני, לילי רונבאום, אור ליבנה, ענבר פרץ, אורי בללי, דגנית רודובסקי, מיכל ברקהיים, יובל קובי ומתן כהן.

כיצד נולד הפרוייקט?

החיבור בין חברת היזמות והבניה הוותיקה "גרופית" לסוכנות הפרסום "סו מדיה" מגיע דווקא מהדור הבא ויזמי הפרויקט - הדור השלישי של חברת היזמות והבניה גרופית, הדר רחלבסקי ושי ירמיהו, אשר מביאים לשולחן דוגמא לשת"פ נועז אשר מפגיש בין נדל"ן, תרבות ודיגיטל.

בשיתוף Gallery 240
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully