וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הטיפים לבחירת מרכז גמילה פרטי לגמילה מסמים

בשיתוף מרכז גמילה שבטיא

3.2.2021 / 11:10

מרכז גמילה הוא שלב הכרחי בדרך לגמילה מהתמכרויות לסמים, אלכוהול או הימורים. כך תדעו לבחור את המרכז המתאים לכם

כך נראה מכון לגמילה מסמים. מרכז גמילה שבטיא,
כך נראה מכון לגמילה מסמים/מרכז גמילה שבטיא

מרכז גמילה מסמים הוא צורך בסיסי עבור כל אדם שמכור לסמים קלים או סמים קשים, תרופות, אלכוהול ולעיתים גם הימורים. על אף שלא מעט מכורים מרגישים שהם יכולים להתמודד באופן עצמאי עם ההתמכרות שלהם ולהפסיק מתי שהם רוצים ליטול סמים, לשתות אלכוהול או להמר, הרי שבפועל המצב איננו כזה וכדי לצאת ממצב של התמכרות, כדאי לבחור במכון גמילה, המציע סיוע מקצועי, תמיכה וליווי עבור כל מכור, בהתאם להתמכרות שלו.

מרכז גמילה מהווה שלב בסיסי, ראשון וחשוב שעל אדם מכור לעבור, כאשר לאחר מכן הוא יידרש להתמודד באופן עצמאי כל חייו עם הנטייה שלו להתמכרות ולשמור על עצמו מפני המקומות שבגינם הוא יכול לשוב מחדש למקום של ההתמכרות שלו.

כיצד בוחרים מרכז גמילה פרטי לגמילה מסמים?

על אף שכיום ניתן למצוא מרכזי גמילה ציבוריים המוצעים בעלות מסובסדת לאדם שמכור, הרי שאין ספק שכדאי לבחור דווקא מכון גמילה מסמים פרטי, המספק מענה מקיף, רחב ומלא לכל מכור ומציע תוכנית גמילה ספציפית עבורו בהתאם למצבו. כמובן שחשוב לבחור את מרכז הגמילה בצורה הטובה ביותר. אם אתם מחפשים מרכז גמילה פרטי לבן משפחה, הנה כמה טיפים שיכולים לסייע לכם לבחור את מרכז הגמילה הטוב ביותר.

ראשית, כדאי שתבדקו מהן סוגי ההתמכרויות שמרכז הגמילה עוסק בהם. חשוב מאוד שיהיה צוות מקצועי ומנוסה עבור טיפול, ליווי ותמיכה בסוגי התמכרויות שונים לרבות התמכרות לסמים קלים או קשים, התמכרות לאלכוהול ועוד. בכדי שהטיפול במרכז גמילה יהיה יעיל, יש להתייחס באופן ספציפי לכל מכור, בהתאם לסוג ההתמכרות שלו, להכיר את תופעות הלוואי של הגמילה מהתמכרות כזאת או אחרת ועוד.

צוות העובדים במכון הגמילה. מרכז גמילה שבטיא,
צוות העובדים במכון הגמילה/מרכז גמילה שבטיא

שנית, חשוב מאוד לבחור במקום שמכיל צוות רב מקצועי, איכותי ומנוסה בתחום ליווי, תמיכה ובניית תוכנית אישית לכל אדם שמכור. כדאי מאוד לבדוק מיהו הצוות המקצועי, מהו הניסיון שיש לו בתחום, מהו היחס שלו אל המטופלים במכון והאם מדובר על אנשי מקצוע שאכן ניתן לסמוך עליהם כי הם יבצעו את התפקיד שלהם בצורה הטובה ביותר.

פרמטר נוסף שחשוב לבחון הוא כמובן המרכז עצמו מבחינה פיזית. האם נוח להגיע אליו, האם מדובר על מקום אסתטי, נקי ונעים לשהייה. האם ניתן למצוא בו חדרים לשהייה נוחה עבור המטופלים ועוד. אין ספק שכדאי להתרשם מהמרכז עצמו שכן הוא ישפיע באופן מהותי על ההרגשה של כל אדם שמצוי בו.

טיפ נוסף לבחירת מרכז גמילה הוא כמובן בחירה במרכז גמילה מוכר ובעל מוניטין בתחום. חשוב מאוד לבחור במרכז גמילה מוכר ובעל המלצות, אשר ניתן לדעת בוודאות כי הוא יהווה את המקום הטוב ביותר לכל מכור. כמו כן, חשוב מאוד לוודא שמלבד תוכנית הגמילה במסגרת המרכז עצמו, מוצעים למטופל כלים שיכולים לסייע לו בחיים עצמם בהתמודדות היומיומית, על מנת שלא יחזור להתמכרות שלו לאחר שנגמל. חשוב שבמרכז הגמילה יזהו את הטריגר להתמכרות של האדם ובהתאם לכך, יעניקו לו ליווי וכלים שיסייעו לו להתמודד בחייו.

לבחור את מרכז הגמילה הפרטי הטוב ביותר

אם אתם מחפשים מרכז גמילה פרטי, כדאי שתכירו את מרכז גמילה שבטיא. מדובר על מרכז גמילה הממוקם במלון בוטיק מיוחד ומקסים, באווירה ביתית, מכילה ואוהבת. המרכז מטפל במספר מועט של מטופלים וזאת כדי להעניק לכל מטופל טיפול אינטימי ואישי. הצוות של המרכז הוא צוות מקצועי, רחב ומנוסה והטיפול המוצע כולל תכנית תלת שלבית פורצת דרך וייחודית למרכז. מרכז גמילה שבטיא פועל בפיקוח ורישיון של משרד הבריאות, ללא חובת דיווח תוך הקפדה ושמירה על דיסקרטיות ופרטיות של כלל המטופלים.

בשיתוף מרכז גמילה שבטיא
  • עוד באותו נושא:
  • גמילה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully