וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרבייק - ייבוא ושיווק אביזרים וציוד לאופנועים

בשיתוף סופרבייק

11.1.2021 / 11:06

כל מי שיש לו אופנוע, יודע שכלי הרכב המהיר והקומפקטי מביא אותו רחוק. אין בעיות של זמן, עמידה בפקקים או חיפוש אחר מקומות חניה

סופרבייק. ANX DIGITAL,
סופרבייק/ANX DIGITAL

מי שנוסע באופנוע למטרות של שליחויות, עבודה או לשם ההנאה שבדבר, יודע שהוא על הגובה. אך כשם שהאופנוע גומל לנו בכך שהוא מרכיב אותנו על גבו, כך אנו חייבים לו תודה. על מנת לתחזק את האופנוע היקר, חשוב להתעניין בכל הנושא של אביזרים וציוד לאופנועים, כי הם אלה המאפשרים לנו נסיעה בטוחה ונעימה לכל רוכב. אם אנחנו כבר משקיעים כסף ברכישת אופנוע, חשוב ללכת עם זה עד הסוף ולרכוש ציוד לאופנועים איכותי ובטיחותי.

ציוד לאופנועים ואביזרים קונים בסופרבייק. חברת סופרבייק היא יבואנית של אביזרים לאופנועים ושיפורים לדו גלגלי בישראל. היא מספקת את כל הציוד הדרוש לרוכבי האופנועים, קסדות לאופנועים - כגון קסדות שטח, קסדות מלאות, קסדות מלאות / כביש, דיבורית לקסדה, מחרשות, מראות וכן ציוד לאופנועים שכל רוכב חייב לבחון ולהכיר.

בסופרבייק תמצאו מותגים מגוונים רבים כמו האגזוזים האיטלקיים ARROW \ GIANNELI, ומותג האגזוזים הספרדי IXIL, חלקי חילוף לשיפורים לקטנועים ממהחברה האיטלקית המובילה MALOSSI, מותג TMAX SPECIAL - אשר מייצר חלפים ותוספות לקטנוע העל T-MAX.

חברת סופרבייק הינה היבואנית של קסדות לאופנועים וקטנועים - KYT - אחת מיצרניות הקסדות הגדולות בעולם אשר מתמקדת בייצור ופיתוח קסדות הטובות ביותר בדגש על "DNA מירוצים". חברת KYT מקדישה מאמצים רבים בפיתוח קסדות מקצועיות לרוכבי המירוצים MOTOGP, MOTO2,MOTO3 וSUPERBIKE.

באתר היבואן ניתן למצוא בנוסף מגוון אביזרים לאופנוע וציוד לרוכב.

סופרבייק. half light photographi,
סופרבייק/half light photographi

איזה ציוד חסר לי?

כבעלי אופנועים, אתם מחפשים ציוד לאופנועים בכל עת. אתם יודעים עד כמה חשוב לתחזק את האופנוע שלכם ולחדש את המראה של האופנוע שלכם וגם שלכם כרוכבים. אם כן, קבלו שורה ארוכה של אביזרים לאופנועים שאתם צריכים, אבל אולי עדיין לא יודעים את זה:

1. נוסעים בראש שקט עם קסדה בטיחותית

אם הקסדה הישנה שלכם כבר מרופטת ובלתי כשירה לשימוש, כדאי למצוא קסדה חדשה שתספק לכם נסיעה בטוחה בכביש/במסלול.

בסופרבייק תמצאו מגוון קסדות KYT מעולות מהשורה הראשונה, הכוללות מאפיינים רבים כל כך שמספקים לכם נסיעה בטוחה ואיכותית: משקף עמיד מפני שריטות המספק הגנה מפני קרני UV, ריפודים פריקים מנדפי זיעה שאפשר להוציא ולכבס ועוד...

מבין דגמי KYT ניתן למצוא מגוון קסדות שטח, קסדות נפתחות, קסדות 3/4 וקסדות מלאות.

2. אגזוז לאופנוע

ציוד בטיחותי נוסף שחשוב שכל רוכב אופנוע יהיה מודע אליו הוא אגזוז לאופנוע. האגזוז הוא חלק ממערכת הפליטה של האופנוע, ולכן יש צורך לשים לב לתקינותו. בתור רוכבי אופנוע חשוב מאוד שישימו לב אליכם בכביש במיוחד עם כל ההסחות דעת שיש לנהגי המכוניות. האגזוזים בחברת סופרבייק עומדים בתקן האירופאי, ולכן אם אתם מעוניינים באגזוז איכותי שלא יסכן את חייכם כנהגים, האגזוזים של סופרבייק הם התשובה.

3. אביזרים נלווים לאופנוע היקר מכול

ציוד לאופנועים כולל מגוון רחב של פריטים ואביזרים ואת כל אלה אפשר למצוא בסופרבייק. כאמור, מדובר ביבואנית שיש לה מגוון רחב של מותגים מרחבי העולם.

הדיבורית בקסדה הישנה שלכם לא עובדת? זה הזמן להחליף אותה לדיבורית איכותית. נשברה לכם את המראה של האופנוע, רוצים להתחדש במראה יוקרתית יותר? באתר תמצאו מגוון מראות ואביזרים נוספים לאופנוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

לא מתפשרים על איכות

כאשר מדובר באופנוע שלכם, איכות היא שם המשחק. ציוד לאופנועים צריך להיות איכותי ובטיחותי, אחרת איכות הנסיעה תיפגע. חברת סופרבייק דואגת לספק לכם הטוב שבטוב, כולל עמידה בתקנים. כך למשל, הקסדות המנצחות של KYT שמביאה סופרבייק במיוחד אליכם, עומדות בתקן האירופי המחמיר ECE, שהוא גם התקן המומלץ בישראל. כך שבפעם הבאה שציוד כלשהו מתקלקל או שאתם מרגישים שהגיע הזמן לרכוש איזו תוספת לאופנוע שלכם, סופרבייק היא התשובה.

בשיתוף סופרבייק
  • עוד באותו נושא:
  • אופנועים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully