וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור החדש של הבישול הביתי

בשיתוף 450C

25.1.2021 / 12:53

הוא מרשים, הוא עושה את כל מה שתנור רגיל יכול לעשות ואף יותר, הוא נייד וניתן לקחת אותו לכל מקום - הכירו את הייתרונות הרבים של טאבון ביתי שישדרג לכם את המטבח

טאבון ביתי. 450C,
טאבון ביתי/450C

אי אפשר היום ליהנות מאירוח בבית ישראלי מבלי להתפעל ממתקן הבישול התורן שבעלי הבית פינקו בו את עצמם. בזכותם, האפייה והגריל, הבישול והאידוי, משדרגים את כל המאכלים שמתקבלים והופכים לחוויית אירוח למשפחה ולחברים. בין המתקנים תוכלו למצוא את הפינוק האולטימטיבי שתוכלו להתפנק בו והוא הטאבון הביתי. אם ראיתם אותו במסעדות, באירועים ובכל מקום שבו אפשר ליהנות מאפיית פיצה או לחמים ביתיים במהירות ובחום המתאים לאפייה של מאפה פריך מבחוץ ורך מבפנים, אין סיבה לא ליהנות ממנו גם בבית הפרטי שלכם. טאבון כזה הוא אטרקציה שלא עומדת בפינה זמן רב אלא נכנסת לשימוש אינטנסיבי משום שאין כמעט משפחה שלא תמצא מה לאפות בו.

טאבון ביתי מעוצב

את טאבון ביתי 450C אפשר למצוא בבתים רבים ברחבי העולם, שכבר היבנו את היתרונות שיש בו. הוא מתאים לא רק לאיטלקים ולתושבי אזור הים התיכון שמכירים בערך הקולינרי של תנורים שבנויים כך בצורת כיפה עם תא חימום מהיר בחום רב. המאכלים שאפשר לבשל בו כוללים גם תבשילי בשר ודגים, ירקות ועוד ולא רק מאפים כמו פיצה ופיתות ולחמים. את כל מה שאפשר לקבל במהירות בקטגוריית המאפים תוכלו לקבל באותה איכות ובאותו עושר טעמים גם כשמבשלים בחומרים אחרים. זוהי הגדולה של הטאבון שאפשר להטמין בו סירים ותבניות ולקבל תבשילים באיכות מדהימה, כמו בישול אטי ועוד.

חוויית בישול לאורחים

כל מי שאוהב להפוך את הבישול לאורחים להפנינג ולטקס קולינרי שנעשה לנגד עיניהם ייהנה מהעבודה עם טאבון ביתי. אפשר להפעיל אותו בעזרת גז ממיכל שצמוד אליו ומסופק אתו, או להפעיל אותו על עצים שמוסיפים ארומה מיוחדת והופכים את הכל לרומנטי ולאירוע ייחודי. הטאבון עצמו בעל תחתית שמוטה, מה שמבטיח שהאפייה והבישול יהיו אחידים וטובים וההתחממות המהירה של הטאבון ל-450C מבטיחה לכם מהירות הכנה ואיכות טעמים ואפייה יוצאת מהכלל. זוהי באמת צורה חדשה של בישול ביתי שלא ניסיתם קודם הודות לתכנון החכם ולעיצוב המרהיב של המתקן שמתאים לכל בית וגם למסעדות קטנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

לבשל בכל מקום

את היתרון הגדול באמת של הטאבון הביתי שמרנו לסוף, משום שלמרות שהוא יככב בשמחה בכל אירוח ביתי שלכם, אתם לא מוגבלים לחצר או למרפסת הפרטית שלכם. אפשר לקחת אותו לכל מקום ולבשל שם - אצל חברים, בחוף הים, בפיקניק בפארק, באירוע בטבע או באולם סגור, וכמובן לשמח חברים של הילדים בכל מקום שתתבקשו לעשות זאת. הוא נייד וקל לתפעול ולתחזוקה, ואתם יכולים להכין בו הכל ולהפוך למוקד תשומת הלב של כל קהל. הוא נוח ועלותו נמוכה יחסית לכל האפשרויות שהוא מזמן לכם לבשל בחום גבוה פי כמה מהתנור הביתי שלכם. חשבו על מסיבת הגג הבאה שלכם וכמה ייהנו לראות אתכם אופים פיצות או פיתות, ותראו כמה שהרכישה הזאת תצדיק את עצמה.

המאמר בחסות משרד פרסום דיגיטל STG

בשיתוף 450C
  • עוד באותו נושא:
  • טאבון
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully