וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא עכשיו זו התקופה להגשים חלום עם ניתוח פלסטי!

בשיתוף מרפאות מוסקונה

19.1.2021 / 15:06

כל ניתוח פלסטי דורש זמן התאוששות, אז למה לא לנצל את ימי הקורונה כשכולם בבית כדי להגשים חלום? זה הזמן להשקיע בעצמך: אף טבעי יותר, חזה שופע ומורם או חיטוב הגוף לקראת הקיץ - כך אומר אורי מוסקונה, מנכ"ל מרפאות מוסקונה

מרפאות מוסקונה. ד"ר מוסקונה,
מרפאות מוסקונה/ד"ר מוסקונה

יש לך חלום ישן על מראה פנים מעודן יותר? ניתוח לעיצוב אף משורטט יותר? אולי חזה שופע פרופורציונאלי למבנה הגוף שלך? או יישור והרמת גבה? האם נדמה לך שזה הדבר הקטן שיוכל לעשות את ההבדל בין תסכול לביטחון עצמי גבוה וחיוך קבוע על השפתיים? אם כן, אני מניחה שהכתבה הזו היא בדיוק בשבילך. בראיון זה עם אורי מוסקונה, הוא מפרט על הטיפולים שהם עורכים, שיטת ההזרקות החדש שפיתחו והמבצעים השווים שלהם. ומי יודע, אולי יצא לך לפחות משהו טוב אחד מהתקופה המאתגרת הזו!

אורי מוסקונה, מדוע אתה ממליץ לבצע טיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים דווקא עכשיו?

טיפולי אסתטיקה, במיוחד הזרקות וניתוחים פלסטיים, הוכחו מחקרית כמרימים את המורל, מספקים ביטחון עצמי ומקנים הרגשה טובה למטופל או המטופלת. הקורונה יצרה תקופה של חוסר יציבות וסגר הופך את החיים למסובכים עוד יותר - אך ניתן לנצל תקופה זו לביצוע ניתוחים שלאחר מכן ההחלמה שלהם דורשת גם ככה סוג של בידוד או התאוששות בבית. החלטנו לעזור לעוד אנשים לקחת החלטה אמיצה ולהגשים את החלום הישן שלהם ולנצל את התקופה בה מבלים הרבה בבית, הרי בסופו של דבר אנחנו פה כדי להגשים חלומות.

במה אתם מתמחים במרפאות מוסקונה?

"במרפאות מוסקונה כל הרופאים עובדים באותן טכניקות ושיטות שפיתחנו וכמובן כולם מנתחים פלסטיים. לגבי ניתוחים פלסטיים, שיטת ד"ר מוסקונה עובדת בהצלחה כבר מעל 30 שנה עם מעל 17 אלף ניתוחים שעברו בהצלחה. המומחיות שלנו היא ניתוחי חזה, ניתוחי אף, שאיבות שומן ומתיחת בטן ועוד". אומר מוסקונה.

"כמו כן, בשנים האחרונות צברנו ניסון אדיר ושכללנו את הטכניקות והחומרים לכל אזור ההזרקה תוך מתן דגש על יצירת מראה טבעי ושמירת מימיקת הפנים והימנעות מהמראה הקפוא. פיתחנו שיטות ייחודיות לשפתיים, יישור והרמת גבה קו לסת ושיקום הצוואר. גם לקמטים הנובעים משרירים אנחנו נותנים התייחסות מלאה ומבצעים הזרקות בוטוקס בשיטת "הדור החדש" גם באזורים פחות שגרתיים כמו קמטי צדי האף, גאמי סמייל וגם שרירי הצוואר, שני הקווים שיורדים מהסנטר לצוואר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

במה אתם שונים בשאיבות שומן ומיצוק העור?

אנו משלבים בין טיפול לא פולשני ע"י טכנולוגיית גלי רדיו ואנרגיית אינפרא אדום, לניתוח שאיבת שומן ו/או מתיחת בטן. בסיום אנו ממשיכים לטיפולי מיצוק העור בשילוב עיסוי ואקום ובדגש על גלי רדיו בחום להחלקת ושיפור מרקם העור. השילוב בין הטיפולים מאפשר לשפר סימני צלוליטיס, להדק ולשפר את מרקם העור, להפחית כאבים ולחזור לשגרה במינימום סיבוכים ותופעות לוואי - וכמובן, בתוצאה אידיאלית.

שמעתי שישי טיפול חדש להמסת השומן המעצבן בסנטר, ספר לי על זה?

לאחרונה אנחנו שמים לב לכך שיותר ויותר אנשים מוטרדים מהשומן באזור הסנטר. למשל הם עושים דיאטות ע"י ספורט אך השומן העיקש הזה לא רוצה לרדת כלל. בחלק מהמקרים ניתן לטפל באמצעות הזרקת חומר הממיס שומן, בדר"כ מדובר ב- 2 - 3 טיפולים בהפרש של חודש, תלוי בכמות השומן. יש אנשים המפחדים מניתוח ולשמחתנו כעת יש פתרון שנותן מענה כמעט טוב כמו ניתוח בחלק מהמקרים. בייעוץ אנחנו מסבירים את כל האפשרויות ונותנים ללקוח/ה להחליט.

איפה הטיפולים מתבצעים?

רשמת מרפאות מוסקונה פרוסה ב-4 סניפים ברחבי הארץ: אשדוד, תל אביב, נתניה וחיפה . את כל הפרטים נשמח למסור בטלפון 073-374-5101 או באמצעות השארת פרטים בטופס.

לסיכום, אנחנו באמת חושבים שתקופת הקורונה היא הזדמנות מעולה לעבור ניתוח פלסטי, אשר דורש גם ככה התאוששות בבית. המוניטין והשם של מרפאות ד"ר מוסקונה בהחלט מספקים ביטחון לעבור את התהליך דווקא אצלם. בהצלחה!

בשיתוף מרפאות מוסקונה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully