וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נמקסם רווחים על ידי שיווק חכם באינטרנט

בשיתוף דיגיטל וויב

3.2.2021 / 8:59

נוכחות באינטנט היא חיונית לכל עסק, אך בניית האתר היא רק השלב הראשון. על מנת להביא את הלקוחות לעסק עליכם לשווק את עצמכם בצורה נכונה

עוגת הפרסום הישראלית. ShutterStock
שייוק בדיגיטל/ShutterStock

שיווק דיגיטלי הוא ללא ספק אחד הכלים היעילים ביותר לשיפור חשיפת העסק שלך. כיום, כמעט ואין עסק, גדול או קטן, שלא הבין כבר את העובדה הזו. לראיה, מעל לשלושה רבעים מהעסקים בישראל כבר הקימו אתר וחושפים את המותג שלהם לקהלים חדשים על בסיס יום-יומי.

עם זאת, כדי למצות את המיטב מהפלטפורמות שלך, לא מספיק להקים אותן. שיווק חכם הוא לא פחות מאמנות וכדי להצליח להגיע להחזר על ההשקעה, שלא לדבר על יצירת רווחים, נצטרך להכיר לעומק את האופן בו אמצעי השיווק שלנו פועלים. אם הנוכחות הדיגיטלית שלך מתגלגלת כבר מספר חודשים ולא מצליחה להתרומם, אלו כמה טיפים יעילים שיאפשרו לך להפיק את מרב התועלת במינימום תקציב.

הכול מתחיל ביחס ההמרה שלך

כלי האנליטיקה העומדים כיום לרשות עסקים הם רבים ומגוונים. תהליך הצלבת מידע והסקת מסקנות שיווקיות נכונות הוא אומנות של ממש. מגוגל אנליטיקס ועד נתוני השימוש של פייסבוק, דרך שלל כלי SEO מתקדמים וחכמים, ניתן ללמוד לא מעט על המשתמשים שלך. אם נקרא היטב את הנתונים, נגלה אילו מודעות הביאו הכי הרבה לידים, מהיכן רוב המשתמשים נוטשים את האתר, אילו מסרים שיווקיים פועלים בצורה היעילה ביותר (בין היתר ע"י ביצוע A/B Testing).

כך, נוכל למקד את התוכן לקהלי יעד מדויקים יותר, לשפר את שיעור הפרסונליזציה ולתכנן מחדש את תהליכי הרכישה שלנו כך שיניעו יותר לפעולה ובכך שיעור ההמרה יעלה בהתאם. ככל שהשיווק ממוקד יותר, כך הוא יניב יותר תוצאות בפחות הוצאות.

לעבוד עם מומחים

כפי שאמרנו, שיווק חכם בדיגיטל הוא לא פחות מאמנות ודורש ניסיון והיכרות עם מגוון רחב של כלים. עבודה עם משרד פרסום דיגיטלי המתמחה בשיווק באינטרנט, עם ניסיון מוכח של שנים בניהול לקוחות בתחומי עיסוק שונים, בתקציבים קטנים וגדולים, יאפשר לנוכחות הדיגיטלית שלך לנסוק לגבהים חדשים ולהפוך מעוד מותג שצף ברשת לכוח רלוונטי בשוק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ליישם תהליכי אוטומציה מותאמים אישית

כיום, זמינים כלים מתקדמים שיאפשרו לך להעביר לכל אחד מהלקוחות הפוטנציאליים שלך מסרים פרסונליים. פרסונליזציה של השיווק שלך היא אחד מהכלים העוצמתיים והמניעים ביותר לפעולה. אין על כך כל פלא. כולנו רוצים להרגיש שמסתכלים עלינו בגובה העיניים ומספקים לנו הצעה שמיועדת במיוחד עבורנו. באמצעות מערכות חכמות, יוכלו הלקוחות שלך לקבל ניוזלטרים והודעות SMS הנושאות את שמם, מברכות אותם בימי ההולדת שלהם ומציעות להם מבצעים ומוצרים הרלוונטיים להרגלי הצריכה שלהם, יחד עם מסר ממוקד ומדויק לכל אחד.

לעולם לא להפסיק ללמוד

העיקרון החשוב ביותר בשיווק דיגיטלי הוא שהעבודה לעולם לא מסתיימת. הפכת את הפלטפורמות שלך למכונות לידים? זה לא הזמן לשקוע בזחיחות. חשוב שנמשיך לחפש נקודות לשיפור ונבחן היכן ניתן להזניק את האתר עוד יותר. תמיד אפשר להעמיק את חקר מילות המפתח ולספק ללקוחות שלך יותר ערך מוסף, חוויית משתמש גבוהה ואפיקי התקשרות מתקדמים יותר. בסופו של יום, המתחרים שלך משקיעים את אותם המאמצים כדי להוביל בשוק וכדי לשמור את עצמנו בחוד החנית של המרוץ הזה, נצטרך להמשיך לחתור קדימה.

בשיתוף דיגיטל וויב
  • עוד באותו נושא:
  • שיווק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully