וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חניון חברת טבע, מחניוני העתיד של חברת Technoso

בשיתוף Technoso

12.1.2021 / 14:13

בחניון המספק מענה לקומפלקס של חברת טבע ו"בית אבות עד 120" בתל -אביב, הותקנה מערכת מתקדמת של Technoso. ראיינו את שמעון אבו, מבעלי החברה ואת יוסי אנטופולוסקי, מנהל השיווק שלה, על יתרונותיה של המערכת

Technoso. יוסי אנטפולסקי,
Technoso/יוסי אנטפולסקי

מערכת ייחודית בארץ ובעולם

"המערכת מספקת מענה לעובדי טבע ולמבקרים והעובדים בבית אבות עד 120", מסביר שמעון אבו, "החניון כולל 6 מסלולים - 3 בכניסה ו-3 ביציאה. קיימת כניסה ויציאה נוספת, ייעודית לבית האבות.

החידוש במערכת הוא שהיא מנוהלת באופן סלולרי לחלוטין, ללא תשתית וכבילה. ברמפות שבין המפלסים מותקנות מצלמות LPR, המזהות כמה רכבים נוכחים בכל קומה בכל רגע נתון ואת נתוני הכניסות והיציאות הללו אנחנו שולחים לשילוט באופן אלחוטי.

המערכת הייחודית שונה מהמערכות הסטנדרטיות המצריכות חיבור לכבלים, תשתית וחדר בקרה עם שרת מקומי. במקום זאת, כל השרתים שלנו נמצאים בענן, כך שהדיירים יכולים לנהל את מקומות החניה שלהם לבד, על פי ההקצאות שמנהל החניון מגדיר. אנחנו מספקים ללקוחות שירותי התקנה, הפעלה, הדרכה ותמיכה מרחוק".

ההיבט הטכנולוגי

"כלל המערכות של חברת Technoso עובדות על בסיס זיהוי של לוחית הרישוי", מבהיר יוסי אנטופולוסקי, "מצלמת הLPR מזהה את לוחית הרישוי של הרכב באופן אוטומטי ומדויק גם בתנאי תאורה קשים. אנחנו החברה היחידה בארץ שמתקינה בחניונים מסופי תשלום בתקן EMV, לכרטיסי אשראי. התשלום מתבצע באופן נוח ומאובטח באמצעות טאצ' , ארנק דיגיטלי או צ'יפ. בנוסף, המערכות שומרות על סביבה ירוקה כיוון שאין בהן שימוש בחומרים מתכלים."

Technoso. יוסי אנטפולסקי,
Technoso/יוסי אנטפולסקי

המלצה מאת לקוח של Technoso

שוחחנו עם רביב מלכאן, לקוח של החברה, מנהל אתר חניון טבע מטעם רונימור נכסים: "המערכת של Technoso ידידותית ומתקדמת ביותר מכל הבחינות. חברות קודמות איתן עבדנו לא הצליחו לפתור את הבעיה של זיהוי לוחיות הרכב, המובילה להיווצרות פקקים, לחץ ועומסים מיותרים. המערכת של טכנוסו מזהה את לוחית הזיהוי ביותר מ-95% מהמקרים וזה המון!. בנוסף, מדובר על מערכת מאוד יפה מבחינת העיצוב שלה עם הלדים הצבעוניים בכניסה וביציאה. עובדי החברה מולם עבדנו היו מקצועיים ביותר ואנחנו מאוד מרוצים מהשירות של החברה."

לפרטים על מערכות החניה שהותקנו בחניון

שמעון ויוסי מסכמים את יתרונות המערכת:

● כיוון שהמערכת אינה תלויה בשרת מקומי, ההתקנה וההפעלה מבוצעות במהירות לעומת מערכות מתחרות.
● המערכת חדשנית ואלחוטית מובילה לחיסכון אדיר בכך שהיא מייתרת את הצורך בחדר בקרה, תשתיות וכבילה.
● חסכון בכוח אדם ובעלויות שוטפות.
● ניתן לנהל את המערכת מכל מקום ולפתור כ -95% מהתקלות מרחוק
● המערכת ידידותית לסביבה

חברת Technoso מספקת פתרונות כחול-לבן חדשניים וייחודים בתחום החניונים, בארץ ובעולם. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את : גזית גלוב, רמי לוי, בית חולים ברזילי, שפיר, דור אלון ועוד.

לאתר של חברת טכנוסו מערכות בקרה בע"מ.

בשיתוף Technoso
  • עוד באותו נושא:
  • חנייה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully