וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טונרים בשנת 2021 - דעו מה לקנות

בשיתוף מדפסות פלוס

21.1.2021 / 13:09

טונר למדפסת. לכאורה, מוצר צריכה שאמור להיות בסיסי, אולם בפועל הוא מוצר די יקר. אז איך בוחרים טונרים למדפסת בשנה שבה כולנו עושים יותר שימוש במדפסות הביתיות? אספנו עבורכם את כל המידע וגם כמה המלצות

טונרים למדפסת לייזר. מדפסות פלוס,
טונרים למדפסת לייזר/מדפסות פלוס

מה לקנות - טונר למדפסת מקורי או תואם?

"זאת, למעשה, השאלה שאם היינו מקבלים שקל על כל פעם ששמענו אותה - היינו היום במקום לגמרי אחר ולא היינו צריכים למכור טונרים למדפסות", אומר בחיוך אחד הבעלים של "מדפסות פלוס", חברה המספקת פתרונות הדפסה איכותיים ללקוחות מהמגזר העסקי והפרטי. "התשובה היא, שאין, בעצם, תשובה אחת מוחלטת. יש יתרונות וחסרונות לכל אחד מסוגי הטונרים, ואנחנו ממליצים לכל אחד להכיר את כל היתרונות והחסרונות, ולעשות את ההחלטה שמתאימה לו אישית".

אז מהם היתרונות והחסרונות של טונר מקורי?

היתרונות ברורים:

• מקורי מתאים ב-100% - טונר מקורי הוא טונר שמיוצר על ידי יצרנית המדפסת עצמה. לכן, כאשר רוכשים טונר שמתאים לדגם המדפסת שברשותכם, ולא משנה אם זה טונר למדפסת ברדר brother, טונר למדפסת אפסון epson, טונר למדפסת HP, טונר למדפסת oki, טונר למדפסת לקסמרק Lexmark או טונר למדפסת פנטום - כשאתם רוכשים טונר מקורי, שמיוצר על ידי אותה יצרנית ממש, ואתם מקפידים לרכוש את הטונר שמתאים לדגם שנמצא ברשותכם - אתם יכולים להיות בטוחים שהכל יעבוד כמו שצריך ושהמדפסת תדפיס לכם כל דבר בצורה הכי איכותית.

• מקורי מזמן פחות תקלות - טונר מקורי הוא טונר שמותאם בצורה מדויקת לדגם המדפסת שברשותכם. כל טונר אחר עלול לגרום לתקלות עקב זיהוי לא נכון של המדפסת את הטונר, חוסר התאמה מדויקת, נזילה של דיו לתוך המדפסת ועוד הרבה מאוד תקלות שיכולות במקרה הטוב יותר לגרום להדפסה לא איכותית, ובמקרים הקשים יותר - לקלקל לגמרי את המדפסת.

• איכות גבוהה - כשמשתמשים בראש דיו מקורי איכות ההדפסה גבוהה מאוד. לכן, אם חשוב לכם להדפיס תמונה באיכות הגבוהה ביותר האפשרית, טונר מקורי יעשה, ברוב המקרים, עבודה יותר טובה.

• מחזור - מיכלים ריקים של טונרים מקוריים עוברים למחזור, כך שאם איכות הסביבה חשובה לכם יש לכם סיבה נוספת לבחור בטונר מקורי.

חסרונות:

החיסרון היחיד שיש לשימוש בראש דיו מקורי הוא, כמובן, המחיר. טונר מקורי עולה הרבה יותר מטונר חלופי, ואם עושים שימוש תדיר במדפסת הטונרים נגמרים מהר והעלויות עולות בהתאם.

יתרונות טונרים חלופיים

היתרון הבולט ביותר של טונר חלופי הוא מחירו הזול מאוד ביחס למחירו של טונר מקורי. יתרון זה מקנה לכם את האפשרות לרכוש שני טונרים חלופיים ולפעמים גם יותר במחיר של אחד, ולכן אם אתם מדפיסים הרבה, בעיקר טקסט ובעיקר בשחור לבן - טונר חלופי יהיה עבורכם פתרון מושלם.

חסרונות טונר חלופי

טונרים חלופיים לא מיוצרים על ידי יצרנית המדפסת שרכשתם, ולכן תיאורטית יכול להיווצר מצב של חוסר התאמה בין הטונר למדפסת שלכם. במקרה כזה יכולות להיות תקלות שונות כמו נזילה של דיו, פגיעה בפינים הקולטים את הטונר וכד'. למרות זאת, מדובר בחוסר התאמות מאוד נדירות, ולכן אם אתם עושים שימוש תדיר במדפסת סביר להניח שטונר חלופי יעשה עבודה טובה בסך הכל.

מתי חובה להעדיף טונר מקורי?

כמובן שאין באמת חובה כזאת, אבל אם חשוב לכם להבטיח, ככל שרק ניתן, שההדפסות שלכם תצאנה באיכות גבוהה ללא רבב - טונר מקורי הוא התשובה הברורה.

לסיכום: הדפסות רבות בשחרור לבן - טונר חלופי. הדפסות שחייבות להיות איכותיות - טונר מקורי. כל שאר הדברים - לגמרי לשיקולכם. הדפסה נעימה שתהיה!

המאמר נכתב בשיתוף מדפסות פלוס - מדפסות לייזר טונר למדפסות וראשי דיו

בשיתוף מדפסות פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • מדפסות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully