וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירותי האחסון של סוניגו - כל מה שצריך לדעת

בשיתוף סוניגו

10.1.2021 / 11:46

מתי זקוקים אנשים לשירותי אחסון? מהם היתרונות של שכירת שירותיה של חברת אחסון מקצועית? כל התשובות בכתבה שלפניכם

סוניגו. באדיבות המצולמים
סוניגו/באדיבות המצולמים

סוניגו היא חברה וותיקה ומובילה בתחומה, המנהלת תהליכי שינוע ואחסון בישראל ומחוצה לה ומעניקה שירותי אחסון מגוונים מזה למעלה משלושים שנה. בראש סדר העדיפויות של החברה נמצאים הלקוחות, המקבלים יחס אישי והתאמה מדויקת של תהליכי האריזה, ההובלה והאחסון אל צרכיהם האישיים. החברה מציעה אחסון מכל הסוגים הן בארץ והן בעולם כאשר הזמנת השירות עצמו אפשרית לתקופות ארוכות או קצרות, בהתאם לנדרש. מעבר דירה, אחסון תכולת דירה בחו"ל וייבוא מטענים לארץ - יכולים להיות פרוייקטים יעילים, מקצועיים ופשוטים הרבה יותר, אם תתנו לאנשי המקצוע הנכונים לסייע לכם.

מתי צריך שירותי אחסון?

הצורך בשירותי אחסון יכול להשתנות בהתאם לסיטואציה, כאשר המטרה של חברת סוניגו היא לתת מענה מדויק ומעטפת מלאה של שירות עבור כל לקוח, בהתאם לנדרש.

שירותי אחסון ייעודיים עבור יבואנים ויצואנים

סוניגו מציעה שירותי ריקון מכולות, המכלה ואחסון של מכולות מלאות, כאשר המטרה היא לייצר פתרון מותאם עבור יבואנים ויצואנים שאינם יכולים לקבל אליהם מכולות. במסגרת השירות, נשלחת מכולה אל הלקוח, שמעמיס את הסחורה אל המכולה והיא מוחזרת לחברת סוניגו לצרכי אחסון. תנאי האחסון נקבעים בהתאם לסוג הסחורה ולפי בקשת הלקוח. בנוסף ניתן לאחסן תכולות משרד וציוד תעשייתי, שיאופסנו בבטחה אצל חברת סוניגו בצורה מאובטחת, לטווחי זמן משתנים בהתאם לדרישות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אחסון של תכולה וציוד במדינות זרות בכל העולם

זהו אחד משירותי הדגל של סוניגו, אשר נולד בזכות שיתופי הפעולה הפוריים של החברה עם חברות הובלה בכל רחבי תבל - כאשר המטרה היא לסייע לאלפי ישראלים בתהליך מעבר דירה, העברת סחורה עבור בעלי עסקים או שינועים של ציוד לצרכי עבודה כמו גם לצרכים פרטיים.

ההתמקדות של סוניגו היא באיכות לכל אורך הדרך: הן בשלב שבו החפצים או הריהוט נארזים כראוי, דרך הובלתם מחוץ לישראל ועד לאחסונם במכולות לפי בקשת הלקוח, בין אם באחסון חצר או באחסון מקורה.

מהו השירות שאתם מקבלים מסוניגו?

לקוחות החברה שמזמינים את השירות של חברת סוניגו, למעשה מקבלים סיוע צמוד והגנה מיטבית על כל הציוד שנארז ונשלח: התאמה מדויקת של שיטת האריזה לסוג התכולה, הובלה מפוקחת בתנאים מיטביים למניעת נזקים לתכולה - לרבות נזקי חום וקור או מזיקים אחרים - ועד לאחסון במכולות בנפחים המותאמים ספציפית לצרכי הלקוח, או בכספות מאובטחות 24 שעות ביממה, כאשר מדובר בחפצי ערך או פריטי אמנות.

ייחודיות השינוע של חפצי ערך ופריטי אומנות

מלבד רהיטים ופריטים שנארזים בקפידה ונשלחים מהארץ ועד למדינת היעד, או להפך - שילוח תכולות מחו"ל לישראל, ייתכן שתרצו להעביר גם חפצי ערך או פריטי אומנות, אשר הובלה סטנדרטית עלולה לפגום בהם. סוניגו מתאימה באופן מדויק את המעטפת שבתוכה נשלחים החפצים הייחודיים הללו, כאשר מלבד שימוש בחומרי אריזה מיוחדים ניתנת גם אפשרות לשילוח בינלאומי בתוך אריזות ייעודיות המיוצרות באופן ספציפי עבור הלקוח לקראת המעבר שלו.

המקצוענים של סוניגו יתאימו את סוג האריזה לציוד שאמור להיות משונע בתוכה, מתוך רצון לשמור ככל הניתן על כל החפצים ולאפשר להם להגיע אל היעד כשהם ללא כל פגע. סוניגו עושה שימוש בחומרי גלם מיוחדים לאריזה: קרטוני גלים, ניילון בועות וקופסאות מיוחדות - זאת כדי שהתכולה תעבור את ההובלה המורכבת, במינימום של תזוזות העלולות לגרום לנזקים.

מעבר דירה בתקופת שיפוץ או פרוייקט של התחדשות עירונית

סוניגו מציעה שירותי אחסון מתקדמים גם לאנשים שזקוקים להם בתוך ישראל, לרבות מי שאינו מתכוון לעבור דירה באופן קבוע, אך נאלץ למצוא פתרונות דיור לתקופה קצרה - למשל לקראת שיפוץ העתיד להתבצע בביתו שאיננו מאפשר מגורים למשך זמן מה, או ביצוע פרויקט של התחדשות עירונית (תמ"א 38) בבניין שבו הוא גר.

כדאי להזמין את שירותי האחסון של סוניגו, המאפשרים שמירה מיטבית על כל הפריטים ש"נמצאים בהמתנה" לסיום השיפוץ ועתידים לשוב לבית הגדול יותר. סוניגו מאפשרת אחסון במכולות מאובטחות של כל הציוד שתרצו, כולל אחסון ייעודי למחשב ומכשור אלקטרוני רגיש.

היתרונות בשכירת שירותיה של חברת אחסון מקצועית

מלבד היקף האחסון המשתנה בהתאם לכמות החפצים ומשך התקופה שבה נדרש השירות, הניתן להזמנה הן לטווח ארוך והן לטווח קצר, סוניגו מציעה שירותי אחסון בהתאמה אישית, המאפשר תנאים מיטביים ושמירה מקסימלית על הציוד בכל עת. הרעיון הוא לבצע את התהליך, החל בשלב האריזה, דרך השינוע ועד לאחסון - בצורה הנכונה עבור הציוד עצמו, למניעת נזקים בעת האריזה, בדרך למכולה או בעת האחסון לשם השגת שביעות רצון מלאה של הלקוח.

חבילת שירותי האחסון של סוניגו מותאמת, כאמור, עבור כל לקוח וזה מאפשר לכם כמזמיני השירות, להחליט על משך הזמן שבו החפצים שלכם יהיו מוגנים בתוך המכולה, עד שאנשי החברה יפרקו אותם לפי דרישתכם. המטרה היא לתת מענה מיידי, לכל לקוח שחייב לפנות את תכולת דירתו ואין לו פתרון לאפסון חפציו, אך לא רק: מדובר בשירות שנותן לכם, כבעלי הבית, שקט ורוגע בכל הקשור לחפצים שלכם.

מכולות האחסון של החברה מעניקות תנאים אידיאליים ושמירה מקסימלית על הציוד, תוך שימוש במערכות למניעת נזקים כמו שריפה או פריצה וכן אבטחה מקסימלית בסיוע של מוקד שמירה ומצלמות אבטחה המופעלות כל העת.

ארגזים מיוחדים ומכולות בכל גודל - מינימום סיכון למטען שלכם

כחברה מובילה בתחום האחסון, לרשותה של סוניגו עומדים ארגזים מיוחדים - בגדלים של 6 מטר קוב וגם 8 מטר קוב - וכן מכולות של 20 רגל ו-40 רגל. הציוד הנ"ל מאפשר לחברה להגיע ישירות אל הלקוח עם המכולה או הארגז. בהתאם אין צורך להעמיס את התכולה שלכם על משאית ואז שוב לפרוק אותה, אלא ניתן להגיע ישירות אל כל לקוח עם כל הפריטים שלו.

בזכות עובדה זו מושגים שני יתרונות יקרי ערך:

1. מינימום סיכון למטען - ככל שמתבצעות פחות פעולות של פריקה והעמסה, כך הסיכון לנזק כלשהו הופך למזערי.
2. חיסכון ניכר בזמן העבודה - וכתוצאה מכך הפחתת עלות האחסון והשינוע.

בנוסף בא לידי ביטוי מלא השירות המקיף של סוניגו: מרכז לוגיסטי שמבצע פריקה, טעינה, שינוע ואחסון, כשכל מרכיב בשירות מתואם לחלוטין עם האחרים להבטחת יעילות מרבית, בטיחות מוחלטת ועלות משתלמת. כך למשל ניתן לבצע עבור יבואנים שאין להם מקום פנוי ריקון של המכולה ושילוח כל הסחורה עד לבית העסק או לכל כתובת אחרת שתיבחר על-ידיהם.

אריזה קפדנית על ידי חומרים ייעודיים וצוות אורזים מומחה

סוניגו היא הרבה יותר מחברת אריזה ושילוח: השירות שהחברה מציעה כולל הן את האריזה, הן את ההובלה עצמה והן את הפריקה - בין אם בארץ או בחו"ל, כאשר שלב האריזה מקבל תשומת לב מיוחדת ונעשה בצורה קפדנית, מתוך רצון לתת מענה לכל צורכי השינוע באמצעות שיטות מתקדמות, למשל:

1. שמירה מיטבית על החפצים והציוד עצמו, באמצעות שימוש בחומרי אריזה מיוחדים - ניירות משי, פצפצים, קרטונים וקופסאות, ה"סופגים" את תזוזות כלי התחבורה בהם התכולה משונעת.
2. מציאת פתרונות אריזה המותאמים אישית ללקוח - סוניגו מפעילה נגריה מיוחדת שמייצרת ארגזי שינוע ייעודיים המיוצרים בהתאמה מושלמת לציוד שלכם, על מנת לשמור עליו היטב בעת ההובלה.
3. הובלה במשאיות - לאחר אריזת החפצים בארגזים המכילים בקרת טמפרטורה, זעזועים ושיפוע וזאת על מנת לאפשר שינוע בתנועה ללא גרימת נזקים לציוד.

שימת דגש על מקצועיות ושירות אדיב ללא פשרות נעשית על ידי האנשים של סוניגו לאורך כל הדרך, כדי לגרום ללקוחות להרגיש שהם נמצאים בידיים טובות וכך גם החפצים שלהם, שיגיעו בבטחה אל היעד החדש.

זקוקים לייעוץ בנושא שירותי אחסון?

פנו אל המומחים של סוניגו

מספר הטלפון שלנו הוא: 08-6111222

כתובת המייל שלנו: sales@sonigo.com

או בקרו באתר https://www.sonigo.com

בשיתוף סוניגו
  • עוד באותו נושא:
  • אחסון
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully