וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוף - עיצוב, נוחות וכיף במוצר אחד

בשיתוף גרין בננה

24.1.2021 / 14:29

מה נוח, צבעוני, עליז, מעורר השראה ונראה כמו כרית או ספה גדולה? ניחשתם נכון, זהו הפוף

פופים. גרין בננה,
פוף/גרין בננה

כשמדובר בנוחות הישיבה שלנו, אנו תמיד מחפשים את פתרון הישיבה המושלם. פוף נוח ומפנק בתוספת צבעוניות ועיצוב הוא הפריט שאנו זקוקים לו יותר מכל כדי שיחמם את ליבנו וישרה עלינו אווירה של רוגע ונינוחות. כי כשהפוף משלב כל כך הרבה תכונות יחד, פשוט כיף לחזור מעוד יום עבודה ולהתרווח עליו או לראות איך החדר השתדרג לאחר תוספת הפוף.

פוף - הרהיט הטבעי לגינה

כשאומרים לנו את המילה "פוף" אנו מיד מדמיינים חדר מעוצב, חמים ומאובזר שיש בו שטיחים, מפזר חום וכמובן פוף שאפשר להתרווח עליו ולקרוא ספר או לשמוע מוזיקה באוזניות. אבל למעשה, הפוף מתאים למקומות שלא חשבנו עליהם. הגינה הפרטית שלנו, למשל, היא המקום המושלם לפופים. פופים איכותיים ונוחים המסוגלים לעמוד בפני פגעי מזג האוויר משמשים כפינות ישיבה נוחות בגינה הירוקה והשלווה. מגוון רחב של פופים צבעוניים מתאימים לעריכת מסיבות גדולות, שכן הם מספקים פינות ישיבה גם לאורחים שאין להם מקום. כמו כן, הפופים הם הבחירה הטבעית של הילדים למשחק פעיל ומלא הרפתקאות. איך שלא מסתכלים על זה, הבחירה הטובה ביותר הם פופים לגינה כמובן. רק חשוב לבדוק על גבי תווית היצרן כיצד יש לנקות את הפופים שחוזרים אל הבית מהגינה כדי לשמור על חייהם לאורך זמן.

כל מה שאפשר לעשות עם פופים בבית

הפופים הם הבחירה הטבעית ביותר לבית שלנו. כאמור, הם נוחים, נעימים ומעוצבים. קבלו את כל הרעיונות לפעילויות עם פופים:

1. רואים סרט על הפוף

כל החברים באים כדי לראות סרט שיצא רק עכשיו או לעשות בינג' לסדרה אהובה במיוחד? וכשבאים אליכם הרבה חברים, אתם רוצים שיהיה מקום לכולם. אם אין מספיק מקום על הספה, כל מה שצריך לעשות הוא להוציא את הפופים מכל החדרים, והרי לכם פינות ישיבה לתפארת.

2. משחק הכיסאות

גם יום גשום במיוחד שבו אי אפשר לצאת החוצה יכול להפוך למהנה. כל מה שאתם צריכים בשביל זה הם כמה פופים ומוסיקה אהובה ביוטיוב, והרי לכם משחק כיסאות. בדומה לכיסאות, רכזו את כל הילדים בסלון והניחו את הפופים על השטיח. מספר הפופים הוא כמספר הילדים פחות אחד. מדליקים את המוסיקה והילדים מסתובבים ורוקדים סביב הפוף. כשהמוסיקה נפסקת - הילדים צריכים למהר ולהתיישב. מי שלא מספיק לעשות זאת - נפסל.

3. מגדל של פופים

משחק מהנה לכל הילדים הוא בניית מגדל מפופים. אפשר למיין את הפופים מהגדול ועד הקטן ולהתחיל לבנות מגדל בשטח גדול יחסית שהוא בטוח מרהיטים. שטיח של סלון גדול יכול להיות מקום טוב, וכך גם הגינה. מומלץ להשגיח על הילדים בעת בניין המגדל ולשמור שלא יטפסו עליו ללא השגחה. אז עד כמה גבוה יכול להגיע המגדל שלכם.

4. ארוחת ערב על גבי הפופים

השולחן המשפחתי בארוחת הערב הוא תמיד מרהיב ומלא חוויות, אבל אם אתם רוצים לגוון קצת ולאכול מול התכנית האהובה עליכם או סתם לשנות אווירה, ארוחת ערב על גבי פופים יכולה להיות שינוי מרענן. הביאו מאכלים שאינם נוטים להתפזר בקלות כמו כריכים, סושי או בורקסים והתיישבו לכם על גבי הפופים. ההנאה מובטחת.

5. כל אחד והפוף שלו

לפעמים כל אחד זקוק לזמן שלו עם הפוף. כשלכל בן משפחה בבית יש פוף מיוחד משלו, הוא יכול לבחור לבצע כל פעילות אהובה: לקרוא קומיקס או ספר, לצייר, לצפות בטלויזיה, לשמוע מוסיקה או לדבר עם חבר בטלפון.

אם נסכם, ראינו חלק מהדברים המרהיבים שאפשר לעשות עם הפופים. אם גם אתם רוצים להיות חלק מחוויה נוחה ובלתי נשכחת, הזמינו לכם פוף מפנק ומעוצב.

בשיתוף גרין בננה
  • עוד באותו נושא:
  • פופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully