וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש העסקים אופיר שרון מרחיב את עסקיו: פותח חברת הפקות טלוויזיה

בשיתוף אופיר שרון

31.1.2021 / 12:26

איש העסקים אופיר שרון אשר בבעלותו סוכנות שחקנים ובית ספר למשחק מול מצלמה, הודיע כי בימים אלו הוא מרחיב את עסקיו ובמהלך 2021 יפתח עוד שלושה עסקים חדשים: חברה להפקת סרטים ותכניות טלוויזיה, סוכנות זמרים ואולפן הקלטות, ערוץ טלוויזיה אינטרנטי שישודר ברשת החברת

אופיר שרון. באדיבות המצולמים
אופיר שרון/באדיבות המצולמים

אופיר שרון הוא איש עסקים צעיר, בן 35, נשוי ואב לשניים. שרון החל את דרכו בעולם העסקים לפני כ-10 שנים, התקדם בתעשיית הבידור הישראלית ולפני כשבע שנים הפך לעצמאי והקים סוכנות טאלנטים בעלת שם - .SHARON AGENCY לפני כשנתיים מינה שרון את רויאל יחזקאל כמנכ"ל הסוכנות ויחד עם נטע סלוניקי שמנהלת את מחלקת ליהוק השחקנים להפקות טלוויזיה ופרסומות ועם עוד שתי עובדות נוספות, הם סוגרים עבודות לשחקנים בתכניות הטלוויזיה, סדרות, סרטים, פרסומות ותכניות הראליטי אותם כולנו רואים על המסך אצלנו בבית.

נפגשנו עם אופיר שרון שסיפר לנו כי ההתחלה היתה מאוד לא פשוטה: "סיפור ההתמודדות שלי עם החיים, החל כבר בגיל 4, אז אבי נהרג בתאונת עבודה קשה. אמי גידלה אותי ואת אחיי בנתניה, עם מעט מאוד אמצעיים כספיים ואמא שלי שהיא לביאה אמיתית, עבדה מאוד קשה כדי שאחיי ואני לא נחוש בשום קושי או מחסור".

בגיל 12 יצא שרון לעבוד: הוא ניצל את האופניים שהיו לו והחל לחלק עיתונים ואט אט התמכר שרון לעבודה ולכסף שהגיע עימה. אמו התחתנה פעם נוספת כשהיה בן 14 והמשפחה עברה להתגורר בתל-אביב. שרון מספר כי ישר מההתחלה הוא התאהב בתל-אביב ובמה שהיה לעיר הגדולה להציע לילד שהגיע ממשפחה קשת יום בנתניה. ללמוד הוא לא אהב והגיע לבית הספר בעיקר לפגוש את החברה, אך לעבוד ולעשות כסף הוא מאוד אהב וכך מצא עצמו בגיל 15 עובד בגלידריה לאחר הלימודים. בנוסף, החל שרון לעבוד בתור אחראי ניצבים בהפקות טלוויזיה שונות וכך החל את דרכו בתעשיית הטלוויזיה בישראל. שרון שכבר בתור ילד היה מאוד בוגר ורציני, ותמיד ידע לנהל, התמנה לאחר שנה של עבודה בגלידריה, בהיותו בן 16 בלבד, למנהל סניף הגלידריה בה החל דרכו, רק שנה לפני כעובד מן המניין.

בגיל 17 שרון החליט לחגוג לעצמו יומולדת, הוא סגר ערב במועדון פופולרי שהיה אז בתל-אביב והביא כ-300 חברים לחגוג עמו. שרון מספר כי אז החל להתאהב בחיי הלילה של העיר והחל לעבוד כיחצ"ן מסיבות בחיי הלילה של תל-אביב. לא עברה שנה ובגיל 18 פתח שרון את חברת ההפקות הראשונה שלו. באומץ רב ומבלי למצמץ, לקח שרון משרד ובו ארבעה חדרים והפך למפיק מסיבות גדולות המחזיק 2 ליינים של מסיבות במהלך השבוע. אחד מהליינים היה ליין ים תיכוני שהופיעו בו הזמרים המוכרים וכוכבי הז'אנר הים תיכוני הגדולים ביותר ומידי ערב כ-700 איש לקחו חלק במסיבות וההופעות בליין זה.

בגיל 24 החליט שרון לעזוב את חיי הלילה לאחר שקיבל הצעה מפתה לפתוח סוכנות שחקנים ויחד עם שני שותפים הוא פתח סוכנות ומהר מאוד הוא גילה כי הוא מאוהב בתחום ונהנה מכל רגע. שרון החליט כי הוא מעוניין להתמקצע ולהתמחות בתחום אותו הוא כל כך אוהב, עזב את שני שותפיו ופתח באופן עצמאי, כשאשתו שרון לצדו את הסוכנות שלו וקרא לה בשם משפחתו ובשם אשתו שרון שאחראית בסוכנות על הרשתות החברתיות - SHARON AGENCY.

שרון ואופיר שרון. באדיבות המצולמים
שרון ואופיר שרון/באדיבות המצולמים

כיום מחזיק שרון מלבד סוכנות השחקנים גם בית ספר למשחק מול מצלמה, בו מלמדים טובי המורים בארץ, ביניהם רון נשר, נתי רביץ, קובי מחט, אייל סלמה, ניר שעיבי ועוד. ובנוסף, כאיש עסקים שמגיל צעיר נהנה מלעשות עסקים ולנהל עושה שרון גם עסקאות נדלן, אבל רק מיוחדות שמצליחות לפתות אותו, כפי שהוא אומר לנו.

כשאנחנו שואלים את שרון מהו סוד הצלחתו, הוא מספר לנו שהוא תמיד מקפיד לעשות רק מה שהוא אוהב ו"אם אתה לא אוהב מה שאתה עושה, פשוט אל תעשה זאת, כי ממילא לא תצליח". וכשאנחנו שואלים אותו אם יש לו טיפים נוספים לתת לאנשי עסקים בתחילת דרכם, הוא אומר לנו שהטיפ הכי חשוב הוא "תאמין בעצמך, תציב לעצמך מטרה ותחתור להשיגה ולהגשמתה ואז בטוח תצליח!"

ואם כבר מטרות ויעדים, אז לסיום פגישתנו אנו שואלים את שרון מהם היעדים והמטרות אותם הוא מציב לעצמו בשנה הקרובה ושרון מספר לנו שבשנת 2021 הוא מתכוון לפתוח שלושה עסקים חדשים:

1. הפקת סרטים ותכניות טלוויזיה - כרגע הוא בשלב גיוס השחקנים לסרט הראשון "זוג אס" אותו הוא יפיק. שרון מספר כי לתפקידים הראשיים כבר לוהקו שחקנים ידועים ידועיים מאוד. שרון צופה כי הסרט יצא למסכים בתחילת הקיץ.

2. בקרוב מאוד פותח שרון סוכנות זמרים ואולפן הקלטות בשיתוף עם רון נשר. סוכנות הזמרים תיקרא WE ARE MUSIC.

3. ערוץ טלוויזיה אינטרנטי שישודר ברשת החברתית ושמו SHARON TV.

ממש רגע לפני שאנו נפרדים אנו שואלים את שרון אם הוא לא חושש לתכנן כל כך הרבה תכניות בתקופה שהיא קשה ומאתגרת מאוד לבעלי עסקים בכלל ובתחום התרבות והבידור בפרט, אומר לנו שרון "שדווקא תקופה מאתגרת כמו התקופה הזו בה אנו מצויים כרגע, מביאה עימה הזדמנויות רבות. אני כאיש עסקים ותיק ומנוסה, על אף גילי הצעיר יחסית, שמח לקחת הזדמנויות אלו ולמנף אותן לעסקים נוספים, בתחום בו אני התמקצעתי וכנאמן למוטו העסקי שלי האומר לעשות רק מה שאוהבים, אני בטוח שגם התכניות החדשות יצאו לפועל וגם העסקים החדשים יצליחו כקודמיהם.


אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף אופיר שרון
  • עוד באותו נושא:
  • הפקות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully