וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר מנעלי אופנה. נעלי הסניקרס של מאיירס (Mayers) כאן כדי להישאר

בשיתוף מאיירס

17.1.2021 / 14:43

איך זה שנעלי הסניקרס נכנסו לחיינו בענק ומסרבים לצאת, מוזמנים לקרוא את חוות הדעת של כתבנו

סניקרס. sneakers hype,
סניקרס/sneakers hype

כבר שנים שהסניקרס הן הסוג הנמכר ביותר בעולם בתחום הנעליים, הרבה יותר ממגפיים, נעלי עקב, סנדלים וכ'ו. מיליוני דגמי סניקרס נמכרים ברחבי העולם בחנויות ובעיקר באתרים שמציעים לכם דגמים בלעדיים שאתם כל כך חושקים בהם. קיימות אפילו פלטפורמות מסחר בסניקרס לאנשים שקנו מאתרים או חנויות ורוצים למכור במחיר גבוה יותר...

מדוע רוב הנעליים שלנו הם סניקרס? ראשית הן יכולות לשמש אותנו למספר רב של שימושים להבדיל משאר סוגי הנעליים ובנוסף הן לא עונתיות אז תמיד כיף להשקיע בזוג כזה. אך לא זאת הסיבה העיקרית מדוע אנחנו קונים ורוצים לרוב נעלי סניקרס...

בשנים האחרונות מותגי הסניקרס הגדולים כמו נייק, אדידס, קונברס ואחרים איחדו כוחות עם מעצבי העל או כוכבים בינלאומיים ויצרו שיתופי פעולה בלעדיים במהדורה מוגבלת מה שגרם לעליית מחירים וביקוש לנעלי הסניקרס היחודיות. אפילו יש דגמים ספציפיים שעקב הביקוש הרב הם נמכרים במחירים גבוהים יותר כמוצר יד שנייה מהמחיר הרשמי של המותג בחנויות.

לדוגמא: נעלי נייק איר גורדן1, אדידס ייזי 350, אדידס ייזי 500, נייק סקאי, קונברס פליי ועוד...
לרוב יהיה ניתן להשיג את הדגמים הללו באתרים באון ליין בארץ ובחו''ל. בחו''ל תוכלו לרכוש מאתרים כגון farfetch, stockx ועוד.

בארץ ההיצע בתחום לא גדול אבל אנחנו מצאנו את מאייר., באתר שלהם תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים בלעדיים מתוך שיתופי הפעולה החמים בעולם וכן גם סתם נעלי נייקי קלאסיות. על פי חוות הדעת שלנו והביקורות הם עושים עבודה מעולה ואחלה תחליף לכל האתרים מחו''ל שלפעמים קשה לנו להחליף מידה או סתם להחזיר כי פחות אהבנו.

במאיירס תוכלו לקבל שירות לקוחות מהיר בווטסאפ ובטלפון עם שירות שליחים עד הבית להחלפת מידה. מאיירס מייבאים מאירופה את רוב הדגמים ובנוסף קיים מחסן בארץ, כל המחירים באתר הם סופיים וללא עלויות נוספות של שילוח או מסים. והכי הכי חשוב כל המוצרים במאיירס מקוריים לאחר שנבדקו כך שלא תוכלו לרכוש במאיירס זיופים.

אז רוצו למצוא את זוג הסניקרס הבא שלכם :)

בשיתוף מאיירס
  • עוד באותו נושא:
  • סניקרס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully