וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך עוזרת אישית הפך להיות המקצוע שעשה הסבה מהמשרד אל הבית?

בשיתוף עדי חן

17.1.2021 / 15:08

נשים רבות פוטרו או הוצאו לחל"ת בעקבות משבר הקורונה ומחפשות כיצד להשיג פרנסה בעבודה מהבית. עדי חן מראה איך אפשר לעבוד כעוזרת אישית מהבית ולהרוויח יותר מבעבודה משרדית

מימין לשמאל לילך - בת 28 , חודש מסיום הקורס על 16,000 שקל כל חודש, תהילה - סבתא טריה, בת 45 ,אחרי חודשיים מכניסה 7,900 שקל צליל - הע.א של עדי, עדי חן , ג'מייקה - בת 32, אמא טריה, מרוויחה 7,800 שקל בחודש. באדיבות המצולמים
מימין לשמאל: לילך - בת 28 , חודש מסיום הקורס על 16,000 שקל כל חודש, תהילה - סבתא טריה, בת 45 ,אחרי חודשיים מכניסה 7,900 שקל צליל - הע.א של עדי, עדי חן , ג'מייקה - בת 32, אמא טריה, מרוויחה 7,800 שקל בחודש/באדיבות המצולמים

החלום הרטוב של אמהות שנמצאות בבית בעקבות חל"ת או שפוטרו, למצוא עבודה מהבית, הפך יותר ויותר אמהות למיואשות מאשר מסופקות: הסיבה העיקרית היא שאמהות שאין להן כרגע עבודה, מגששות באפלה, עוקבות אחרי הוראות שגויות ל"הכנסה מהבית", ומקשיבות לחצאי אמיתות ברשתות. כשהחלו להציף את המערכת שמועות על תוכנית חדשה שמבטיחה לשים קץ לתופעה, הצלחנו לתאם 45 דק' קצרות עם עדי חן, המנטורית של העוזרות האישיות מרחוק המכונה "סופרוומן".

אולי יעניין אותך: חשיפה: אלו 6 הסודות להקמת עסק שירותי משרד מרחוק מאפס

עדי, עשרות אלפי אמהות נאבקות לפרנס מספיק במקביל לגידול ילדים. מה את עושה אחרת עם התלמידות שלך?

תראי, בדרך כלל כדי לשדרג את איכות החיים שלך ושל הילדים שלך, את צריכה לשדרג את המקצוע שלך. מה ששונה פה, זה שלכל שעת עבודה שלך יש ערך הרבה יותר גבוה. במקום להיות שכירה שקובעים לה שכר נמוך של 30-40 ש"ח לשעה, בתור עצמאית את עושה 60 -80 ש"ח לשעת עבודה, לפחות. כפול רווח!

כמובן שבשביל זה את חייבת לקחת אחריות להיות עצמאית ולא להיות תלויה בבוס שלך. לקיחת אחריות זאת מיומנות מפתח לכל מי שרוצה לצאת ממעגל העבודות הלא מתגמלות. רק למי שיש את האומץ לפתח אותה, מגיעה לעסוק במקצוע שבו היא באמת מרוויחה מה שהיא שווה. בגלל שהערך של השעה שלך גבוהה, כעוזרת אישית מרחוק את יכולה להרוויח מהבית 7,200 ש"ח בחודש ב-4.5 שעות ביום בלבד.

אולי יעניין אותך: חשיפה: אלו 6 הסודות להקמת עסק שירותי משרד מרחוק מאפס

איך את מסבירה את אחוזי ההצלחה החריגים של התלמידות שלך?

דבר ראשון, הן עושות את מה שנדרש ועובד. אני לא מלמדת שום דבר שלא עברתי בעצמי. כל הדברים שאני מלמדת בקורס זה דברים שאני עושה או עשיתי בעצמי ועבדו לי מעולה. זו הסיבה העיקרית שבגללה זה עובד.

דבר שני, אני לא מכניסה מי שלא יכולה להצליח. זה לא מתאים לכל אחת. בכלל לא. את צריכה קודם כל להיות אחראית, אחר כך מסודרת ואז ביצועיסטית. כמובן שגם צריך להיות יעילה, עם תקשורת בין אישית טובה, הבנה בסיסית ביישומי מחשב וכו'…

אבל את כל אלו אני מלמדת. מה שחשוב בעיקר אלו 3 התכונות האלו שציינתי. הלימודים עצמם קלים, זה לא תואר ראשון במכניקה קוונטית. בעיקר מה שחשוב זה לפתח להן מודעות וכישורים של עוזרת אישית מוצלחת. סופרוומנית זו אחת שיכולה לפתור כל בעיה שיתנו לה, במהירות ויעילות. וזה מגיע עם תרגול, תרגול ועוד קצת תרגול.

ודבר חשוב אחרון, אני מלווה אותן ומוודאת שהן סגורות עם לקוחות. אני נותנת להן לידים (טלפונים של בעלי עסקים שמתעניינים בשירותי משרד), ומלמדת אותן איך לדבר ולהציע את השירותים שלהן נכון. כבר בשלב הזה הן מתחילות להרוויח אלפי שקלים בחודש.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סיוון, מרוויחה 80 שקל לשעה. כפול מעוזרת אישית שכירה. באדיבות המצולמים
סיוון, מרוויחה 80 שקל לשעה. כפול מעוזרת אישית שכירה/באדיבות המצולמים

בסופו של דבר, המקצוע הזה סופר פשוט. תראה סיפור נוסף של תלמידה בשם מוריה, עדיין עובדת בערבים כשכירה מרצון, ומרוויחה רק בתור עוזרת אישית 7,800 ש"ח בחודש. לאחר שהגיעה להכשרה שלי - מוריה מרוויחה 7,800 ש"ח בחודש מ- 5 שעות ביום! מוריה, ביצועיסטית אמיתית. עשתה את המשימות בקורס ועכשיו היא עובדת יחסית מעט שעות ביום לעומת השכר שהיא מרוויחה בחודש.

עדי, לאחרונה יצרת תוכנית חדשה בשם "סופרוומן"… מה יש שם?

כן, זאת תוכנית המכשירה נשים להיות עוזרות אישיות מרחוק ולהכניס כסף מבלי לצאת מהבית. היא מאפשרת נשים לעבור 'לידה מחדש' בקריירה, ולהיות "סופרוומניות" שגם מרוויחות הרבה, וגם בעלות זמן פנוי ויכולת לגדל את הילדים בנחת. והכי פשוט - הן מקבלות לידים רותחים לטלפון כבר במהלך התוכנית, ויכולות לייצר הכנסה חודשית קבועה עוד לפני סיום התוכנית.

אני מאמינה שתינוק צריך את אמא שלו. לפחות בשנה הראשונה. ולהיות עוזרת אישית מרחוק, זו בעיניי הדרך האולטימטיבית שהודות לה, הצלחתי גם לגדל את הבנות שלי מינקות בבית וגם לפרנס טוב. לקהילת "סופרוומן", קהילת התלמידות שלי, אני נותנת את כל סודות המקצוע הכי שמורים שלי, שאספתי במשך שנים, ועזרו לי להצליח כעוזרת אישית מרחוק. בזכות הידע הזה חלקן אפילו עוקפות את ההכנסות החודשיות שהייתי עושה בשנתיים הראשונות במקצוע. לעשות דרך של שנתיים בחודשיים. זה זכות ותענוג לשפר לנשים האלה את החיים.

בסוף לא בשביל הכסף אנחנו חיות, אלה בשביל רגעים קסומים כמו אלה - עדי חן והבת שלה אורין, שנת 2011.. באדיבות המצולמים
"בסוף לא בשביל הכסף אנחנו חיות, אלה בשביל רגעים קסומים כמו אלה" - עדי חן והבת שלה אורין, שנת 2011./באדיבות המצולמים

ולקוראים שלנו שרוצים עוד פרטים, איך אפשר ליצור איתך קשר?

ביום ראשון אני מקיימת שידור חי מיוחד בחינם לכל מי שמעניין אותה להיות עוזרת אישית מרחוק. בשידור הזה אני מראה צעד אחר צעד איך בעצם אפשר לעבוד מהבית עם הילדים, לא מעט סודות מקצועיים אישיים שלי ו6 סודות חשובים ביותר להקמת עסק שירותי משרד."

חשוב להגיד שאין תמיד מקום בשידורים האלה, ולפעמים נשים מוצאות את עצמן מחוץ לשידור בגלל שלא הגיעו בזמן לשידור או לא שריינו לעצמן מקום מראש. לכן חובה לשריין מקום מראש לשידור...

שרייני עכשיו מקום לשידור החי של עדי ביום ראשון הקרוב <<

בשיתוף עדי חן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully