וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירוב הלוואה: זה עלול לקרות לכל אחד מאיתנו

בשיתוף T.S.M פיננסים

3.2.2021 / 16:35

המצב הכלכלי לוחץ, תזרים המזומנים הופך להיות קצר יותר ויותר ואנחנו נדרשים להלוואה שתחזיר אותנו למסלול. אז מה עושים במקרה כזה? ראשית כל חשוב לא להילחץ ולהבין שיש פתרון אפשרי והוא פנייה לגופים מקצועיים שיגייסו את המימון עבורנו

T.S.M פיננסים, תמיר שמר. T.S.M פיננסים,
T.S.M פיננסים, תמיר שמר/T.S.M פיננסים

אחד מאותם גופים היא חברת T.S.M פיננסים, שמספקת שירותי גיוס מימון ופתרונות מימון מתקדמים, כשלרוב מדובר במסורבי בנקים. "מסורב בנק יכול להיות אדם שלא קיבל הלוואה מהבנק שלו, או שנרשמה לו הוצאה לפועל או כל רישום שלילי אחר, ולכן הוא מסומן כבעייתי בכל הקשור לקבלת מימון", מסביר תמיר שמר, הבעלים של T.S.M פיננסים.

"במקרה שכזה הפנייה מתבצעת לגופים חוץ בנקאיים בעלי רישיון, שלרוב מתבססים על נתונים אחרים מהמקובל בבנקים כמו הכנסה מסודרת או יציבות בעבודה. אנחנו כחברה רוצים להדגיש את הנתונים הטובים של הלקוח שלנו, ולסייע לו לעמוד בקריטריונים לקבל את ההלוואה שלה הוא זקוק.

"ישנו מסלול עסקי לעסק בהקמה או לעסק שקיים ורוצה למנף את עצמו", מפרט תמיר. "יש מסלול שפועל מול קרנות המדינה המעודדות תמיכה בעסקים, במסגרתו כלכלן מטעמנו מלווה את הלקוח ובונה תכנית עסקית שתיתן אופק וביטחון במטרה לעמוד בדרישות הגוף הממן לצורך בקשת המימון. כמו כן, ישנן קרנות פרטיות לעסקים במסלול אחר, שבהן יועץ מלווה את הלקוח ומביא לידי ביטוי את הידע המקצועי שלו בתהליך".

ומה בנוגע למסלול לאנשים פרטיים?

"ישנו גם מסלול מהיר שמיועד לכל מטרה לשכירים ועצמאים, במסגרתו אפשר לקבל הלוואה בסכומים שונים עד 90 אלף שקלים. אנחנו מבצעים בדיקה של הנתונים שנמסרים מאת הלקוח ובדיקת כושר החזר, ואם הלקוח נמצא מתאים אנו מגישים בעבורו בקשה על הסכום המירבי ומנסים לגייס את המימון.

"עבור לקוחות בלי בעיות מורכבות אנחנו מצליחים לגייס ריביות טובות, ולקוחות מסורבי בנקים מקבלים הצעות בריביות המתאימות לרמת סיכון האשראי. ללקוחות אלה אנחנו מנסים לבנות מסלול משולב בפתרונות יצירתיים כגון שעבוד, ערבות ועוד".

ב-T.S.M פיננסים מתמחים בגיוס מימון, ויעשו את המקסימום כדי לסייע לכם כדי שתקבלו את ההלוואה שרציתם כשהאמינות היא מעל הכול. שם לא יתקדמו בתהליך עם כל אדם ולא יגבו כסף לחינם - רק אם יש היתכנות לקבלת המימון אתם תמשיכו עם החברה.

"אנחנו מתחייבים לתת את הטיפול הטוב ביותר מול הגופים הרלוונטיים, ולמצות את כל האפשרויות", מדגיש תמיר. "ב- T.S.Mקיים מסלול מומלץ לבעלי נכס, כאלה שקיים להם תיק בהוצאה לפועל, אנשים הסובלים מבעיות בעסק או זקוקים לסכום כספי שלא הצליחו להשיג. לקוחות אלו יכולים לגשת למסלול של משכנתא הפוכה עד 75 אחוז משווי הנכס, מה שיכול מאוד לעזור לסגירה של חוב גדול למשל. עם הצוות שלנו אנו מצליחים להשיג לאנשים הלוואות שהם לא האמינו שיכולים היו לקבל והכל בזכות הניסיון, הידע והקשרים שצברנו לאורך השנים".

למה לבחור בכם על פני המתחרים?

"יש לנו נציגים מקצועיים בחברה שעוברים הכשרה מסודרת, מלווים בהנהלה המפקחת על כל אחד מהתיקים. היועצים שלנו בעלי ניסיון רב, יש לנו מדדים מסודרים שלפיהם אנחנו עובדים. אנחנו עומדים על אחוזי הצלחה מרשימים, והיקפי גיוס מימון של עשרות מיליוני שקלים.

"בשוק של היום יש חשש לפנות לגופים לא מוכרים, במיוחד אם מדובר בפנייה דרך הטלפון. אנחנו מבינים את החשש, לא מבטיחים מה שאי אפשר לקיים ודואגים לכך שהלקוח יקבל את כל המידע שלו הוא זקוק. צוות מהשורה הראשונה יטפל אישית בכל לקוח בצורה הכי טובה שאפשר, יש טלפון לכל נציג בחברה, שאת המספר שלו הוא מעביר ללקוחות. פועל גם מוקד טלפוני הזמין לכל פנייה וגם מחלקה מקצועית, שנותנת את כל הכלים שלקוח יחוש ביטחון.

"אפשר למצוא עלינו אלפי ביקורות חיוביות ברשת והמון עצות מקצועיות ללא עלות. מרבית הפניות אלינו הן בהמלצות אשר עוברות מפה לאוזן. אנחנו עוטפים את הלקוחות שלנו בצמר גפן מהרגע הראשון ועד לסיום התהליך".

אז אם אתם מחפשים חברה שכבר סייעה ללקוחות לקבל את המימון שהם חיפשו כדי להתחיל פרק חדש בחיים, דעו ש- T.S.M פיננסים הצליחה לעשות קסמים בעבר ואין ספק שאנשי המקצוע שלה עוד יעשו הרבה קסמים בעתיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

T.S.M פיננסים:

כתובת החברה למשלוח דואר : אבא הלל 7 רמת גן, ת.ד 3422, מיקוד 5213602

טלפון: 077-6049135

לאתר החברה

לעמוד הפייסבוק

T.S.M אינה מעניקה מימון בעצמה, אלא מספקת שירותי איתור וגיוס מימון מגופים המורשים לעסוק במתן אשראי עלי דין.

העמדת הלוואות בפועל וקביעת תנאיהן מתבצעת על פי שיקול דעתו הבלעדי של הגורם המממן ו TSM אינה יכולה להתחייב שבקשת אשראי כלשהי תאושר בכלל ו/או בתנאים מסוים בפרט.

מובהר כי במקרה של העמדת הלוואה כאמור לעיל, אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

בשיתוף T.S.M פיננסים
  • עוד באותו נושא:
  • הלוואות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully