וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגברים האלו משיגים עשרות דייטים כל שבוע - בחיים לא היית מזהה אותם ברחוב

בשיתוף תקשורת אמיתית

6.1.2021 / 16:13

הם חיים בינינו, אין סיכוי שתבחינו בהם. מדובר בקמצוץ (1%) מתוך 400,000 איש שנמצאים בסצנת הדייטינג הישראלית. הם יוצאים, מידי יום, עם בחורה אחת או יותר להנאתם, עד שחלק מהם, "נתפסים" על האחת. אלו הם אמני הפיק-אפ דייטינג, אנשים שמגשימים את החלום של רבים מאיתנו

תקשורת אמיתית. יח"צ,
תקשורת אמיתית/יח"צ

מהפכה. זאת כנראה המילה המדויקת לתאר את מה שקורה היום באחת התעשיות הכי שנויות במחלוקת - פיקאפ דייטינג. כשפגשתי את מיכאל ואופק לראשונה, לא הבנתי על מה כל המהומה. ראיתי מולי בחורים צעירים, עם כריזמה שקטה שכזו, מטופחים, שוקלים מילים - כאילו בודקים שכל מילה בעניין אבל רהוטים מאוד. בהחלט לא ה"טיפוסים" שהייתי מדמיין בעיני רוחי כשאני חושב על אמן פיק-אפ. בשלב הזה הסתקרנתי אך לא באמת הצלחתי לראות את כל התמונה. אחרי שעה וחצי של ראיון אינטנסיבי, הבנתי בדיוק על איזו "מהפכה" הם מדברים, ולמה חשוב להם לצעוק את המסר שלה חזק ככל האפשר.

הראשון איתו החלפתי כמה מילים היה מיכאל (28). כששאלתי אותו אז כמה זמן אתם בתחום?

מיכאל: "כ-12 שנים שאני מתעסק, חוקר ולומד את התחום הזה. אבל ההצלחות ופריצת הדרך האמיתית הגיעה רק ב-4 שנים האחרונות".

מיכאל מתברר לי בשלב הראשוני הזה, הוא מישהו שנכנס לעולם הדייטינג בגיל 16 וברוב הזמן כאן, לא נחל ים של הצלחות (בלשון המעטה). יחד עם זאת, רק תזכיר את שמו בקרב יודעי דבר, תבין שמדובר בדמות מאוד מוכרת בעולם הפיקאפ דייטינג הישראלי. יחד עם אופק, הוא מחזיק בערוץ היוטיוב החזק ביותר בעולם הדייטינג בישראל ושניהם הפכו לידוענים.

מיכאל מספר לי שהוא הקדיש את עיקר זמנו ב-3 השנים האחרונות (ולא מעט מכספו- מעל ל50,000 ש"ח) על מנת ללמוד כל מה שרק קיים על אומנות הדייטינג, בשלב מסוים ב 2016, כשממש נפל האסימון, התחביב הזה הפך מיד למקצוע ושליחות: להעביר את זה הלאה לגבר הישראלי שמחפש להצליח עם נשים מזדמנות או, למצוא את האחת.

אופק: "בחורים טובים שמגיעים לעבוד איתנו, מכירים אותנו כמיכאל ואופק, מדריכי הדייטינג המפורסמים מיוטיוב. אלו שעונים על כל השאלות. מבחינתם, כשאחרים לא בתמונה, אנחנו המקור לרעיונות והשיטות בעולם הדייטינג וההתפתחות אישית. החבר'ה שבנו את הקהילה הגדולה ביותר בארץ בתחום הזה".

תקשורת אמיתית. יח"צ,
תקשורת אמיתית/יח"צ

מה שלא כולם יודעים זה שלא נולדנו כך, כל אחד עם הבחורה הנבחרת שלו, מצליחים בעסקים ובחיים האישיים והזוגיים.

אז, מאיפה באמת באתם?

מיכאל: " דמיין שני חבר'ה ביישנים שפשוט רצו למצוא חברה. התהליך הזה, שנכנסנו אליו, פשוט הפך להיות ממגנט. ככל שנכנסנו והשקענו בזה, ראינו הצלחות שהלכו וגדלו. תחשוב, ש2-3 קורסים, פשוט לא סיפקו אותנו, כל הזמן חתרנו וגילינו עוד רבדים לעניין הזה עד שזה הפך להיות, משהו שהוא הרבה יותר מדייטינג".

אופק: "(בחיוך לבבי קורץ) ההצלחה עם נשים, כריזמה, בטחון עצמי- להפוך לגרסה יותר טובה של עצמך- תחשוב על זה כמו כדור שלג שהולך וגדל. אפילו אנחנו, תמיד מרגישים שאנחנו עדיין בתוך התהליך, לומדים- כמובן שהידע והניסיון שלנו כבר עבר למאות גברים באופן אישי. ואיך שזה ככה, אני, איך שאני מדבר איתך- אין מצב שהיית מלהק אותי ל"תפקיד" הזה לפני 5 שנים, בגיל 20. כי אז עוד הייתי בתול. העניין הוא שזה לא רק אני, יש לנו מאות הוכחות לכך שסיפורי סינדרלה מתקיימים במציאות".

מיכאל: "ההצלחה שלנו, הייתה רק ההתחלה. בשנים האחרונות, קיבלנו סיפוק עצום מלהדריך ישראלים מצפת ועד אילת במסגרת החברה שהקמנו: "תקשורת אמיתית". וזה רק בארץ, לפני שנה בערך, התחילו לזרום אלינו גם ישראלים מרחבי העולם".

באופן אישי, אותי, המראיין, הדהים איך בזמן קצר יחסית הפכה תקשורת אמיתית לשם נרדף לכל מה שקשור להצלחה עם נשים בישראל. ואני יודע לעשות שיעורי בית, ערכתי תחקיר לפני פגישה, נראה בכל חיפוש בגוגל או יוטיוב, החברה האלו עולים לי רק ראשונים.... רק שככל שהראיון עבר הבנתי. לא מדובר רק בערוץ היוטיוב הפופולרי ביותר בישראל בתחום הדייטינג, זה ששבר את 1,300,000 הצפיות (אורגני! לא בתשלום)- מדובר בצוות מאמנים קשוח שעושה עבודה רבה תכלס, בשטח ומפיק הדרכות פרימיום שעזרו למאות גברים ישראלים לעשות מהפך ולשנות את עולמם אחת ולתמיד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
תקשורת אמיתית. יח"צ,
צילום מתוך מסך הבית של ערוץ היו טיוב. תקשורת אמיתית/יח"צ

מיכאל מספר, עם ברק בעיניים, כי לפני שנה אחת, הצליח הוא, יחד עם אופק, לפצח אחת ולתמיד את השיטה לנצח על חיי הדייטינג בישראל לגבש את כל התובנות שנאספו במהלך 5 השנים האחרונות, 50,000 ש"ח השקעה בלימודים וסדנאות העצמה והחיבור הזה, לישראליות. זה לקח זמן עד שזה קרה אבל כשזה קרה זה היה מהיר. שבוע לנוסחה שפשוט עבדה כמו שעון מאז.

שמע, מה היה לך לפני זה, "אומנות הפיתוי" עם כל התדמית השלילית (ובצדק). אנחנו בכלל לקחנו את זה למקום שבו הגבר לומד איך להפוך את עצמו לגרסה הכי חזקה שלו כדי להצליח עם נשים. הפכנו את התהליך הזה למסע של העצמה שבו גברים לומדים איך לפתח יכולות פלירטוט גבוהות, כריזמה ליד נשים וגם ביטחון עצמי.

אופק: הנשים, הביטחון העצמי, הכריזמה, הם הכל פועל יוצא של התרגול הזה, לצאת החוצה וללמוד איך לבחור לעצמך את הבחורות איתן תצא, תתקדם- הכל לבחירתך.זה הכל אומנות. היופי, זה שאפשר להוכיח שהתוצאות מגיעות מהר. 4-8 שבועות- גברים שעבדו לפי השיטה הגיעו לתוצאות מאוד משמעותיות מבחינתם.

ברגע שהבנו את זה, ממשיך מיכאל, עדיין לא יכולנו להסביר את זה בקלות. עם ההדרכות, כולם כבר שאלו אז חיפשנו איך לתאר לאנשים את התחושה שאחרי התהליך איתנו, משהו שניתן לומר במשפט אחד. יצאנו עם זה: "מדובר ביכולת להפוך את העולם האמיתי, לטינדר הפרטי שלך כאשר כל יציאה, ואפילו כשמדובר ברחוב מחוץ לבית שלך הופכת להזדמנות להכיר בחורות איכותיות שאתה בוחר בעצמך".

נשמע קלישאה, אני יודע- אבל עובד כמו שעון. זו עובדה. כעת, מה שנשאר לו, הוא אומר, זה פשוט להעביר את זה הלאה, להנגיש את זה בצורה פשוטה, ולעשות זאת על אפה וחמתה של תעשיית דייטינג אדירה בישראל, שמגלגלת מיליונים על חשבון אנשים שחושבים שזוגיות מוצאים באונליין ומבלים שעות על גבי שעות בצ'אטים, אתרי הכרויות ופגישות שלא מובילות לכלום.

עד עכשיו זה דווקא נשמע לי נהדר... איפה הבעיה?

אופק: "אתה לא יודע כמה אנשים מתקשרים אלינו אחרי שנמאס להם לגמרי מכל האפליקציות האלו- לא מסוגלים להתקרב לזה".

"בוא נסתכל רגע על המיינסטרים. כלומר, גבר ישראלי המחפש להכיר מישהי לטעמו באתרי הכרויות. אתה לא מבין בכלל מה קורה שם…" הוא אומר לי, "כמה אנשים בישראל נמצאים בלופ הזה של לחיות בעולם הווירטואלי, להתכתב עם בחורות באונליין, להתבאס שהן נעלמות, אולי להיפגש עם בחורה או שתיים מדי פעם. ואז לגלות שהיא שונה במציאות מהתמונות, או שפחות זורם לכם שיחה פנים מול פנים מאשר בהתכתבות… וזה עוד במקרה הטוב. במקרה הגרוע גברים פשוט לא מקבלים התאמות כמעט בכלל ואז מרגישים מתוסכלים, לא מושכים ואין להם עם מי לדבר על זה. בתור בני אדם הפכנו את עצמנו לחברה שתלויה באינטרנט בשביל המשכיות בסיסית הישרדותית. לא קיבלת התאמה? תישאר בודד. אין תחליף.

"אותם גברים חושבים בתמימות שאלה הם חיי הדייטינג . שנועדנו להסתפק בזה, כי זה גם מה שכל החברים שלהם חווים. ונדיר שמישהו מבין את האמת שמאחורי האפליקציות האלה… לתעשייה הזו משתלם להשאיר אותנו רווקים, גברים ונשים כאחד, יותר רווקים = יותר כסף לתעשייה. אז למה שהם ירצו לייצר משם זוגות איכותיים? זו אחת הסיבות שהשוק היום מוצף בבגידות, רמאויות ופרידות גם אחרי שזוגיות נבנית. אנשים נכנסים לזוגיות מתוך מקום של חוסר ובדידות ולא מתוך מקום של שפע ואופציות ואז בחירה מושכלת של בן או בת זוג".

תקשורת אמיתית. רומן בויצוב,
תקשורת אמיתית/רומן בויצוב

"יש בעולם הזה בעיה. בעיה מאוד גדולה אפילו"

מיכאל: "תבדוק אותי. כמות האנשים בישראל לא גודלת בעשירית מקצב הנרשמים באתרים ואפליקציות האלו. אנשים מכניסים את עצמם ל"בידוד חברתי" תכלס, וחושבים שהתוצאות הווירטואליות האלו שוות משהו. למזלם, חלק גדול כבר מבינים את העניין. אנחנו נתקלים במסה אדירה של ישראלים שנשבר להם ורוצים להתייעץ לגבי הפתרון הנכון עבורם".

אופק: "אנחנו לא שונים מהם, תבין. 10 שנים בעולם הדייטינג. מתוכן, במשך הרבה שנים חיינו בבועה הזו בעצמי. הייתי בטוח שהתמונה דרכה ראיתי את עולם הדייטינג בישראל - היא המציאות. אבל, עשינו את המהלכים הנכונים והלא נכונים בפועל: לקחנו שליטה מלאה על הדברים. בחורות הם כבר מזמן לא ה"אישו" לקחנו את זה 10 צעדים קדימה- לעזור לגברים נוספים לעשות בדיוק את זה. לצאת אחרת לגמרי.

"בשנים האחרונות ראיתי במו עיני תלמידים שלנו, ישראלים, בחורים ממוצעים לגמרי בהסתכלות בעין לא מזוינת, שעברו את הכשרת הדגל שלנו ובתוך זמן די קצר הגיעו למצב בו הם מחליפים טלפונים עם בחורות זרות שהם מכירים בחוץ באופן יומיומי, ויוצאים ל2-3 דייטים בשבוע עם אותן בחורות תוך תקופה קצרה של עבודה איתנו. 4-8 שבועות כבר אמרתי? זה רק ההתחלה.

"לא יודע אם ידעת, אבל רק בשנה האחרונה הכירו עשרות אלפי בחורים את עולם הדייטינג. רובם, מהזווית של הדייטינג ברשת. חלקם הגדול, גם עברו הדרכה כזו או אחרת שמתיימרת לעזור להם לפתות בחורה, אבל תשאל מי מהם הצליח "לראות מזה משהו" (מסמן לי במרכאות כפולות) תקבל תשובות שישאירו אותך עם פה פעור".

למה אתה מתכוון?

"תחשוב על האתרים הגדולים, השמות והמותגים, שגודלים פי 10, רק בחודשים האחרונים. אנחנו יודעים היטב, כי בתור חברת האימון לדייטינג הגדולה בישראל (By Far) זרם הפונים אלינו גדל פי 10 בדיוק בתקופה הזו. האנשים האלו מספרים לנו על חודשים של שיחות שלא מובילות לשום מקום, חוץ מבזבוז של זמן וכסף. מקסימום דייט ראשון שמרגיש כמו דייט בין שני אנשים לא קשורים. אתה יודע שבערך 5% מהם תכלס מצליחים להתפתח מהמקום הזה?"

כל כך מעט? איך יכול להיות שאלה המספרים?

"בדיוק... עלית על שאלת השאלות, שגם אני שאלתי את עצמי בדיוק כמוך. סטיית התקן פה גדולה מדי ולא הגיונית בשום צורה. שוק הדייטינג בישראל מגלגל בשנה יותר מ-100 מיליון שקל, אנשים מוציאים כסף, על הדבר הלא נכון. פשוט ביזיון. ואתה יודע מה, מילא על הכסף, אבל גם זמן יקר שמתבזבז".

איפה הבעיה?

"הבעיה היא שאף אחד לא מלמד אנשים איך להצליח בעולם הדייטינג האמיתי שבחוץ. נכון, יש המון תוכן שנמצא באינטרנט, בפורומים, כתבות, בלוגים ו"מומחים" שמתיימרים לעזור ומלמדים את "אומנות הפיתוי" בדרך שאינה אותנטית ונכונה. כך או אחרת, הם לא באמת לוקחים אותך יד ביד עד לתוצאות נותנים אחריות. רק זורקים פתיונות כדי שאנשים יתפסו וירשמו אבל לא עומדים מאחורי ההבטחה. מה שצריך זה למכור תוצאות בשטח, לא רק ידע או גישה "קלה" למאגר בחורות דרך המסכים. צריך לזכור שהחיים האמיתיים הם לא באונליין והם ממשיכים הרבה אחרי הצ'אט או הדייט הראשון".

אוקיי, נראה לי שהבנתי מה לא תקין פה. איך לדעתך אפשר לתקן את זה?

"פשוט מאוד. העובדה היא שיש כבר כמה מאות אנשים, כמוני וכמוך שפועלים בשיטתיות. האנשים האלו, פשוט מכירים כבר את השיטה שנותנת להם תוצאות בכל פעם- בעולם האמיתי. זה מראה לך שאפשר גם אחרת" ויש אותנו שמלמדים את השיטה.

"כמובן, ברגע שאתרי ההכרויות והחברות המפעילות אותם גם יקחו יותר אחריות ויתחילו להתייחס לאנשים בצורה רצינית, כלומר ללמד אותם הכל, ואז ללוות, לבדוק, לא לתת פירור. לתת להם את כל הכלים שבאמת עובדים ולא חצאי מערכות ותוכנות. לספק ליווי צמוד ממקצוענים, והכי חשוב, לקבל אנשים ברגע שהם באמת בשלים לזה - לשים להם את העובדות ואת הדברים בפרונט. לעשות תיאום ציפיות... רק אז תהיה פה מהפכה אמיתית ואנשים יתקדמו באמת בחיים האישיים, הזוגיים, בעסקים, בכל דבר... דבר גורר דבר".

אז מה, איך מגיעים לאחוזי הצלחה פנומנליים?

"תהליך שמתחיל בהבנה של איפה אני נמצא ולאן אני מכוון. המון ערך אנחנו נותנים כבר בשיחת ייעוץ חינם שאנחנו נותנים לחברים שרוצים להתקדם באמת. חשוב לנו לבנות את זה באופן ריאלי, לעמוד מאחורי ההבטחה שלנו, עם אחריות אמיתית לתוצאות. לא עם גימיקים של סרטוני "שופוני".

אתה מדבר על פרסומות של ה"אחרים"?

"כל מיני גימיקים, מי שקורא את זה ונמצא עמוק בעולם התוכן סביב הפיקאפ מ- יודע".

אוקי, מודה שהצלחת קצת לסקרן אותי. למי באמת מתאים לעשות את זה?

"לכל מי שמוכן להשקיע, שמבין שזה לא הטיפים בפייסבוק ואפילו לא ים התובנות שאנחנו משתפים את כולם ביוטיוב. כמובן שלוקח קצת זמן ללמוד את התחום. בוא נעשה רק מודלינג על שיפור ביכולות הפיקאפ- 4-8 שבועות לתוצאות משמעותיות זה זמן קצר!! מה עם זוגיות, חברים, עסקים? מכאן רק ממשיכים לגדול ולהתפתח- כל החיים. זה הטריגר שמצית את הכל אתה מבין?

תקשורת אמיתית. רומן בויצוב,
תקשורת אמיתית/רומן בויצוב

מיכאל: "בגדול, זה מתאים לאנשים שמתחברים לעניין של התפתחות אישית, אבל גם רוצים לראות תוצאות מזה, לא רק להשאיר את זה "על גבי האינטרנט" כמו שרבים עושים".

אופק מוסיף: "לצאת לרחוב, לקלוט את ההזדמנויות ולקחת אותן בשתי הידיים. למרות החשש הלגיטימי. לדעת לקבל אותו, לחבור אליו ולפעול למרות זאת. ואז העולם נפתח אליך".

אתם היחידים שמלמדים את זה כמו שצריך?

"ממש ממש לא, יש לא מעט, בעיקר בחו"ל להערכתי מומחים עם שם עולמי בתחום שאנחנו למדנו מהם ושילמנו להם הרבה כסף. למדנו מכולם והבאנו את השיטה שעובדת תוך בדיקת ההתאמות הנכונות לישראלים ולישראליות. תכלס, אני מפרגן לכל מי שעושה את זה כמו שצריך, רק לא למי שמשקר לאנשים בעיניים ומוכר להם חלומות בהקיץ.

"עבור מי שמתמחה בזה, ולו אף מספר חודשים, לצאת עם טלפון של בחורה או של כמה, זה עניין של לצאת לחצי שעה לרחוב. כשהדחיות, כבר לא מזיזות לנו, אלא רק מזינות את המכונה שמניעה אותך לעבר התוצאה המיוחלת".

נראה לי השתכנעתי שיש דברים עקומים בתחום הזה, איך זה קשור למהפכה אני עדיין לא מבין?

"מה שסיפרתי לך עכשיו זה משהו שתעשיית הדייטינג באינטרנט לא ממש הייתה רוצה שיתגלה לרבים, בלשון המעטה. ואנחנו אכן, לא נותנים אותו לכולם. רק אחרי הרבה התלבטויות, החלטתי לחשוף את הבעיה ואת הדרך הנכונה. וזה לא רק בראיון איתך, הבעיה היא שאנשים מתפשרים על חיי הדייטינג שלהם, הפתרון שלנו הוא לחשוף גברים לתהליך עמוק של העצמה אישית וככה למשוך לחיים שלהם את בת הזוג שהם בוחרים בעצמם, אנחנו עוזרים לגברים לקחת שליטה על חיי הדייטינג שלהם, זה הפתרון, להיות האחראי הבלעדי על חיי הדייטינג שלך.

"אנחנו היום, ממש מעניקים שיחת ייעוץ ראשונית לכל גבר שפונה אלינו כי ברור לנו שכל אחד חייב להבין, איפה הוא נמצא היום, לאן הוא רוצה להגיע ומה הם אבני הדרך בדרך לשם- עבורו באופן אישי".

איך יש לכם מקום לכל זה?

"כפי שאמרתי קודם, זו שיטה שהניבה הצלחות למאות גברים. מה שאנחנו עשינו, עשו ועושים הרבה ישראלים. היום יש לנו צוות יועצים ומאמנים מנוסה ומצליח, שגדל איתנו, בשיטה שלנו, העומס אומנם גדול אולם למדנו לענות לכולם, לבדוק ולקבל את כל מי שמתאים לעבוד איתנו".

תקשורת אמיתית. רומן בויצוב,
תקשורת אמיתית/רומן בויצוב

אז מה צריך לעשות בשביל לבדוק אם אני מתאים?

אופק: "פשוט לצפות בעדויות של אנשים שקיבלו את הליווי מאיתנו ולגלות עד כמה הם כמוך וכמוני.
יש לנו הרבה מאלו… תראה, אני אפנה אותך לראיון שמיכאל קיים עם ליאב, ממש לאחרונה, בן אדם ממוצע, לכל הדעות, שהחליט, לפני כמה חודשים לקחת לידיים את חיי הדייטינג שלו והיום הוא אפילו בחר להמשיך בשליחות הזו, לא רק עבורו, אלא עבור גברים אחרים שהוא היה בסטטוס שלהם לא כל כך מזמן. תבין, היום- הוא מאמן דייטינג בעצמו!

"צפה בזה ודבר איתנו- אם רק תרצה לקבל עדויות אחרות- כאמור מאלו באמת יש בשפע. בכל מקרה- שריין לך את שיחת הייעוץ עם אחד מאיתנו. זו שיחה ידידותית הניתנת לך חינם, שיחה שכל מטרתה היא לעזור לך לראות בצורה ברורה איפה אתה היום, איפה אתה רוצה להיות ולהבהיר לך, בדיוק, מהם השלבים שאתה צריך לעבור בכדי להשיג את המטרה הזו בדרך הקצרה ביותר. יהיה לך קישור לשריון השיחה בדף. תכלס, אתה באמת יכול רק להרוויח פה. הנה, אני נותן לך את הקישור לראיון עם ליאב ושריון שיחת הייעוץ. תהנה גבר!"

מילה לסיום אנשים?

מיכאל: "אנחנו מאוד מקווים לעזור לכמה שיותר אנשים ולשבור את הסטיגמה המוטעית, שגבר שמתחיל עם בחורה באופן ישיר, כמו פעם, הוא סתם מטרידן. זו טעות שמושרשת באמונות מגבילות שגם אותם אנחנו שוברים ומוכיחים שוב ושוב שאפשר אחרת. אנחנו יודעים ב100% שכמעט כל אחד יכול, לא משנה הגובה, המראה, שהוא גר אצל ההורים או שאין לו רכב. עובדה, ישנה אחריות מלאה על התהליכים האלו וזה משהו שיכולנו לתת רק לאחר שהבנו באיזו מידה זה באמת עובד. תראה, אחרי כל מה שאמרתי לך עדיין ישארו כאלו שאפילו לא יבדקו, ישארו סקפטיים, ימשיכו לגשש ולא באמת יעשו משהו אמיתי שיקח אותם קדימה אבל מספיק שגבר אחד יקרא את זה, יקח יוזמה, יתקשר ויגלה את הדרך לשינוי אמיתי- מבחינתי עשיתי את שלי".

אופק: כנס לצפות בראיון עם ליאב וקבל החלטה אמיצה אחת שתקדם אותך להצלחה

בשיתוף תקשורת אמיתית
  • עוד באותו נושא:
  • דייטינג
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully