וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפך את התחביב למקצוע, התעשר - ועכשיו הוא חולק את הידע עם כולם

בשיתוף דניאל סונסינו

24.1.2021 / 15:27

דניאל סונסינו עוסק בתחום המסחר בוולסטריט כבר כשני עשורים. במהלך תקופה זו הוא למד את התחום על בוריו, פיתח כלי אוטומטיים שמסייעים לו במסחר, ובשנים האחרונות הוא עוסק רק בזה. כעת הוא מלמד איך להשיג תשואה של 1,600% על ההשקעות - אפילו בשנת הקורונה

"התלמידים מקבלים ליווי של חצי שנה". דניאל סונסינו מרצה. דניאל סונסינו,
"התלמידים מקבלים ליווי של חצי שנה". דניאל סונסינו מרצה/דניאל סונסינו

מי מאיתנו לא חלם בחייו לעשות "מכה" או "אקזיט" מהיר יחסית ולהפוך לעשיר, בלי המון מאמץ? רובנו נשארים עם החלום, למעט מאיתנו החלום מתגשם בדרכים שונות ומגוונות ויש מי שהצליח לעשות זאת בזכות למידה אוטודידקטית של תחום המסחר בוולסטריט, ומאז אין לו דאגות כלכליות. קוראים לו דניאל סונסינו, הבעלים של "סונסינו אוטונומיקס טריידינג בע"מ" שלשמחתנו היום הוא מעביר את כל הידע שצבר, יחד עם הכלים הייחודיים שהמציא כדי שגם אחרים יוכלו ליהנות מניסיונו.

"בעקרון לפני שלוש שנים הקמתי את העסק 'קומנדו וולסטריט'", הוא מספר, "המטרה היא בעצם לעזור לאנשים 'רגילים' בלי שום ניסיון או ידע במסחר ללמוד את תחום המסחר בשוק ההון ממש מאפס, תוך מתן דגש על האוטומציה - שזהו הדבר הכי מתקדם שנמצא בשוק הזה. אני מלמד אנשים להשתמש בכלים אוטומטיים שאני בניתי, וכאלה שכבר קיימים בשוק, כדי לקצר למינימום האפשרי את הזמן בו הם יתחילו לסחור ולהרוויח. לי אישית לקח 20 שנה כדי לצבור את הידע שיש לי נכון להיום. אבל בעזרת אותם הכלים אפשר לקצר את זמן הלמידה לחודש ימים בלבד וכך להגיע לתוצאות הרבה יותר מהר. ההוכחה לכך היא - שיש לי תלמידים שמחזירים את עלות הסדנא כבר במהלך החודש הראשון שלהם בתוכנית ההכשרה שפיתחתי".

הסוחרים בבורסות השונות מכירים את הנוהל - או שפותחים תיק השקעות בבנק ומאפשרים ליועץ ההשקעות לנהל לך את הכסף, או שפונים לאחת מחברות ההשקעות, הברוקרים, ונותנים להם את הסמכות לנהל את תיק ההשקעות. לדברי סונסינו, זה העולם הישן. "בעולם החדש לא צריך את המתווכים, ובאמצעות כלים אוטומטיים, ניתן להגיע להישגים פנומנליים", הוא אומר. "הכלים מאפשרים לך בקרה טובה ואפקטיבית על הפעולות של עצמך, והכי חשוב - מאפשרים לך את קיצור זמן הישיבה מול המסך למינימום, וכך פותרים את בעייתם העיקרית של רוב האנשים המתעניינים בתחום שעובדים קשה ועסוקים מספיק גם ככה, ואין להם המון זמן להתעסק עם המסחר".

דניאל מדגיש כי "כדי להיות מקצוען ובאמת להרוויח משכורות גבוהות מהתחום הזה, צריך הרבה מאוד שנים של ניסיון. לאנשים שעובדים אין זמן לשבת בבית וללמוד את התחום הזה, שזה אגב מה שאני עשיתי, ישבתי הרבה שנים בבית על חשבוני, חקרתי ולמדתי. ולכן רובם הגדול לצערי לא מצליחים, דורכים במקום או מתייאשים ועוזבים לגמרי את התחום וחבל, כי באמת יש פה פוטנציאל גדול והתלמידים הרבים והמצליחים שלי הם ההוכחה לכך. המטרה שלי היא להביא כל בן אדם ליצור לעצמו הכנסה נוספת, או עיקרית, תוך חודש ימים. כדי להגיע להכנסה נוספת- לא צריך יותר מ-3,000$ שזה המינימום לפתיחת חשבון. אבל כדי שזו תהיה הכנסה עיקרית צריך כסף - כי אין מה לעשות, זהו חוק טבע- כסף עושה כסף. ולכן צריך סכום של לפחות 30,000 דולר, שזה מינימום 100 אלף שקל".

20 שנות ניסיון סונסינו. דניאל סונסינו,
20 שנות ניסיון. סונסינו/דניאל סונסינו

איך ניתן לדעת שהכלים שלך עובדים?

"בתחילת 2020 פתחתי חשבון לדוגמה עם כסף אמיתי שאני הפקדתי כדי להראות מה אפשר לעשות עם 3000 דולר, ותוך שנה הגדלתי אותו לכמעט 50,000 אלף דולר, שזה יותר מ-1,600 אחוז. ואם לוקחים בחשבון שזו השנה של הקורונה, אולי הכי קשה בעשור האחרון, מבינים את גודל ההישג. אם זה הצליח עם 3,000 דולר, אז אפשר להבין מה אפשר לעשות עם 30 אלף דולר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דוח הברוקר של החשבון אותו פתח סונסינו, ועלה תוך שנה בכ-1,648%. דניאל סונסינו,
דוח הברוקר של החשבון אותו פתח סונסינו, ועלה תוך שנה בכ-1,648%/דניאל סונסינו

"חוץ מזה אני מאמין שההוכחה הכי טובה היא התלמידים שלי - אני מזמין כל אחד שקורא את הכתבה לעקוב אחרי ולראות את התלמידים הרבים שמדווחים כמעט מידי יום על רווחים. זה לא קיים בשום מקום אחר.

אז איך בעצם זה עובד?

"הסדנא היא אינטרנטית, עם עשרות שיעורים מוקלטים לפי סדר הלמידה. והיא מתמקדת בעיקר בפרקטיקה. אני אנטי תאוריה, מאמין רק בפרקטיקה, ולכן רוב העבודה והלמידה בפועל נעשית תוך כדי תנועה. והליווי המקיף שאני נותן בסדנא. זה עובד בשני מישרים - מנטאלי ומעשי. מנטאלית צריך להכין את האנשים לעולם הזה של המסחר בבורסה, ולכן אני גם מלמד אותם איך לחשוב בצורה נכונה, ומעשית אני נותן לאנשים את הקובץ שבניתי שישתילו על המחשב שלהם וכך הם מקבלים בעצם את כל האסטרטגיה מוכנה, וחוסכים להם שנים של למידה".

ומתי רואים תוצאות?

"כל אחד מגיע להצלחה בקצב שלו, עם מהירות קליטת החומר והזמן שהוא יכול להשקיע בזה, אבל יש לי את הכלים להביא את הבן אדם להצלחה. כמו כן התלמידים מקבלים חצי שנה של ליווי צמוד גם ממני וגם מהמנהלים של הקבוצות, בעצם המצטיינים של כל קבוצת לימוד. היות ואי אפשר לעשת את זה לבד, כי אתה חייב מנטור. מי שהולך ללמוד במכללה מקבל בעיקר חומר תיאורטי, אבל לא מקבל את הפרקטיקה הנדרשת, ולכן בזמן אמת - לא יודע מה לעשות. זה בדיוק כמו ברפואה - לא מייד קופצים למים העמוקים. קודם כל צריך לעבור סטאג' ולהיות מלווה תקופה על ידי מי שיש לו ניסיון וידע, ורק אחר כך יוצאים לעצמאות. הליווי שלי נעשה דרך קבוצות ווצאפ וטלגרם".

דניאל מוסיף ואומר כי "בחודש הראשון נפתחת קבוצת ווטסאפ של מחזור התלמידים, ואחרי חודש הם עוברים לקבוצת הטלגרם של הבוגרים, שם יש כ-500 תלמידים בוגרים. בקבוצה יש שיתוף של המידע, עזרה הדדית, ליווי שלי ושל המנהלים. אני פותח קבוצה כל חודש ומדי מחזור אני בוחר מצטיינים והם הופכים להיות מנהלים, וככה עולים בקבוצה רק הדברים הכי טובים, אין שם הרבה רעשי רקע. המטרה היא שאנשים ילמדו מהכי טובים".

כמה זמן צריך להשקיע במסחר?

"השקעה היא בערך חצי שעה ביום. המסחר בארה"ב מתחיל ב-16:30, ובעזרת הקובץ שסורק את השוק האמריקני, תוך כמה דקות התלמידים מקבלים את כל המידע על המניות או תעודות הסל הכי אטרקטיביות למסחר לאותו היום, והם צריכים לבצע את הפעולות לפי אסטרטגיה של ניהול סיכונים שהם לומדים בקורס, זו אסטרטגיה שאני פיתחתי. זה מה שגורם לכולם להגיע לרמה מאוד גבוהה תוך זמן קצר, כי הסורק מסנן את המניות שהן לא טובות. מדובר בסך הכל בקובץ שמשתילים בתוך תוכנה, אותה משכירים. אופטימה- זה שם התוכנה. והברוקר זה אינטראקטיב".

איך הגעת בעצם לתחום?

"אני כבר 20 שנה בתחום של ההשקעות, ועבדתי הרבה שנים בבתי השקעות שונים. ראיתי שהאוטומציה בכל העולם מתקדמת בתחום ההשקעות אבל בארץ היינו בפיגור משמעותי בנושא. הסיבה היא כי השוק הוא קטן ולא כדאי לפתח פה כלים אוטומטיים, ואנשים לא הכירו את האופציות. אנשים עדיין מנהלים אתה ההשקעות שלהם בבנק או בבית השקעות, וזה מאוד פרימיטיבי. היום בעולם יש כלים שעוזרים לך לקבל החלטות הרבה יותר טוב בעזרת בינה מלאכותית ושילוב של אוטומציה. אין שום סיבה שבשוק ההון זה לא ייכנס".

האוטומציה, כאמור, יכולה להקל משמעותית על תהליך המסחר, כפי שדניאל מחדד: "כלים רובוטיים עוזרים לך לקבל החלטות הרבה יותר טובות באופן אישי מהמלצות של אדם ספציפי. פה התחלתי תהליך ארוך של מחקר ופיתוח לעצמי, ואחרי כמה שנים באמת יצאתי לעצמאות, ניהלתי את ההון של עצמי בהצלחה מאוד גדולה. ב-10 שנים האחרונות הדבר היחיד שאני עושה הוא מסחר בשוק ההון עם הכסף שלי. לפני שלוש שנים החלטתי להביא את הידע הזה לציבור כי ראיתי שזה באמת עובד ואז פתחתי את הסדנא".

ובטח אתה נשאל לא מעט, מה הסיכון?

"בחודש הראשון אתה סוחר בתוכנת דמו (DEMO), ורק אחרי זה עובר למסחר עצמאי בכסף ממש, כך שאין פה סיכון. אתה סוחר בחשבון אמיתי רק לאחר שהוכחת רווחיות בחשבון הדמו ,מה גם שאחד מהכלים שאני נותן בסדנא הוא כלי חדשני בישראל שנקרא 'מירור-טריידייג', תוכנה המאפשרת לכל תלמיד שלי להעתיק באופן אוטומטי לחלוטין את העסקאות שאני מבצע בתיק שלי ואז זה מקצר להם את הזמן שבמסגרתו הם יכולים להרוויח כסף.

"המטרה שלי לא לייצר לאנשים כסף", מבהיר דניאל, ומוסיף: "אלא ללמד אותם איך לסחור נכון, יחד עם זאת מהיום הראשון התלמיד יכול להתחיל להרוויח כסף בזכור החיבור הישיר לעסקאות שאני מבצע, ומועתקות באמצעות התוכנה. זה משהו חדשני" ומהפיכה של ממש בתחום. כמו כן מי שהצטרף לסדנא ,למד את התחום, הבין את העקרונות המהותיים שאני מלמד, אך מסיבה כלשהיא לא מוצא זמן לסחור בעצמו - יוכל להעתיק את הפעילות שלי באמצעות התוכנה וכך אני יודע שאין מצב שלקוח יגיע אלי ולא יפיק תוצאות פרקטיות מהקורס והידע שאני נותן".

מי קהל היעד שמגיע לסדנאות?

"יש לי מגיל 20 עד גיל 70 ומכל המקצועות. אתה לא חייב להיות איינשטיין כי אתה מקבל את הרוב מוכן, אבל אתה בהחלט צריך אינטליגנציה בסיסית כי בסוף אתה גם צריך ללמוד לתפעל את זה. אתה מקבל כמו באיקאה מוצר עם הוראות הפעלה, ואתה עושה את העבודה. ככה אתה גם מרוויח וגם לומד את הידע שלי תוך כדי הדרך".

דניאל, משהו לסיום?

"אתה יודע….לפעמים אני מסתכל מהצד על הקורס שאני מלמד והדרך שהתלמידים שלי עוברים ואני ככה אומר לעצמי... אם מישהו לפני עשרים שנה היה יכול ללמד אותי את מה שאני יודע היום הייתי מוכן לשלם על זה כל מחיר ולפחות פי עשרה ממה שהתלמידים משלמים לי היום. אנשים לא תמיד מבינים את החשיבות העצומה של ליווי על ידי מנטור מנוסה שכבר הלך בדרך בעצמו, וכמובן הוכיח שיש לו יכולת לייצר תוצאות, זה חוסך כל כך הרבה זמן כסף ואנרגיה ומביא אותך ליעד מהר ובטוח יותר, וזה באמת שווה כל שקל, כי החזר ההשקעה כאן הוא המהיר ביותר מכל תחום אחר שתבחרו להשקיע בו. אז אם גם אתם רוצים להתחיל לסחור, עם סיכויי הצלחה גבוהים מאוד ועם המנטור שיש לו את אחוז התלמידים הרווחים הכי גבוה בשוק".

רוצים גם להתחיל ללמוד ולהרוויח? לצפייה בהמלצות התלמידים וליצירת קשר:

לאתר העסק, לחצו כאן

לערוץ ה-YouTube של דניאל, לחצו כאן

לעמוד הפייסבוק, לחצו כאן

בשיתוף דניאל סונסינו
  • עוד באותו נושא:
  • השקעות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully