וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודה "היברידית" מהבית

בשיתוף עבודות מהבית

27.1.2021 / 10:54

עבודות מהבית הפכו להיות "מוצר משלים" לשוק העבודה החדש, שוק הפוסט קורונה

משרד ביתי. freepik,
משרד ביתי/freepik

אם בעבר עבודות מהבית היתה עבודה שעניינה וכוונה בעיקר לאנשים שיש להם צורך להיות בבית ולספק פרנסה וענין, שיאפשרו שילוב של מגבלות קיימות ועבודה, הרי שבהווה ובעתיד צורת עבודה זו תהיה חלק מעבודה "היברידית", המאפשרת תמהיל בין סוגי עבודה שונים לכלל האוכלוסיה. דרישה לסוג זה של עבודות מהבית לא תגיע רק מצד המועסקים, אלא גם ובעיקר מצד המעסיקים, שראו כי טוב.

המעסיקים חששו בעבר מכך שעבודות מהבית יביאו לחוסר יעילות, לכך שאנשים יעסקו בדברים אחרים בזמן שהותם בבית, כמו בני משפחה, עבודות בית וכו'. הם חששו שלא תהיה הפריה הדדית בין עובדים ושזה יביא לכך שהעבודה לא תבוצע לשביעות רצונם, גם באספקט האיכותי וגם הכמותי. בעיקר חששו המעסיקים מתחושת חוסר השליטה, שהלמה את הכלים הישנים. כל זאת, כלומר, לפני תקופת הקורונה.

ואז הגיעה הקורונה והעמידה עובדות לפני המעסיקים. היא לא הותירה בפניהם ברירה ועל מנת להמשיך לתפקד כחברות ומעסיקים, וגם לכבד ולציית לחוקים ותקנות, המעסיקים התפשרו ואיפשרו עבודה מבית. פרק הזמן התארך, וחלק מהחברות כבר מאפשרות עבודות מהבית לעובדיה כמעט שנה.

התברר להפתעתם של רוב המעסיקים, שלא רק שהעבודה מתבצעת ביעילות ובצורה איכותית, יש לה יתרונות נוספים. ראשית העובדים נהיו ממוקדים ויעילים. פגישות והפריה הדדית התאפשרו בזכות האפשרות לבצע פגישות אונליין, בפלטפורמות שונות ומתפתחות, ויותר מכל הביאו לחסכון רב בהוצאות החברות, הן בנדל"ן, הן בהוצאות תפעוליות שוטפות כמו נסיעות, שכר דירה, אוכל ועוד, והעלו את הרווחיות של החברות, שיכולות גם להעצים את העובדים.

היכולת למזג בין שני צורות העבודה, עבודות מהבית ועבודות מהמשרד, יצרה עולם עבודה חדש. אנו פה כדי לאפשר למי שרוצה להיכנס לעולם החדש, לעשות זאת. אצלנו תמצאו גם משרות במגוון תחומים וגם תמיכה.

לעבודות מהבית ולפרטים נוספים שלחו לנו הודעת וואטספ במספר 058-5599625 או הודעה לכתובת האימייל worksfromhome2000@gmail.com

בשיתוף עבודות מהבית
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully