וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 5 דקות ביום: המכשיר החדשני לחיזוק שרירי רצפת האגן לנשים שנמכר כבר בלמעלה מ-30 מדינות

בשיתוף קיארו

10.2.2021 / 15:26

חיזוק שרירי רצפת האגן אצל נשים יכול לסייע להן לפתור בעיות רבות. המכשיר החדש שהגיע לישראל מאפשר לעשות זאת בנוחות ויעילות

אלווי. פילטל פרמצבטיקל בע"מ,
"כבר לא רצה לשירותים 10 פעמים ביום"/פילטל פרמצבטיקל בע"מ

מניעת בריחת שתן, שליטה בסּוֹגַרִים, ושמירה על צוואר הרחם: מה לא שמענו על חשיבות חיזוק שרירי רצפת האגן? את תרגילי הקיגל כולנו כבר מכירות, מכווצות סוֹגַרִים בשיעורי פילאטיס וחלקינו אפילו רכש משקולות או "ביצים סיניות", כפי שהן נקראות בשמן השני. מה שבטוח הוא, שהטכנולוגיות המיושנות האלה כבר מאחורינו ועכשיו הגיע לישראל הפיתוח החדש והמתקדם ביותר בתחום, שכדאי גם לכן להתנסות בו: מכשיר ה-"אלווי טריינר" (Elvie Trainer) של חברת קיארו (Chiaro) המהווה את המילה האחרונה בפיזיותרפיה של שרירי רצפת האגן, וההמצאה שהופכת את האימון ליעיל הרבה יותר, מבוסס ביו-פידבק והכי חשוב - מהנה!

כשהאימון הופך למשחק

הרעיון במוצר הוא גאוני: מכשיר זעיר וחכם המתקשר עם אפליקציה ייחודית לסמארטפון, אשר מדריכה את המשתמשת בו - באמצעות משחקים - כיצד לבצע תרגילים לחיזוק רצפת האגן ואימונים ברמות קושי שונות. במוצר עצמו מותקנים חיישנים אשר חשים את הכיווץ בשרירי רצפת האגן, ובאמצעות האפליקציה ניתן לראות בזמן אמת את עוצמת הכיווץ, משך הכיווץ ופרמטרים נוספים, החשובים למדידת איכות התרגול. בנוסף, מצויד אלווי בחיישן ששומר עליך ודואג שתבצעי את התרגול נכון, כך שבמידה ו"תדחפי" בטעות, במקום לכווץ, יזהה אלווי את התנועה ויתריע לך על כך.

"תרגול בטכניקה של ביופידבק מאפשר משוב חזותי בזמן אמת על צג הטלפון שלך", מסבירה דבי דרסלר, פיזיותרפיסטיתB.Pt לשיקום רצפת האגן. "עבודה עם אלווי מאפשרת לבצע סוגים שונים של תרגילים למטרות שונות: סיבולת, מהירות תגובה, אחיזה, כיווץ מהיר ועוד, בדרגות קושי שונות ובהתאמה אישית".

במהלך האימון, תעניק לך האפליקציה של אלווי ציון על כל תרגיל ופידבק מיידי על הרמה בה את נמצאת, מה שיעודד אותך להצליח עוד יותר בפעם הבאה, ולשבור את ה"שיאים" של עצמך.

במילים אחרות, באימון של כמה דקות ביום, ניתן לעבוד על שיפור כל התפקודים של שרירי רצפת האגן, תוך משחק ועמידה ביעדים, והגעה לרמות גבוהות יותר של קושי בזמן קצר.

להשגת שיפור ניכר, ממליצים פיזיותרפיסטים להתאמן עם אלווי כ- 5 דקות ביום, שלוש פעמים בשבוע, למרות שהכיף שנילווה לאימון עם המכשיר, מדרבן אותך להתאמן אפילו יותר.

מה ההבדל בין אלווי לבין משקולות?

"מדובר בטכניקות שונות לחלוטין ובתרגולים מאד שונים", מציינת דבי דרסלר. "בניגוד למשקולות, שעובדות על סיבולת וכיווץ ממושך בלבד, אלווי מסייע למתאמנת לעבוד על מגוון רחב של תפקודים חשובים נוספים של רצפת האגן, תוך מתן ביופידבק חזותי על הפעילות הגופנית, המאפשר לך לבצע את כל אלה באופן מהנה, יעיל וכיפי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"אלווי שינה לי את החיים"

התגובות והפידבקים שמקבלים מפתחי המוצר החכם הזה מידי יום מראות על שינוי גדול שחל באיכות חייהן של המתאמנות. נשים רבות ופיזיותרפיסטיות מספרות את שחולל המכשיר בקרב המטופלות שלהן במצבים שונים. מתאמנת שסבלה מבריחת שתן סיפרה: "הפסקתי להשתמש בפדים ותחתוני ספיגה כבר אחרי כשלושה חודשים". מתאמנת אחרת מספרת "חזרתי סוף סוף לרוץ" אחרי זמן רב שנמנעה מכך, בשל בעיה של דליפת שתן. ולא רק לדרכי השתן: אימון שרירי רצפת האגן עם אלווי יעיל למצבים רבים, ביניהם מצבים מסוימים של צניחת רחם, דליפות שתן ביומיום (בעקבות לידה), חוסר שליטה בסוגרים, שלפוחית רגיזה ועוד.

אלווי. פילטל פרמצבטיקל בע"מ,
הסט השלם: המאמן האישי שלך, אלווי, המארז המהודר והאפליקציה/פילטל פרמצבטיקל בע"מ

מה עוד כדאי לדעת?

אלווי נמכר כבר ב-30 מדינות ברחבי העולם וקיבל את האישורים לשימוש באירופה וכן את אישור ה-FDA הנדרש. עם הגעתו לארץ קיבל המוצר גם את אישור משרד הבריאות כ"אביזר רפואי" לכל דבר ועניין. לשפע חוות הדעת של הרופאים ואנשי המקצוע בתחום, אשר ממליצים בחום על השימוש באלווי, מצטרפים גם עשרות מגזינים ברחבי העולם (Forbes, Vogue, USA Today ואחרים) העוסקים בבריאות האישה ובאורח חיים. כאן המקום גם לציין, שהשימוש באלווי לחיזוק שרירי רצפת האגן, מביא עימו גם בונוס לא מבוטל של שיפור התחושה המינית.

מבחינת העלות, מחירו של אלווי נע בטווח המחירים של מוצרים מתקדמים לרצפת האגן, למרות שהוא עובד בטכנולוגיה מתקדמת הרבה יותר מהאחרים. הסוללה של אלווי נטענת בכבל USB, כאשר שעה אחת בלבד של טעינה, מספיקה בממוצע לחודש שלם של עבודה (לפי ההמלצה של 5 דקות תרגול ביום, 3 פעמים בשבוע) ובנוסף, הסוללה מחזיקה במשך כ- 12 שנים.

למי אלווי מתאים?

הרשימה ארוכה ומגוונת. אלווי מתאים לכל אישה שרוצה לחזק את שרירי רצפת האגן שלה, כדי לשפר או למנוע תופעות הנובעות מהיחלשות אותם שרירים, החל משלב ההיריון - כהכנת הגוף לקראת הלידה, עבור התאוששות מהירה יותר אחרי הלידה, וכלה בשימוש יעיל לספורטאיות ונשים פעילות, נשים בגיל המעבר ועוד.

במקרים מסוימים, מומלץ שלא להשתמש במכשיר, כמו במהלך 6 השבועות הראשונים שלאחר הלידה, או ב-3 החודשים שלאחר התערבות כירורגית באזור רצפת האגן, וכן במצבים של דלקת בדרכי השתן (שגם היא עשויה לגרום לעיתים לדליפת שתן).

חוץ מכל היתרונות של המכשיר, מפתחי המוצר לא שכחו את האסתטיקה שחשובה לנו כל כך: אלווי מגיע במראה עדין ונקי, ארוז בקופסה מעוצבת ויוקרתית, אשר נותנת תחושה של דיסקרטיות וייחודיות.

אז אם מתחשק לך לאמן ולחזק את רצפת האגן, לחזור ולקפוץ עם הילדים על הטרמפולינה, לצחוק חופשי, ללא חשש, לשפר את איכות חייך, ובאותה הזדמנות גם ליהנות ממשחק מדליק, נסי ותיהני גם את, מהמוצר שעשה עליה וכבר החל לעשות חיל גם בארץ. שחקי וחזקי!

רוצה לשמוע עוד? בקרי באתר של אלווי או השאירי כאן פרטים, ונציגה מומחית תחזור אלייך

בשיתוף קיארו
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully