וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפוצים פלוס - אינדקס בעלי מקצוע מומלץ

בשיתוף שיפוצים פלוס

21.1.2021 / 15:13

נתנאל בר הקים את "שיפוצים פלוס" לפני 9 שנים כי רצה לשנות את התחום, שסבל בזמנו באופן חמור ממצוקת בעלי מקצוע איכותיים והרבה חאפרים בשטח. היום, במרחק של כמעט עשור מתחילת הדרך, הוא יכול לומר לכל מי שפקפקו ברעיון שלו בימים ההם שהכל אפשרי אם רק עובדים מספיק קשה

שיפוצים פלוס. שיפוצים פלוס,
שיפוצים פלוס/שיפוצים פלוס

אז מה בדיוק מציע אתר שיפוצים פלוס ומה הופך אותו לאינדקס בעלי מקצוע כל כך מוצלח?

מתחילת הדרך ועד היום - המסלול להצלחה של שיפוצים פלוס

"לפני 9 שנים התחום היה מוצף בחאפרים שהצליחו לעשות יופי של עסקים, בזכות לקוחות תמימים, שרק רצו לצאת לתהליך שיפוצים. בלי לדעת מאיפה להתחיל, איך ניגשים לתהליך ואיך מוצאים בעלי מקצוע אמינים", כך מספר לנו נתנאל בר, המנכ"ל של אינדקס בעלי המקצוע המוביל, שיפוצים פלוס. "אבל ידעתי שאני רוצה ליצור שינוי ויש לי את הכלים המתאימים ליצור שינוי כזה. החלטתי ליצור מצב חדש בשטח, שבו אנשים יכולים באמת לסמוך כל בעלי מקצוע טובים, אמינים ומקצועיים, שילוו את תהליך השיפוצים, יעשו עבודה טובה וגם יקחו מחיר הוגן".

אבל הדרך, כך נראה, לא היתה קלה במיוחד: "במשך כמה שנים ליוויתי פרויקטים שונים בשטח, דיברתי עם קבלנים, לקוחות ואנשי מקצוע, כדי ללמוד איך בוחרים בעלי מקצוע טובים באמת ולבנות אתר שבו הלקוחות יכולים לבחור בעל מקצוע מתוך ביטחון, שמדובר באדם אמין, שנותן מחירים טובים ועושה עבודה מעולה".

9 שנים אחרי שהכל התחיל, יכול בר להסתכל בסיפוק על אלפי בעלי המקצוע המפרסמים באתר, אלפי הלקוחות ששוכרים את השירותים שלהם ופרויקטים רבים מספור, שהתחילו את דרכם באתר.
אז מה הסוד של אתר שיפוצים פלוס, שמאפשר לו לשנות את כללי המשחק, באחד התחומים הכי קשים במשק?

איך בוחרים שיפוצניקים? (רמז - לא כמו שחשבתם)

המשימה הראשונה שעמדה בפני צוות האתר לפני ההשקה, הייתה לאתר מספיק בעלי מקצוע אמינים וטובים, שאפשר לפרסם אותם באתר בלב שקט, בלי לחשוש מתלונות של לקוחות בהמשך.
לשם כך, פיתח צוות שיפוצים פלוס שיטה יסודית ומבטיחה, לסינון בעלי מקצוע, כדי שרק הטובים יוכלו לפרסם באתר, לקבל לידים לעבודות ופניות ישירות מלקוחות.

תהליך הסינון של צוות האתר הוא מורכב יחסית ולכן מתאים מאוד לאנשים שאינם מתמצאים בתחום ורוצים לדעת שמישהו אחר עשה בשבילם את עבודת התחקיר. התהליך כולל שיחות טלפון ארוכות עם בעלי המקצוע, במהלכן הם נשאלים שורה ארוכה של שאלות, המיועדות לאבחן את רמת המקצועיות, האדיבות המקצועית, גודל הותק, תחומי התמחות ועוד.

לאחר מכן, צוות האתר לא מתבייש לשוחח גם עם לקוחות לשעבר של אותו בעל מקצוע ולקבל מהם חוות דעת ממקור ראשון, אשר תפקידה לאשר את דבריו של בעל המקצוע ולתייג אותו כאדם אמין, מקצועי, איש שירות אדיב, שמקפיד לשים את לקוחותיו בעדיפות ראשונה ואף לספק שירותים במחירים סבירים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עבודה עם שיפוצניק מומלץ - כבר לא מותרות

לאחר תהליך הסינון הקפדני של צוות האתר, השיפוצניקים יכולים לפרסם את עצמם ואת השירותים שלהם באתר, לזכות באמינות הנלווית לתהליך ולהצעות העבודה שמתחילות לזרום, אבל כאן לא מסתיימת חובת ההוכחה.

גם לאחר שהפרסום מאושר על ידי הצוות לאחר בדיקה מדוקדקת, בעלי המקצוע לא יכולים לנוח על השמרים, כי הלקוחות שלהם וגם גולשים אחרים באתר, יכולים להיכנס ולתת חוות דעת אמיתית וכנה על השירות שקיבלו מאותו בעל מקצוע - גם אם זה לא היה דרך האתר.

התוצאה - בעלי מקצוע שמתמידים בשירות איכותי ומקצועי ממשיכים לפרסם באתר, אבל אלה שמתחילים לזלזל ולרדת ברמה, נמחקים מהאתר.

הדרך האידיאלית לחפש קבלני שיפוצים בישראל

עם הזמן, לא רק שיפוצניקים פנו לאתר לצורך פרסום, אלא בעלי מקצוע רבים אחרים, כמו חשמלאים, אינסטלטורים, נגרים וגם אדריכלים, מעצבי פנים ואף קבלני שיפוצים. כולם רצו חלק מהעוגה, או במילים אחרות - ליהנות מפרסום אמין שעובד ולקבל הצעות עבודה מלקוחות איכותיים.

כתוצאה, כיום האתר מציע עשרות תחומים שונים של בעלי מקצוע בתחום השיפוצים, הבנייה, העיצוב והתכנון, מסודרים לפי תחומים, או לפי מיקום גיאוגרפי בארץ, עם פירוט מרשים של סוגי העבודות, חוות דעת של לקוחות אמיתיים, מספר שנות ותק ואף תמונות אמיתיות מפרויקטים שהוא ביצע.

שיפוצים בתל אביב? בעלי מקצוע לפי מיקום גאוגרפי

אחד הפיצ'רים הבולטים של האתר הוא האפשרות לחפש בעלי מקצוע לפי מנועי חיפוש שונים.
העיקריים שבהם הם כמובן חיפוש לפי סוג השירות ולפי מיקום בארץ. חיפוש לפי מיקום בארץ מאפשר ללקוחות לאתר בעלי מקצוע שנמצאים בקרבת מקום. כך הזמינות שלהם עולה וגם המחירים יורדים, אם כי במרכז הארץ, כך אומרים לנו, המחירים לא ממש יכולים לרדת, בגלל התנועה הצפופה בכבישים, פקקים שמאריכים את זמני הנסיעה והצפיפות בכבישים שמקשה על נסיעה עם רכב עבודה מקצועי.

יחד עם זאת, חיפוש אחר שיפוצניקים בתל אביב מניב עשרות תוצאות איכותיות, של בעלי מקצוע מהשורה הראשונה, שמכירים היטב את העיר, את הקשיים והאתגרים שהיא מעמידה ויכולים לתת שירות ברמה גבוהה מאוד, למרות התנאים הנתונים.

לא רק אינדקס - כל המידע שתוכלו למצוא בשיפוצים פלוס

אז כמו שאתם יכולים להבין, שיפוצים פלוס הוא אולי אינדקס בעלי מקצוע מקיף ואיכותי, אבל לא רק.
למעשה, האתר גדוש להפליא במידע מקצועי מכל הסוגים: מאמרים, סרטוני וידאו, פורומים מקצועיים, מחירונים, מדריכים כתובים ועוד.

התוכן קיים כמובן כדי לקדם את המפרסמים ולמצב אותם כמומחים תחומם, על ידי כך שניתנת להם במה להציג את הידע המקצועי שלהם ולחלוק אותו עם לקוחות פוטנציאליים, אבל אין ספק שהוא גם הופך את האתר למאגר עצום של ידע מקצועי בתחום השיפוצים, שיכול להפוך אתכם לשיפוצניקים חובבנים, אם רק תקדישו מספיק זמן ללימוד החומר.

מידע מקצועי שאפשר לבסס עליו קורס לקבלני שיפוצים

כמו באינדקס בעלי המקצוע, גם אם תיכנסו לאינדקס כתבות מקצועיות, תגלו שם עולם שלם של תוכן, עם עשרות מאמרים מקצועיים ואיכותיים, שתפקידם להפוך את החיים שלכם יותר קלים, כשאתם מחליטים להתחיל תהליך שיפוצים.

עשרות נושאים, עם מספר בלתי מוגבל של מאמרים לכל נושא, מכסים את התחומים השונים מכל כיוון אפשרי, מאפשרים לכם להשכיל בתחום לפני שאתם שוכרים בעל מקצוע ואף לבצע חלק מהעבודות בכוחות עצמכם.

פורומים מקצועיים מאפשרים לכם לשאול את בעלי המקצוע שאלות ישירות ולקבל תשובה מקצועית, מהירה וברורה, שתאפשר לכם לפתור בקלות בעיות שונות בבית.

מאגר סרטוני הוידאו מאפשר לכם לראות את הדרך הנכונה לבצע את הדברים וכמו שאנחנו מבינים - היד עוד נטוי והאתר צפוי להתמלא בעוד תוכן רב ומגוון מכל הסוגים.

אז עכשיו שאתר שיפוצים פלוס הוא הכתובת העיקרית שלנו לחיפוש בעלי מקצוע וגם להתייעצות בנוגע לתיקונים קטנים או גדולים בבית, אנחנו יכולים להמליץ גם לכם בלב שלם להיכנס ולהתרשם בכתובת:https://www.shiplus.co.il

ואם אתם רוצים, אתם יכולים לבדוק בעצמכם את רמת המקצועיות והאדיבות של צוות האתר. אנחנו כבר יודעים שהיא מרשימה ביותר.

שיפוצים פלוס, הברזל 31, תל אביב יפו, 077-230-5555

בשיתוף שיפוצים פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • שיפוצים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully