וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הטלמרקטינג והטלמיטינג המובילה מישראל פונה גם לארה"ב ואירופה

בשיתוף טופ סיילס

27.1.2021 / 9:37

כשאיירין שוורצגלס הייתה בת 17 היא החלה להוביל את מחלקת הטלמרקטינג שבה עבדה, שבע שנים אחרי כבר פתחה חברה טלמרקטינג משלה. היום, "טופ סיילס" מתרחבת גם לארה"ב ואירופה

איירין שוורצגלס. באדיבות המצולמים
איירין שוורצגלס/באדיבות המצולמים

"טלמרקטינג הפך למדיום המוביל בעולם כבר לפני עשורים למכירה ישירה", היא מספרת. גם בעידן שבו האינטרנט נכנס לכל בית, אנשים עדיין מעדיפים לשמוע קול אנושי ולתת את מספר האשראי בטלפון ולא להזין אותו בטופס מקוון. אנשי המכירות שלנו מצליחים היום, יותר מתמיד, לחזור לכל הלידים שממלאים פרטים בדפי הנחיתה ולסגור עסקאות עבור לקוחות".

שלוש שנים בלבד הספיקו לאיירין שוורצגלס, כיום בת 27, למצב את "טופ סיילס" בתור חברת טלמרקטינג שמסוגלת לתת מענה הן ללקוחות קטנים והן ללקוחות גדולים יותר. "מגיעים אלינו בעלי עסקים מכל התחומים: משפטנים, רואי חשבון, אנשי נדל"ן, בעלי קורסים דיגיטליים, מפעילי תוכניות הרזייה ועוד מגוון רחב של לקוחות שזקוקים לעזרה". איירין ממשיכה: "עבורנו, כל לקוח הוא עולם ומלואו. אנו מקדישים את הזמן לבנות תסריט מכירה מנצח בהתאם לעקרונות שחידדתי עם השנים".

מה עם הקורונה, היא השפיעה על העולם הזה?

"דווקא בתקופת הקורונה הטלפנים שלנו גילו שאין הבדל בין דרך הפעילות לפני ואחרי המשבר. הם תמיד עבדו מהבית, לא הפעלנו סניף עם מרכזיה, אלא אפשרנו לעובדים להיות זמינים בשעות גמישות ללקוחות. אם לקוח צריך שעה ביום ושעתיים בערב הוא לא צריך לשכור חברת טלמרקטינג סטנדרטית. הוא זקוק לגמישות הזו של טלפנים שמכירים היטב את המוצר ויכולים לענות בכל שעה".

היא מוסיפה: "אם היום לקוח מבקש שיתקשרו אליו מחר בבוקר, ולקוח אחר רוצה שיחזרו אליו דווקא אחרי הצהריים, הטלפנים לא יגידו 'זה אחרי המשמרת שלי'. הם יעצרו לרגע את שגרת יומם, יחזרו ללקוח ויבצעו את המכירה. בנוסף, הטלפנים שלנו עובדים עם טלפונים ניידים, כך שאחוזי המענה הראשוני לשיחות גם הם גבוהים. הם שולחים הודעות וואטצאפ ללקוח, שולחים מיילים ואפילו מבצעים תזכורות לפגישות שקבעו אם סיכמנו זאת מראש. כל זאת כדי לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו".

עכשיו אתם מתרחבים גם לאמריקה ואירופה?

"נכון, גייסנו טלפנים נוספים מרחבי העולם והמטרה לתת שירות בעברית קודם כל וגם בשפות נוספות. הדבר עלה כצורך בקרב חלק מלקוחותינו, וכעת אנו מסוגלים להעניק להם את השירות הזה. כל זאת במחירים שנראים מצחיקים לחברות בארה"ב, בחבילות שעות גמישות המותאמות לכמות הלידים של הלקוח ולצרכים של כל אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אתם עושים גם שיחות קרות?

"כמובן, אבל ברור שאחוזי הסגירות יהיו גבוהים יותר כאשר חוזרים ללקוחות חמים. לפעמים, עדיף ללקוח להשקיע מעט בפרסום ברשתות החברתיות ובגוגל בתשלום, ולהשיג לידים איכותיים יותר".

טופ מרקטינג ממשיכה לגייס לקוחות וטלפנים בישראל גם מעבר לים. לקבלת מידע נוסף בקרו באתר הבית של חברת הטלמרקטינג בכתובת הזו - http://top-sales-marketing.co.il

בשיתוף טופ סיילס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully