וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזאר קוקטייל - יוצאים לבלות בבית

בשיתוף Bizarre cocktail

7.2.2021 / 16:26

התקופה המאתגרת גרמה לעודד חן, בעל בר מצליח בקדימה צורן, לחשב מסלול מחדש. הוא הקים את ביזאר קוקטייל, אתר און ליין המציע מוצרי בר ואירוח לחובבי אלכוהול ויין משובח. מארזי הקוקטיילים שלו נחשבים להצלחה וגם אתם יכולים ליהנות מחוויית בילוי בבר אצלכם בבית

Bizarre cocktail - מוצרי בר, מיקסולוגיה ואירוח. טל ורשבסקי,
Bizarre cocktail - מוצרי בר, מיקסולוגיה ואירוח/טל ורשבסקי

הימים בהם היינו נפגשים בבר השכונתי עם חברים לכוס בירה או איזה דרינק שמסדר אותנו, נראים כמו חלום רחוק שלא הולך להתגשם בתקופה הקרובה. הקורונה, כך מסתבר, טרפה את כל הקלפים ושינתה את חוקי המשחק לחלוטין. עולם חיי הלילה ותרבות הפנאי ספגו מכה קשה. אנחנו כבליינים מתבאסים ומחכים שהמצב ישתפר. גם רבים מבעלי הברים והפאבים מצפים לחזור כבר לשגרה של המולה ואנשים יפים ושמחים על הבר. עודד חן (37) הוא הבעלים של פאב הנישה בקדימה-צורן. המקום נחשב בימים טרום הווירוס למוסד באיזור ואבן שואבת למבלים שרצו ליהנות מזמן איכות אוכל טוב ואלכוהול משובח עם חברים וקולגות לעבודה. כמעט שנה שהבר סגור עקב ההנחיות ועודד שקרא את המפה החליט לא לוותר על החלום, להמשיך לעסוק בתרבות הפנאי ולשמח אנשים.

באמצע הסגרים והקורונה הוא הקים את Bizarre cocktail

"די מהר הבנתי שהמצב לא הולך להשתנות וצריך לחשוב איך מביאים את הבילוי לפתח בית הקהל" אומר עודד חן, בעלים ומנהל ביזאר קוקטייל "במקום לשקוע ולהתבאס מהמצב החלטתי להעביר את הפעילות שלי לאתר און ליין. במקור האתר היה מיועד לשוק המוסדי והכוונה היתה להציע ציוד, משקאות ואביזרים לברים ומסעדות ברחבי הארץ. הבנתי שבמצב הנוכחי אין לזה ביקוש, שיניתי כיוון ופניתי לשוק הפרטי".

עודד שרצה להביא לקהל את חוויות הבר הביתה, החליט להציע לבליינים וחובבי האלכוהול והקוקטיילים שיושבים בבית מארזי קוקטיילים מושקעים. "זה לא סוד שהיתה עלייה מטורפת בצריכת היין והאלכוהול כשאנשים ישבו בבית טרודים מהמצב. הם רצו את הדברים הקטנים שיזכירו להם את החיים הקודמים שהיו כאן. בשביל זה יצרנו עולם תוכן שלם בקופסאות ההפתעה של ביזאר קוקטייל".

עודד חן. שי גואטה,
עודד חן/שי גואטה

מה נגלה בקופסאות ההפתעה שלנו?

"וואו. מדובר בקופסת הפתעה שהיא עולם ומלואו. נתחיל מזה שמדובר בקוקטיילים קאריביים שזורקים אותנו למקומות של חופש, ים ומרחבים. הקוקטיילים על בסיס פירות טריים כמו אננס, מלון וליצ'י. אנחנו היחידים שמגישים את המארזים האלה בכוסות מיוחדות שמוסיפות לאווירה כוסות קוקטיילי טיקי נדירות".

מה הייחוד של כוסות טיקי?

"מדובר בכוסות מעוצבות שמעצימות את חוויות השתייה, בעיצוב גילופים של פרצופים, חיות ודמויות מהתרבות הפולינאזית. מדובר בעיצוב שמסמל את האלים ואת ראשון בני האדם. זאת תרבות עשירה וקסומה שמציגה עושר ונופך אקזוטי שהולכים מושלם עם הדרינקים שאנחנו רוקחים".

כדי להבטיח שחוויות הבילוי בבר שתגיע עד אליכם הביתה תהיה מוצלחת, הקפיד עודד לארוז את כל הטוב הזה בקופסאות הפתעה צבעוניות ושמחות שזורקים אתכם היישר לחופי הוואי והקאריביים. כל אלה מוספים לתחושת המסיבה שרק התחילה "תמיד אפשר לשלוח בקבוקים וכוסות אבל רציתי לרכך את הנראות ולהעניק ללקוחות ערך מוסף. במארזים שלנו תגלו גם מתכונים לקוקטיילים, משפטי השראה מרימים, שאלון התאהבות לזוגות ומשחקים לכל הרמות החל מדייט ראשון ועד זוגיות ותיקה של שנים. היה חשוב לנו להכניס אהבה ולחזק אצל אנשים את המפגש הזוגי דרך הבילוי עם המארז שלנו ולכן יצרנו עולם תוכן שלם סביב עולם הזוגיות והדייטינג" שאותו אנו שולחים בכל קופסת הפתעה שלנו אומר עודד.

מחירון. Bizarre cocktail,
תפריט/Bizarre cocktail

מה עוד יחכה לנו באתר האון ליין?

באתר שלנו תגלו ערכות לברמן הביתי, סטים של כוסות קוקטיילים מחומרי גלם שונים להעצמת חווית השתייה והבילוי בבית. אנחנו מציעים יינות משובחים ואלכוהול ממבשלות ומזקקות בוטיק ישראליות
חשוב לנו כמובן לתמוך, בטח בימים אלה בתעשייה המקומית ואנחנו מציעים יין ואלכוהול שיצרנים מקומיים וטובים מציעים לקהל כמו מזקקת גולני וייקב מורד. יש לנו ציוד מיקסולוגיה מקצועי ומגוון ציוד בר שישדרג את הלוק של הדרינק שלכם. המטרה שלנו היא להעניק לקהל הבליינים שסגור בבית תחושה של בילוי שהוא כולו פאן בבר השכונתי עם חברים ואנשים אהובים ממש כמו פעם".

Bizarre cocktail - מוצרי בר ואירוח

מעלית 6, קדימה-צורן

טלפון: 0527732342

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Bizarre cocktail
  • עוד באותו נושא:
  • אלכוהול
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully