וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונה בטבע - כל מה שאתם צריכים לארגן

בשיתוף 00 פלוס

17.1.2021 / 15:55

חתונה היא אירוע מיוחד ומרגש הדורש תכנון מדוקדק. זוגות רבים המחוברים אל הטבע, מעוניינים לערוך את האירוע המאושר בחייהם בנוף הפתוח. הם זונחים את האולמות הסגורים לטובת חתונה בטבע, ולשם כך דרוש תכנון מיוחד.

שירותים ניידים. 00 פלוס,
שירותים ניידים מעוצבים/00 פלוס

כך תתכננו את האירוע שלכם בחיק הטבע

המרחבים הפתוחים קוראים לכם? מתחתנים ביום אביבי נעים ורוצים לנצל אותו עד הסוף? כמו בכל דבר בחיים, התכנון הוא מעל לכל. קבלו את כל הטיפים לארגון חתונה בטבע:

1. דואגים למערכות הגברה ותאורה

כשאתם מציינים אירוע, חשוב לדאוג לאספקת חשמל לצורך תאורה, מיזוג וגם הפעלת מערכות התקליטן. אבל כשנמצאים בחוץ, אין באמת נקודות חיבור לחשמל. על כן, יש צורך לדאוג לגנרטורים ולמערכות הגברה ותאורה ניידות, על מנת לשמור על זרם חשמל תמידי לאורך כל האירוע.

2. מאווררים או פטריות חימום

לצד מערכות ההגברה, יש צורך לספק פתרונות צינון או חימום. כדאי להביא מאווררים גדולים בחודשי הקיץ החמים ופטריות חימום בחורף.

3. שירותים ניידים הם בגדר חובה

אחד הדברים המשמעותיים ביותר שיש לספק בכל אירוע בטבע הוא שירותים ניידים. חדר הנוחיות נועד לאפשר לאורחים להתרענן אחרי דרך ארוכה, לסדר את התסרוקת ולשטוף מעט את הפנים לפני שהם ממשיכים לשמוח. על כן, חשוב להשקיע ולהזמין שירותים ניידים איכותיים. יש צורך לבחור בחברה מקצועית המספקת שירותים איכותיים ונוחים, המתאימים לצעירים ומבוגרים כאחד.

4. קייטרינג טעים

הקייטרינג הוא רכיב מרכזי בכל אירוע. כאשר מזמינים קייטרינג, יש צורך להתחשב בכל האורחים. יש כאלה ששומרים כשרות, אחרים אינם נוגעים בבשר ויש שלא יוותרו על מנה בשרית כמו שצריך. למרבה המזל, בימינו שירותי הקייטרינג מציעים מגוון רחב של מנות המתאימות לכולם. אז לכו לטעימות ובחנו את כל המנות האיכותיות, כדי להחליט איזה קייטרינג הוא הטוב ביותר עבור האורחים. כמו כן, לצד הקייטרינג תצטרכו להזמין גם מלצרים ולארגן שולחנות, כיסאות ופינות ישיבה.

5. מאבטחים וחובשים במקום

מכיוון שמדובר באירוע שנמצא בחוץ, למען תחושת הביטחון של האורחים כדאי לשקול לארגן מאבטחים אשר ישימו לב לכל פעילות חשודה. גורם הרתעה זה חיוני במדינה כמו שלנו. לצד המאבטחים, מומלץ שיהיה גם חובש עם ערכת עזרה ראשונה, רק למקרה חירום.

6. מקררים לשמירה על שתייה קרה

כשנמצאים בחוץ, רוצים לספק שתייה קרה כמו בירה או קולה. מכיוון שמשקאות אלה נוטים להתחמם מהר כשהם נמצאים בחוץ, חשוב לארגן מקררים גדולים לאחסון מזון ומשקאות קרים. בייחוד אם אתם מארגנים קינוחים כמו גלידה או יוגורט.

7. קטע אמנותי

אחד הדברים המרגשים יותר הקיימים בכל אירוע הוא מופע אמנותי. וכאן המקום של החתן והכלה לבטא את היצירתיות שלהם ולהזמין את האמן שהם רוצים: אמן חושים, מרצה מעניין, זמר, כנריות ועוד.

מרגישים בטוחים עם 00 פלוס - שירותים מעוצבים

מתלבטים אם לקיים חתונה בטבע, אך מרגישים שאתם קצת לא סגורים על הנושא של השירותים? בחברת 00 פלוס - שירותים מעוצבים מציעים לכם שירותים ניידים שניתן להתקין בכל מקום. ניתן להזמין שירותים מסוגים שונים דוגמת קרון הכולל 2, 3 או 5 תאים בהתאם לגודל האירוע. כמו כן, קיימת אפשרות להזמין שירותים ניידים לטווח ארוך. המיוחד בשירותים אלה הוא שהם אינם מצריכים תשתיות מיוחדות, אלא יש להם מיכלים נפרדים של מים שחורים ומים נקיים. עם שירותים נקיים ומעוצבים כאלה, כל אירוע בטבע יכול להתנהל על מי מנוחות.

בשיתוף 00 פלוס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully