וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת קודנט במקום הראשון בשיפור יחסי ההמרה

בשיתוף קודנט

1.2.2021 / 9:38

הכירו את החברה שיוצרת מהפכה בעולם הדיגיטל. חברת קודנט אשר נבחרה לחברת הדיגיטל במקום הראשון בשיפור יחסי ההמרה, הינה החברה המובילה כיום בתחום הדיגיטל בזכות הייחודיות והחדשנות המרעננת שהיא מציעה בעולם המקוון.

קודנט. קודנט,
קודנט/קודנט

הסוד של קודנט לשיפור אחוזי המרה טמון בחווית המשתמש, אותה היא משפרת מדי יום כדי לאפשר גלישה נוחה וחווייתית. גלישה זו נוצרת בזכות עיצוב חדשני שמניע את הגולשים לפעולה. החזון של קודנט הוא להוביל, לחדש וליצור פתרונות דיגיטליים שישפרו את התוצאות של הלקוחות והשותפים שלה.

קידום עסקים קטנים - השותפים הטבעיים של קודנט הם גוגל ופייסבוק. בנוסף קודנט מבצעת שיתופי פעולה עם בנקים ותאגידים על מנת לעזור לעסקים קטנים ובינוניים עם פתרונות קידום חדשניים.

ההבנה כי מנועי החיפוש יודעים להעריך חווית משתמש וכי ה"נהנים" העיקריים מהאתר, הם הגולשים ולא מנועי חיפוש, מסיבה זו, העיצוב והתוכן צריך לדבר אל הגולשים, להעשיר אותם, להיות קליל וקליט ויחד עם זאת, מעשיר ובעל תוכן רלוונטי, איכותי ומבוסס.

מנכ"ל קודנט מסביר על חשיבותו של שיווק לעסקים: "היום במיוחד, זקוקים העסקים והחברות לאסטרטגיה שיווקית. בעזרת הניסיון שלנו, אנו מסוגלים לקחת עסקים קטנים, לבנות להם נוכחות משמעותית בדיגיטל, לשווק אותם וללכת איתם יד ביד עד שיגיעו לצמיחה כלכלית. אנו שמים לעצמנו כמטרה, להשתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ולהנגיש אותה גם ללקוחותינו במחיר הנוח ביותר."

כיום חברת קודנט נותנת מעטפת בכל הפלטפורמות השיווקיות, שירות 360°. לאחר עשור של פעילות לחברה אלפי לקוחות, מעסקים קטנים ובינוניים ועד לחברות גדולות.

קודנט מתמחה בסוגי שיווק רבים ומגוונים הכוללים בין היתר בניית אתר לעסק, פרסום בגוגל ובפייסבוק,
אאוטבריין, טאבולה ועוד. בנוסף, קודנט חולשת על תשתיות של חברות ענק, שבעזרתן מצליחה בצורה מדוייקת ולעזור לעסקים רבים להפוך את הגולשים לללקוחות משלמים.

כללי היסוד של חברת קודנט להגדלת יחס ההמרה:

פרסום בהתאמה מדויקת - BIG DATA

קודנט הינה הראשונה בישראל אשר יוצרת שיתופי פעולה עם תאגידים וחברות במטרה להרחיב את הביג דאטה בכדי לבנות פרופיל גם על התנהגות צרכנית וביצוע רכישות. זה זמן רב שקודנט מתאימה את הפרסום של בית העסק לפעילות הלקוחות שלו ברשת, התאמה זו נעשית בעזרת קבצי "קוקיס" שמטרתם לעקוב אחר היסטוריית הגלישה של המשתמשים באינטרנט. אולם לדברי מומחים, קודנט מפתחת טכניקות איסוף ועיבוד נתונים מתקדמות ויעילות הרבה יותר, על מנת להשפיע על בחירותיהם של הלקוחות.

כיום נמצאים בידי קודנט הכלים הנדרשים לעריכת שקלול מקיף של מידע. היא מעבדת נתונים אשר נלקחים מגלישה באינטרנט ובונה פרופיל התנהגות יסודי ומפורט.

משפכי שיווק - Funnel

משפך שיווקי הוא כלי חשוב בתכנון ויישום קמפיינים שונים של שיווק ופרסום. הוא עוזר להגדיר את סדרת התהליכים שעובר אדם אקראי עד שהוא הופך ללקוח משלם: שלב החשיפה, שלב העניין, שלב הרצון, שלב הרכישה. בנוסף, המשפך השיווקי מסייע לנטר ולשפר ביצועים של קמפיינים פרסומיים.

עיצוב אישי

החשיבות של העיצוב טמונה בשאלה כיצד לגרום למשתמש לא לעזוב מיד את הדף בו הוא נמצא.
עיצוב אתרים מקצועי המעוצב בצורה אישית ובהתאמה מדויקת ללקוח, יוצר חווית משתמש ייחודית, מושך את הלקוח לגלוש באתר והכי חשוב- מניע אותו להשאיר פרטים.

עיצוב אתר הוא אמנות הכוללת שימוש נכון באלמנטים, סגנונות, צבעים והרמוניה. אתר מעוצב היטב מאפשר ללקוח לגלוש בנוחות ובקלות, מושך את העין ולבסוף גורם ללקוח להישאר ולחזור לאתר פעמים נוספות. התוצאה של התהליך הזה היא שיפור יחס המרה.

תוכן

מרתק. קצר. קולע.

כאשר כותבים ומעלים תוכן, חשוב להשתמש במילים מדויקות ונכונות על מנת להעביר את המסר הרלוונטי ללקוחות המיועדים. אתר עם תוכן טוב ומעודכן יוצר מערכת יחסים ותקשורת טובות יותר בין העסק לבין הלקוחות שלו.

מחקר שוק

מחקר זה מאפשר להכיר בצורה מעמיקה יותר את הצרכים של השוק הרלוונטי ועל ידי כך לענות על צרכיו ולהגדיל את מערך הלקוחות.

ביצוע מחקר שוק מצריך עבודה עקבית ורצופה, הכוללת אינטגרציה של פיסות מידע שונות, תוך יצירת היררכיה בפיסות המידע שאותרו במהלך המחקר.

העבודה כוללת יחד עם זאת, מחקר פיזי, נתונים סטטיסטיים, הבנת תופעות תרבותיות ועוד.
מחקר שוק הוא בין הצעדים הראשונים בהם יש לנקוט טרם הקמת האתר, עם זאת רצוי לבצע אותו באופן שגרתי אחת לתקופה.

בשיתוף קודנט
  • עוד באותו נושא:
  • שיווק
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully