וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה מקורית היא עדות לאהבה גדולה

בשיתוף Regalo

7.2.2021 / 14:36

מתנה לגבר? לאישה? ליום הולדת? ליום האהבה? כבר לא צריך להסתובב שעות בין חנויות ולהתלבט

מתנה. freepik,
מתנה/freepik

כולנו אוהבים לתת מתנות לאנשים שאנחנו מעריכים ואוהבים. אין הנאה גדולה יותר מהרגע הזה שבו האדם פותח את עטיפת המתנה שלו, ובעיניים מופתעות ונלהבות מביט בה ולאחר מכן אומר לכם תודה ומחבק אתכם באושר. בכל הזדמנות, אנו מחפשים לתת את המתנה המקורית ביותר, כזו שתגרום לאפקט ההפתעה המושלם. במקרה זה, מארזים יפהפיים פשוט עושים את העבודה.

קונים מתנה ב-Regalo

היום כבר לא צריך לצאת מהבית כדי לקנות מתנה לגבר ולאישה להזדמניות מיוחדות של פעם בחיים. Regalo- מארזי בוטיק הוא המקום לבחור את המארז האיכותי שתמיד רציתם להעניק לאדם שאתם אוהבים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות מעט זמן, להיכנס לאתר, לבחון את המגוון הרחב של המארזים שעוצבו במיוחד לגברים ולנשים ולבחור את המארז המתאים ביותר.

מארזי המתנות המושלמים לגבר

כל אישה יודעת שזה לא תמיד קל למצוא מתנה לגבר. בעוד החנויות מלאות במתנות קטנות המיועדות לנשים, איתור מתנה לגבר הופך לאתגר לא קטן. כי את המכנסיים והעניבה שהוא עונד רק לאירועים מיוחדים קניתן לו בשנה שעברה, והשנה החלטתן שאתן רוצות להפתיע באופן מיוחד לקראת יום האהבה או יום הולדת. אם אתן רוצות להפתיע את הגבר באמת, מארז לגבר הוא המתנה המושלמת. תארו לכן את תגובתו כאשר הוא יקבל קופסת אהבה לגבר יפהפייה ובתוכה וויסקי, שתי כוסות לשתייה עבור שניכם, יחידות של פררו רושה וורדים מתוקים ומקסימים העשויים מסבון. כמובן, זוהי רק אפשרות אחת למארז. ישנו מגוון רחב של מארזים איכותיים לגברים שכדאי להכיר: מארז יין לבן, מארז בירות עם פיצוחים - מושלם למשחק כדורגל מול הטלוויזיה וכדומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המתנות המקוריות שכל אישה תשמח לקבל

מעוניינים להפתיע את בת הזוג שלכם במתנה מקורית ומיוחדת? שכחתם במקרה את יום הנישואין או יום האהבה ומרגישים שאתם עומדים לשלם על כך ביוקר? מארזי מתנות מעוצבים ויוקרתיים יעשו את העבודה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את המארז המושלם לאישה, ויש מגוון רחב. תוכלו לבחור בין קופסת מארז קלאסית המכילה ורדים יפהפיים העשויים מסבון ושוקולדים פררו רושה, לבין מארז מורכב יותר המכיל שמפניה איכותית, כוסות לשמפניה שתשתו יחד, פרליני שוקולד ופרחים לבנים העשויים ממשי. וזה עוד לא הכול. כשמדובר בבחירת מתנה לאישה, לא צריך למהר. בחנו את המארז שאתם רוצים לקנות כדי שבסופו של דבר יתקבל אפקט ה"וואו" כמו שצריך.

מפתיעים במתנה מיוחדת ליום ההולדת

מארזי הפתעה ליום הולדת הם מתנות מרגשות, איכותיות ומקוריות. והחלק הכי טוב הוא שאתם לא צריכים לחשוב הרבה כדי לבחור מארז. מארזי מתנות הכוללים יין, פרחים מעוצבים העשויים מסבונים וגם כמה שוקולדים טעימים ואיכותיים הוא כל מה שצריכה לכלול מתנה ליום הולדת. אז אם אתם רוצים ללכת על בטוח מבחינת בחירת מתנות ליום הולדת, מארזים איכותיים הם התשובה. כי רק מארזי מתנה מושקעים משלבים בין חוש הראייה לחוש הטעם. מצד אחד מקבל המתנה מתפעל מהיופי והעיצוב, ומצד שני הוא טועם מהשמפניה והשוקולדים. אם כך, לא יכול להיות שילוב מושלם יותר.

המארז המושלם לאינסטגרם

סיבה נוספת לקנות מארז היא לטובת תמונה ברשתות החברתיות. כל גבר או אישה המקבלים מארז איכותי, מעוצב ומושקע רוצים מיד לצלם אותו או אפילו לעשות תמונץ סלפי כדי להעלות לאינסטגרם או לכל רשת חברתית אחרת ולצבור שפע של לייקים ועוקבים. כי היום אנו עוצרים כל רגע כדי לצלם כל צעד ושעל ולשתף את כולם בחוויות היום יומיות הקטנות שלנו. אז למה לא לעשות זאת כשמגיע מארז המתנה המושלם לבית?

בשיתוף Regalo
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully