וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר קידס - חדרים מעוצבים מעץ מלא

בשיתוף תמיר קידס

28.1.2021 / 12:24

רשת תמיר קידס היא עסק מפחתי הקיים כבר כ-30 שנה ומספק ריהוט איכותי ושירות ללא פשרות

רהיטי תמיר קידס. תמיר קידס,
רהיטי תמיר קידס/תמיר קידס

תמיר קידס נחשבת לאחת החברות המובילות והמוכרות בישראל עבור ריהוט וחדרי ילדים מעוצבים. ניתן למצוא בתמיר קידס מגוון רחב של רהיטים: חדרי ילדים מדהימים ומעוצבים, מיטות ילדים ונוער, ארונות קטנים וגדולים לחדרי הילדים, שולחנות וכוורות לאחסון, כסאות ישיבה, ועוד הרבה ציוד לחדרי ילדים. באתר תמיר קידס תוכלו להתייעץ בכל אשר ליבכם, להזמין את הריהוט בצורה מקוונת, ולקבל שירות ומענה אנושי.

קצת היסטוריה - משפחה שהפכה לרשת המובילה בישראל

הכל התחיל במשפחה, סיפור ההצלחה שלנו התחיל לפני יותר מ-30 שנה, בעיר תל אביב. הסיפור החל בנגרייה אישית ומשפחתית בתל אביב של משפחת ברכה, ההתמחות העיקרית של המשפחה היא רהיטים בעבודת יד, רהיטים מעוצבים ומקצועיים בעבודת יד מעץ מלא. מפה לשם, חלפו להם עוד כמה שנים, והדור הבא, דור ההמשך, החליט לקחת על עצמו את הפרויקטים ואת המושכות בצורה רצינית ומקצועית. ומכאן, ביחד עם המשפחה שעבדה ועמלה קשה במהלך השנים, הוקמה רשת חדשה שכיום נקראת רשת תמיר קידס (Tamir Kids), אשר מתמחה בייצור והקמת רהיטים מותאמים אישית ע"פ הסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק.

לרשת תמיר קידס יש ניסיון של יותר מ-20 שנה בתחום ייצור הרהיטים, עם פריסה גדולה וארצית. הרשת פועלת וממוקדת למתן שירותי ייצור בתחום הריהוט הביתי לחדרי ילדים, ויחד עם 5 סניפים שפועלים יחדיו.

היתרונות ברשת תמיר קידס - למה לבחור דווקא בנו

כשאתם בוחרים לקנות מרשת תמיר קידס, אתם לא רק קונים מוצרים וריהוט, אלה מקבלים הרבה יותר. בתמיר קידס יש אמא ואבא, יש שירות ואחריות בהתאם, וכמו כן גם מספר יתרונות שימושיים. אז מה אתם מקבלים מאיתנו? למה אנחנו נחשבים כטובים ביותר? הנה כמה יתרונות שמגיעים עם המוצרים שלנו:

1. מוצרים כחול לבן - כאשר אתם קונים מאיתנו ריהוט, אתם קונים מוצרים כחול לבן. כחול לבן הם מוצרים שתוכננו ויוצרו במדינת ישראל בלבד, ללא התערבות מספקים חיצוניים מחוץ לארץ. במילים אחרות: אתם מקבלים איכות גבוהה בכל מוצר, אמא ואבא, וכתובת אמיתית.

2. ריהוט מעץ מלא בלבד - אחד מהכללים שרשת תמיר קידס פועלת לפיה היא ליצור רהיטים חזקים, עמידים, ומעוצבים מכל בחינה. לכן, ובעקבות זאת, תמיר קידס משתמשת אך ורק בחומרי גלם חזקים ועמידים, כאלה שהוכיחו את עצמם לאורך השנים. בקיצור, אנחנו עובדים רק עם ריהוט מעץ מלא, וזאת במטרה להבטיח את השקט הנפשי שלכם.

3. חומרי גלם איכותיים - מלבד העץ המלא, רשת תמיר קידס משתמשת בחומרי גלם נוספים החל מפרזול של Blum הידועה, ועד לשימוש נכון עם צבעי הטמבור המובילים. כל החומרים, כל הספקים, וכל העיצובים עומדים בתקנים המחמירים והבינלאומיים.

4. ריהוט מעוצב ומתוכנן היטב - אצלנו, ברשת תמיר קידס, אתם מקבלים ריהוט מעוצב ומתוכנן היטב. אתם מקבלים עיצוב אדריכלי נהדר, 5 שנות אחריות על מגוון רהיטים, תכנון בשילוב עץ מלא, ויוקרה אמיתית. אנחנו עושים את מרב המאמצים במטרה לייצר את הרהיטים הטובים ביותר, תוך דגש על שמירת איכות וביטחון.

5. אחריות ושירות על המוצרים - כל המוצרים שאתם רוכשים מרשת תמיר קידס מגיעים עם 5 שנות אחריות, שירות אנושי, ותמיכה אודות הציוד. אתם לא רק קונים מוצר, אלה באמת מקבלים כתובת אמיתית שאליה תוכלו לפנות, אמא ואבא.

רשת תמיר קידס מעניקה לכם את הזכות להצטרף לרשת האיכותית ביותר בישראל, ובה אתם מקבלים: תשומת לב לפרטים הכי קטנים, תכנון קפדני ואדריכלי, עיצוב מרהיב, 5 שנות אחריות, ושירות אנושי בכל בעיה. רשת תמיר קידס מעניקה כמו כן מוצרים משלימים לחדרי הילדים או למיטות נוער כמו: אביזרי נוי ויופי, אקססוריז, ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רהיטי תמיר קידס. תמיר קידס,
רהיטי תמיר קידס/תמיר קידס

טיפים לקנייה בטוחה באתר תמיר קידס

אתר האינטרנט של תמיר קידס מאובטח מקצה לקצה, תחת הצפנה גבוהה של 256bit ועם SSL מאובטח. רשת האינטרנט שלנו מאוד מאובטחת, ועדיין קיימים וירוסים וניסיונות פריצה דרך המחשב שלכם, וכדאי להיזהר ולקחת בחשבון את כל הגורמים האפשריים. בפסקה זו, רשת תמיר קידס, מעניקה לכם 4 טיפים לקנייה בטוחה באתרי אינטרנט בישראל ובעולם. אז מהם הטיפים? הנה הרשימה:

1. בצעו רכישות רק מרשת האינטרנט שלכם - בעת הרכישה, באתר תמיר קידס, או באתר אחר, אתם חייבים להיות עם היד על הדופק תמיד. ההמלצה שלנו היא לרכוש מוצרים רק עם האינטרנט או ה- WIFI הפרטי והביתי שלכם. רכישה באמצעות רשת WIFI בבתי קפה היא לא מאובטחת, וניתנת למעקב. לכן, ובעקבות זאת, הימנעו מרכישות באמצעות רשת WIFI ציבורית.

2. ודאו שלצד האתר מופיע מנעול ירוק - באתר תמיר קידס תוכלו לראות את המנעול הירוק לצד הדומיין, לצד שורת הכתובת העליונה בדפדפן. אם אתם רוכשים באתרים נוספים ולא מופיע מנעול ירוק, הרכישה לא מאובטחת, ולכן ההמלצה שלנו היא לוותר על הרכישה. כאשר אתר לא מאובטח, פרטי התשלומים יכולים לזלוג למקורות לא מהימנים, מקורות צד שלישי. דוגמא למנעול ירוק:

רהיטי תמיר קידס. תמיר קידס, צילום מסך
רכישה מאובטחת/צילום מסך, תמיר קידס

3. תעדו את הרכישות שלכם באינטרנט - בכל רכישה באתרי האינטרנט אתם אמורים לקבל אישור לביצוע התשלום או העסקה: לאימייל או לטלפון. שמרו את התיעוד הזה כהוכחה לביצוע התשלום, במקרים שבהם אתם נאלצים לדון בבעיה עם המוכר או עם חברת האשראי, התיעוד הזה ישמש כהוכחה סופית לביצוע התשלום.

4. ודאו שמדובר באתר מהימן וסמכותי - ודאו שמדובר באתר מהימן, אתר סמכותי ומוכר מאוד. אספו מודיעין, ועשו חקר אודות החברה, המוצרים, והאתר, וזאת בכדאי למנוע רכישות לא מאובטחות, או רכישות שאינם אמינות. באתרי מסחר גדולים אין צורך בלוודא את הסמכות, אנחנו מדברים בוודאי על עלי אקספרס, אמאזון, ושאר הירקות.

אלה הם 4 הטיפים השימושיים לחוויית קנייה נכונה, בטוחה יותר, ומאובטחת. באתר תמיר קידס, השקענו את מרב המאמצים באבטחה גבוהה, באחסון יציב ומוכר, ובהצפנה ברמה הגבוהה ביותר. מעוניינים בריהוט לילדים? חדרי ילדים איכותיים? פנו אלינו עוד היום בפרטי הקשר הבאים: טלפון -
1-700-505-510, כתובת: משה הלוי 14 ראשון לציון. תוכלו לפנות אלינו גם ברשתות החברתיות, פשוט רשמו תמיר קידס בחיפוש.

או השאירו פרטים ונחזור אלכם בהקדם האפשרי

מקווים לראותכם במעגל הלקוחות שלנו, בברכה רבה, צוות תמיר קידס.

בשיתוף תמיר קידס
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully