וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף למתכות בגוף ולפסים האפורים בחניכיים, הכירו את השתל הירוק - שתל הזרקוניה

בשיתוף ד"ר גרה נשאת

31.1.2021 / 9:35

שתלי המתכת שהיו נהוגים עד היום יצרו בעיה אסתטית ולעיתים גם בריאותית. כיום ניתן לבצע השתלות שיניים באמצעות שתלי זירקוניה

ד"ר גרה נשאת. https://garaclinic.com,
ד"ר גרה נשאת/https://garaclinic.com

אנשים רבים שעברו השתלת שיניים מבחינים בפס אפור בגבול החניכיים עם כתר השן אשר פוגם באסתטיות הפה והפנים ומעניק תחושת אי נוחות. אחת הסיבות לכך היא שימוש בשתלים מתכתיים בעלי צבע אפור אשר מבצבצים מבעד לחניכיים הדקות מתחת לכתרים. הפתרון לכך הוא פשוט - שימוש בשתלי זירקוניה חדשניים, מחומר קרמי לבן שלא רק תורמים לאסתטיקה, אלא גם לבריאותנו.

הכירו את רופא השיניים שכדאי לכם לפגוש. פנינו אל ד"ר גרה נשאת, הרופא הבכיר ברשת מרפאות שיניים "גרה קליניק" הממוקמות בתל אביב וברחובות על מנת לקבל הסבר אודות שתלי הזירקוניה אשר כבר כבשו את רפואת הפה והשיניים באירופה וכעת הגיעו לכבוש גם את ישראל.

זוהי רשת מרפאות פורצות דרך, המביאה את כל החידושים הרפואיים המומלצים ומציעה טיפולים על ידי הטכנולוגיות החדשניות ביותר. על כל הטיפולים מנצח ד"ר גרה נשאת, בעל תואר אירופאי באימפלנטולוגיה וכירורגיה אורלית בעל רזומה של יותר מ-20 שנות ניסיון. ד"ר גרה סיים בהצלחה לימודי רפואת שיניים באוניברסיטת פרנקפורט (גרמניה) ובעל תואר מטעם ארגון הרופאים המשתילים בגרמניה, עבר השתלמויות מקצועיות בבתי חולים ואוניברסיטאות מובילות בעולם להשתלות דנטליות, כירורגיה ושיקום פה מורכב. כמו כן, ד"ר גרה מעודכן כל הזמן בכל הטיפולים החדשים בזכות היותו חבר פעיל באגודות וארגונים שונים, כגון אגודת הרופאים המשתילים בגרמניה וכן בארה"ב, האגודה ההולנדית להשתלות דנטליות, הארגון האמריקאי ללייזר, העמותה הישראלית להשתלות דנטליות, ארגון רופאי השיניים בהולנד, ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל, אגודת המשתילים לשתלי זירקוניה בשוויץ ועוד.

מהם שתלי זירקוניה אשר כובשים את ארצנו?

"מטרת השתל הינה לשמש כשורש מלאכותי, במקום שן חסרה, עליו נבנה כתר השן שרואים בחוץ " מסביר ד"ר נשאת. "השתלים הנפוצים כיום אצל רוב הישראלים, הם שתלים מתכתיים עשויים מסגסוגת טיטניום בצבע אפור מתכתי. שתלי זירקוניה לעומת זאת, אינם שתלים מתכתיים, אלא שתלים קרמיים בצבע לבן לשילוב מושלם לצבען הטבעי של השיניים. חשוב להדגיש, כי השימוש בחומר הזרקוניה מוכר כבר שנים בסתימות ובכתרים, החידוש הוא בכך שעכשיו בונים מזה שתלים הממוקמים במקום שורש השן וזו טכנולוגיה אדירה ומבטיחה" מדגיש ד"ר גרה נשאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מהם יתרונות שתלי זירקוניה לעומת שתלי טיטניום?

שתלי זירקוניה הינם שתלים ייחודיים ופורצי דרך, להם 2 יתרונות מרכזיים לעומת שתלים מתכתיים:

● הראשון הוא היתרון האסתטי: הצבע הלבן שנהב תורם לנראות החניכיים ומטפל בבעיה הנפוצה של השתלים המתכתיים - צבע אפרפר בגבול העליון של החניכיים.

● היתרון השני הוא בריאותי: עם שתלי זרקוניה יש פחות תהליכים דלקתיים מסביב לשתל מה שתורם להצלחת הפעולה המירבית, כמו כן מחקרים רבים הוכיחו כי המצאות מתכת בגוף האדם עלולה לגרום לתופעות לוואי שונות כמו עייפות יתר אלרגיות ועוד. תופעות אלו אינן קיימות עם שתלי הזרקוניה. שתלי זירקוניה נחשבים עם תאימות ביולוגית גבוהה לרקמות מסביב ועל כן מפחיתים את הסיכויים לדחיות של השתלים בגלל תהליכים דלקתיים מיותרים.

החיסרון היחסי היחיד של שתל זירקוניה הוא מחירו הגבוה ביחס לשתלים אחרים. אך מי שמבין את חשיבות הבריאות והשפעות המתכת על גופנו, מוכנים לשלם את המחיר ולהשתמש בשתלי זירקוניה לא רק בשתלים חדשים, אלא גם להחליף את שתלי טיטניום הקיימים בשתלי זרקוניה ולהגיד שלום למתכות בגוף.

שתלי טיטניום, מנגד, מגדילים את הסיכויים לתגובה דלקתית ורגישויות סביב השתל והמהווים גורם לכישלון בהשתלות רבות. בנוסף, לעיתים ניתן להבחין בצבע האפרפר של שתלי הטיטניום מתחת לחניכיים במיוחד במקרים של חנכיים דקות או נסיגת חניכיים , וכך מבצבץ פס אפור דק בגבול השן עם החניכיים.

שתלים - התפתחות. https://garaclinic.com,
שתלים - התפתחות/https://garaclinic.com

ספר לנו על שיטת ההשתלות הייחודית במרפאות שלך

"אנו מציעים שירות "השתלת שיניים ביום אחד" כך שהמטופלים שלנו ייצאו מהמרפאה עם פה מלא שיניים. במקום להמתין חודשים ארוכים, ניתן לטפל בכל השיניים במהלך טיפול אחד. כמובן יש לעבור פגישת ייעוץ קודם לכן, בה יעשו כל הבדיקות הנדרשות לוודא כי המטופל מתאים לביצוע הטיפול ולתכנן את הטיפול. לאחר שכל השתלים והכתרים הזמניים יותקנו, תבנה מערכת שיניים קבועה תוך מספר שבועות. אנו מקפידים על ביקורת ומעקב אחר תהליך ההחלמה.

לסיכום, שני החומרים טיטניום המתכתי הוותיק , וזירקוניה הקרמי והחדיש הם החומרים הנפוצים מהם בונים שתלי שיניים. שניהם בסה"כ בעלי אחוזי הצלחה גבוהים. היתרון האסתטי והבריאותי של שתלי הזרקוניה מעמיד אותם עם יתרון בולט ומשמעותי, עם חסרון אחד קטן: המחיר היקר. מי שיעדיף בריאות ואסתטיקה אין ספק שזו הבחירה הנכונה רפואית.

בשיתוף ד"ר גרה נשאת
  • עוד באותו נושא:
  • שתלים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully