וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין הסגר לניקיונות האביב: הדרך הפשוטה והנכונה לנקות את הספה

בשיתוף כרישים בניקיון

8.2.2021 / 14:22

במהלך החודשים בהם ביליתם בבית, הספות שלכם הן אלה שספגו את רוב הנזקים. כתמי הקפה, שאריות הפיצה ועקבות חיות המחמד שלנו, כל אלה מזכירים לכם את הסגר האחרון, ואת אלה שקדמו לו. רגע לפני חג האביב כדאי שתכירו את הכרישים בניקיון. הם עומדים לשנות את התמונה לחלוטין

ניקוי ספה להסרת הכתמים המורכבים ביותר. כרישים בניקיון,
ניקוי ספה להסרת הכתמים המורכבים ביותר/כרישים בניקיון

הקורונה אמנם עדיין כאן, אבל הסגרים מאחורינו, לפחות בשלב הזה. סביר להניח שהתקופה הזו לא הייתה פשוטה, גם עבורכם וגם עבור הילדים. אלא שגם הספה שלכם התמודדה עם הסגר הזה בגבורה, בזמן שהמשפחה כולה בילתה זמן ממושך מול המסך. בחברת "הכרישים בניקיון" מזכירים לנו שדווקא עכשיו, כשמתחילים להרגיש (סוג של) שגרה, זה הזמן להחזיר עטרה ליושנה ולרענן את מראה הספה.

ניקוי ספה להסרת הכתמים המורכבים ביותר. כרישים בניקיון,
ניקוי ספות להסרת הכתמים המורכבים ביותר/כרישים בניקיון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ניקוי מזרון להסרת הכתמים המורכבים ביותר. כרישים בניקיון,
ניקוי מזרן זוגי להסרת הכתמים המורכבים ביותר/כרישים בניקיון

ניקוי יסודי להסרת הכתמים המורכבים ביותר

חברת "הכרישים בניקיון" היא חברה צעירה ומשפחתית מאוד, והיא הוקמה כדי לספק מענה לצורך אחד ברור: "זיהינו שיש דרישה לניקוי יסודי ואיכותי, שהרי תכשירים פשוטים וזולים לא נותנים מענה אמיתי לבעיה", מסבירים לנו בהנהלת החברה. "כדי לתת את השירות הטוב ביותר אנחנו עובדים עם מכונת לחץ ועם כל החומרים האיכותיים ביותר. כל חברי הצוות עוברים הכשרה מצוינת כדי להעניק את השירות הכי טוב שיש".

בימים אלה, של אחרי הסגר, הצורך בשירות של הכרישים הולך וגובר, ובחברה נערכו לכך מבעוד מועד. "תמיד לפני ואחרי פסח הביקוש לניקיון יסודי גדול יותר. זה נכון גם לגבי הספות, והשנה יותר מתמיד. הבעיה היא שאין היום חומרי ניקוי ביתיים שיכולים להתמודד עם כתמים קשים, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. אנחנו יודעים לבצע ניקוי יסודי להסרת הכתמים המורכבים ביותר, ויש לנו את הציוד והכלים לזה".

מנטרלים את הלכלוך - ושואבים אותו בחזרה

שיטת העבודה של הכרישים נועדה להבטיח את המענה המנצח, וכדי לעשות את זה נכון בחרו להשתמש בחברה במכונות הכי מתקדמות, ובחומרים היפואלרגניים וידידותיים לסביבה, וגם לקטנטנים ולבעלי החיים כמובן.

השיטה הייחודית של החברה מורכבת משני שלבים: הזרקה ויניקה. בשלב הראשון מוזרק החומר לסיב הבד כדי לנטרל את הלכלוך, ובשלב השני הלכלוך נשאב בחזרה למכונה, כך שהריפוד עצמו נותר נקי. בדרך הזו ניתן להגיע לפינות הרחוקות והנסתרות בספה שלכם, להעלים את הכתמים הקשוחים שמסרבים להיעלם מעצמם ולנקות מהדרך כל פירור שנותר מהבמבה של הילדים, ניקוי ספות מושלם ויעיל ביותר.

המלצות. כרישים בניקיון,
המלצות חמות על השירות של כרישים בניקיון/כרישים בניקיון
המלצות. כרישים בניקיון,
המלצות חמות על השירות של כרישים בניקיון/כרישים בניקיון

ספות נקיות - רמת חיים בריאה

ניקיון הספות, הכריות ואפילו השטיחים, הוא ניקיון שיש לו משמעות אדירה, גם ברמה האסתטית אבל בעיקר ברמה הבריאותית. מצד אחד חשוב לנו ליהנות מספה נקייה ויפה, זו שמשפיעה על מראה הסלון כולו ומאפשרת לנו לארח חברים וקרובי משפחה בראש שקט ובהנאה גדולה. מצד שני, הכתמים, הפירורים, הלכלוך והאבק שמצטבר, כל אלה משפיעים גם על הבריאות שלנו.

היום, אחרי שנה שבה הבריאות הייתה בהחלט נושא מרכזי על סדר היום, ובמהלכה בילינו גם את רוב הזמן בבית, על כורסה בין ארבעה קירות, לשני הנושאים האלה יש משמעות רבה אפילו יותר. אז עכשיו, כשהשגרה המבורכת כבר כאן וגם הקיץ מתקרב בצעדי ענק, זה הזמן להעניק לספות שלנו את מלוא תשומת הלב.

"מבחינתנו, ניקיון יסודי וחיטוי של הספות והמשטחים המרופדים זה ערך עליון", מוסיפים הכרישים. "זה מה שמבטיח לנו רמת חיים בריאה, והמטרה שלנו היא להעניק את רמת החיים הזו לכל בית ולכל משפחה".

לעוד פרטים מוזמנים לבקר באתר שלנו

טלפון להזמנות מהירות לכל הארץ - 052-6722799

או להשאיר פרטים עכשיו -

בשיתוף כרישים בניקיון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully