וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצר לעסקים - אבטחה באמצעות טכנולוגיה

בשיתוף מבצר טכנולוגיות מיגון ואבטחה

26.1.2021 / 14:21

מבצר טכנולוגיות מיגון ואבטחה משלבת טכנולוגיה מתקדמת וניסיון של עשרות שנים על מנת לספק אבטחה מקיפה לכל עסק

מבצר טכנולוגיות מיגון ואבטחה. מבצר טכנולוגיות מיגון ואבטחה,
מבצר טכנולוגיות מיגון ואבטחה/מבצר טכנולוגיות מיגון ואבטחה

מבצר טכנולוגיות מיגון ואבטחה היא החברה המובילה בתחום אבטחת העסקים באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות בעולם. עם ותק של למעלה מ-35 שנה ואלפי סיכולים מוצלחים צברה החברה מוניטין בשל השילוב המתוחכם והבלתי מתפשר בין תוכנה, שליטה, בקרה וביטחון, לצד שירות לקוחות איכותי וליווי צמוד לכל לקוח.

המוקד ממוקם בפארק אפק בראש העין ומתמחה במעקב, ניתוח ובקרה מרחוק והפעלת צוותי סיור וביטחון בשטח וכך מספקת לכל עסק מעטפת הגנה הרמטית המונעת פריצות ונזקים, מרביתם עוד טרם התרחשותם. מוקד מבצר לא מסתפקת ביכולת הטכנולוגית הגבוהה הקיימת כיום וכחלק מהחזון של החברה, היא משפרת תמידית את השירות, הן מבחינת המענה הטכנולוגי והן מבחינת הזמינות האנושית.

שקט נפשי ולא רק

אין ספק שכאשר מדובר על אבטחה שוטפת לחברות ועסקים, החשיבות של להיות מוגנים היא תמיד גדולה אך כיום בתקופת הקורונה, מדובר בצורך הכרחי מתמיד. אנו עדים בתקופה האחרונה לעלייה של עשרות אחוזים בהתפרצות לעסקים ולגניבות. בין אם מדובר בגורמים עברייניים המנצלים את הסגרים ואת הדילול של האנשים במקומות העבודה ובין אם מדובר על אנשים שנקלעו למצב כלכלי בעייתי - אנחנו תמיד שם.

מנהלי המשמרת שלנו הם בעלי שליטה ובקרה מקסימליים על כל האתרים בשטח. מדובר בצוות מיומן היודע לזהות פעילות חשודה 24/7, לקבל אינדיקציות באמצעות התוכנות, לתפעל מערכות מרחוק ולהזניק סיירים וגורמי ביטחון בשלב מוקדם של האירוע.

ואתם? אתם יכולים לישון בשקט ולקום בבוקר לשגרת היום. שקט נפשי כבר אמרנו?

האלמנט האנושי - מוקד רואה רמה א'

מוקד מבצר הינו מוקד רואה רמה א', באישור משטרת ישראל. ומעבר לכך המוקד מאפשר תקשורת מנוטרת דו כיוונית 24/7, בין מערכות האבטחה והצפייה המשוכללות לבין המוקד המאויש.

מכיוון שלא ניתן להציב אבטחה צמודה סביב כל עסק בישראל, המוקד רואה המנוטר הוא זה שמקבל ומנתח את הנתונים בזמן אמת, מזעיק את כוחות הביטחון במידת הצורך ואף מנטרל ומבטל אזעקות שווא. מוקד מבצר כבר סיכל כמות מכובדת של ניסיונות פריצה לבתי עסק ומהווה דוגמה ומופת בכל מה שקשור לאבטחת עסקים תוך שימוש בטכנולוגיה פורצת דרך.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מערכת ספיידרנט. מבצר טכנולוגיות מיגון ואבטחה,
מערכת ספיידרנט/מבצר טכנולוגיות מיגון ואבטחה

מערכת הספיידרנט של מוקד מבצר

כאמור, המוקדנים המאיישים את מוקד מבצר מסתייעים במערכת המצלמות המתוחכמת של מבצר טכנולוגיות מיגון ואבטחה.

מערכת הספיידרנט של מוקד מבצר נחשבת למתקדמת ביותר בתחום וכוללת פריסה רחבה של מצלמות אנליטיקה, המסייעות בניהול אירועים מורכבים בזמן אמת.

בנוסף למצלמות הקיימות באתר מותקנת תוכנת אנליטיקה באמצעותה קובעים אינדיקציות התראה למוקד המבצעי, מה שהופך את המצלמות הפאסיביות למערכת תגובה אקטיבית המתריעה על כל שינוי או חדירה בזמן אמת ומאפשרת הקפצת כוחות ותגובה מיידית.

בנוסף, מצלמות אנליטיקה מאפשרות לייתר שמירה פיזית ברוב האתרים באישורן של חברות הביטוח. השימוש בספיידרנט והיכולת לייצר אינדיקציות על תוואי השטח, מאפשר לנו לאבטח באופן מושלם אתרים פתוחים כגון מרלו"גים , מגרשים ועסקים בעלי סחורות חמידות ועוד...

לנהל עסק בראש שקט

אז מה יש לנו? צוות מוקדנים מיומן, מערכות אבטחה טכנולוגיות מהמתוחכמות בעולם, סיירים המגיעים לכל מקום בו מתבצעת פעילות חשודה והכי חשוב, מוקד שיענה באופן מידי לקריאתם ,יגיב במהירות לקריאות של אזעקות וגלאים המחוברים למרכז הבקרה ויעמוד לצדכם ועבורכם בכל פעם שתצטרכו, בכל יום, בכל שעה.

מבצר - דואגים לבטחון שלך!

כתובתנו: המלאכה 4, פארק אפק, ראש העין

טלפון: 03-9033133

בשיתוף מבצר טכנולוגיות מיגון ואבטחה
  • עוד באותו נושא:
  • אבטחה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully