וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המערכת לניהול העסק שתעמיד אתכם בשורה הראשונה של הניהול הדיגיטלי

בשיתוף AccountIT

9.2.2021 / 13:06

יותר ויותר כלי ניהול דיגיטליים הפכו לנגישים גם לעסקים קטנים ובינוניים במחירים מאוד משתלמים

פורום ראיית חשבון. ShutterStock
ראיית חשבון/ShutterStock

עד לפני כעשור, אך ורק לעסקים גדולים ולחברות מבוססות עם הרבה משאבים היו כלים טכנולוגיים מתקדמים לניהול אשר העניקו להם יתרון גדול בכל הנוגע לניתור, מעקב, בקרה ושליטה של העסק. אך ככל שעברו השנים, יותר ויותר כלי ניהול דיגיטליים הפכו לנגישים גם לעסקים קטנים ובינוניים במחירים מאוד משתלמים.

כעת, גם מערכות ותוכנות מתקדמות להנהלת חשבונות שהיו נשמעות כפנטזיה דמיונית אפילו לתאגידי ענק לפני מספר לא רב של שנים, פותחות את שעריהן הווירטואליים לכלל ציבור העצמאים - קטנים כגדולים.

מערכת AccountIT לניהול עסק היא אחת מהחברות המובילות האלו אשר מעניקה לעסקים כמה מהפונקציות המלהיבות והחדשניות ביותר בתחום הנהלת החשבונות באינטרנט. חשוב לציין שהחברה מלווה על ידי משרד רואי חשבון ותיק ומנוסה, אהרן ושות', על מנת שהמערכת תעמוד בסטנדרטים הכי מחמירים של רשויות המס והחוק, ולכן כל הפונקציות והאפשרויות השונות במערכת עומדות בכל התקנים החוקיים.

קליטת חשבונית הוצאות אוטומטית

אחת מהאפשרויות החדשות והמלהיבות של מערכת AccountIT הינה פונקציית קליטת החשבוניות האוטומטית, אשר מאפשרת עיבוד מהיר של חשבוניות הוצאות למסד הנתונים של העסק. כאשר עסק מקבל חשבונית לאחר שביצע הוצאה עסקית מוכרת, ניתן להעלות צילום של החשבונית למערכת (לכתובת מייל ייחודית או בהעלאה ישירה), ובאמצעות מנגנון בינה מלאכותית פרי הפיתוח של צוות המתכנתים של AccountIT המערכת תדע לעבד ולגזור את כל הנתונים הרלוונטיים (תאריך, סכום, אסמכתא וכו') לבד.

זהו חידוש מהפכני שיכול לחסוך משאבים רבים לעסק - גם מבחינת נוחות וגם מבחינה כלכלית. צוות המפתחים של החברה מבטיח שהטכנולוגיה רק בתחילת דרכה, וצפויים עוד חידושים מהפכניים נוספים בעתיד הקרוב.

accountIT. accountIT,
accountIT/accountIT

הפקה מהירה ופשוטה של חשבוניות ומסמכים חשבונאיים

מערכת AccountIT כוללת אפשרויות הפקת חשבוניות באינטרנט וכלל המסמכים החשבונאיים הנחוצים לעסק - החל מחשבוניות מס וקבלות רגילות, דרך הצעות מחיר והזמנות, ועד תעודות משלוח והזמנות רכש. לכל מסכי יצירת המסמכים ישנו מבנה אחיד ברור על מנת שלמשתמש יהיה נוח, זריז וקל להפיקם; בנוסף, ניתן לשמור במערכת פרטי לקוחות כדי לחסוך זמן מיותר אם הם מבצעים רכישות נוספות.

כמו כן, ישנן מספר אפשרויות עיצוב והוספת לוגו למסמכים בצורה מקצועית. ניתן להפיק באמצעות המערכת מסמכים גם בעברית וגם באנגלית.

אבטחת מסמכים ושליחה במייל

לאחר הפקת מסמך חשבונאי כלשהו, ניתן בקלות לשלוח אותו דרך המערכת היישר למייל הלקוח או הספק בלחיצת כפתור; בנוסף ליתרון הנוחות, כך אפשר גם למתג את העסק כמתקדם, דיגיטלי ו"ירוק" באופן זה. כמובן שהמסמך ניתן גם להדפסה אם המשתמש בוחר בכך.

לאחר הפקת מסמך, המערכת מאבטחת ו"נועלת" אותו באמצעות טכנולוגיית הצפנה הנקראת "חתימה דיגיטלית" אשר מבטיחה לנמען את אותנטיות המסמך ושלא נעשה בו שום שינוי לא מורשה, ובכך בעצם גם מעניקה למסמך תוקף חוקי ומשפטי על פי חוק חתימה אלקטרונית שנחקק עוד ב-2001.

אפשרויות ניהול דיגיטליות

המערכת כוללת מגוון רחב של פונקציות ניהול דיגיטליות הקשורות לכל האספקטים השונים של העסק: ניתן לשמור פרטי לקוחות קבועים, לעקוב אחרי רכישותיהם והעדפותיהם, ובכך לדעת כיצד לשרתם טוב יותר; ניתן לעקוב אחרי הזמנות רכש רבות נפרדות, ולדעת האם נשאר איזשהו חוב שלא שולם לספק; ניתן לדעת בכל רגע נתון איזה סחורה יש במלאי או במחסנים, ליצור מחירונים שונים עבור לקוחות שונים או לעונות שונות בשנה ועוד.

כמו כן, המערכת כוללת אפשרויות יצירת דוחות מפורטים וחשובים מאוד עבור עצמאים ובעלי עסקים: דוח מע"מ, דוח מקדמות מס, דוח רווח והפסד, מאזן בוחן, תנועות יומן ועוד. הדוחות שימושיים גם עבור הדוחות התקופתיים שנדרשים להגיש לרשויות, וגם לטובת שימוש פנימי של העסק על מנת להתייעל בצורה אופטימלית.

אם כן, ראינו שמערכת AccountIT לניהול עסק פותחת בפני עצמאים ובעלי עסקים מגוון אפשרויות ניהול דיגיטליות שהיו נגישות בעבר אך ורק לאליטה התאגידית, וכיום גם עסקים קטנים ובינוניים יכולים לנהל את חשבונותיהם בצורה המקצועית והאפקטיבית ביותר. כמובן שלבסוף הצלחת העסק תלויה בהמון גורמים שונים ומשתנים, אבל לפחות מבחינת היבטי הבקרה והניהול - המערכת מספקת פתרונות ואפשרויות מצוינים.

בשיתוף AccountIT
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully